De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (11/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Bart_    posted on 01-02-2010 23:04
Mijn vriendin krijgt ??n roos per jaar; en dat is bij valentijn...
Snoey    posted on 01-02-2010 23:07
Nouja van Chocola word je dik en krijg je pukkels, dus nee die worden het niet :P?

Ze zegt dat ze het begrijpt, als ik op die kickbox gala niet kom draaien die dag, dan hebben ze geen opdrachten misschien meer voor mij voor het rest van het jaar.?

Uit eten gaan we sowieso, maar dan gaan we een week later. En dan geef ik die avond geen rozen, maar der favoriete luchtje Winking my eye

Het ziet er dan zo uit: Vrijdag draaien tot 5 uur, half 8 in Zandvoort.
?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?Zaterdag tot 5 uur draaien, 8 uur in Zandvoort
?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?Zondag om 11 uur der uit, auto laden, naar Amsterdam, boel aansluiten, draaien en dan tegen de avond weer terug in Zandvoort.?

En volgens mij is het heel druk in de restaurants die dag :P Dus dan vind ik een week later niet erg.
www.soundcloud.com/ten-hooven
TheHunter    posted on 01-02-2010 23:45
Haha een vriend van me en ikzelf bedachten dat het leuk zou zijn om eens niet te gaan slapen...zit nu op de 62 uur en 43 minuten zonder slaapCool
Maar welterusten iedereenCoolik duik nu toch echt wel mijn bed in, tis weer leuk geweest
JustifiedMusic    posted on 01-02-2010 23:46
Ja ik volgens mij zijn bonbons misschien ook niet zo'n goed idee haha. Krijg ik gelijk commentaar. 'Wil je me dik hebben ofzo?' Gelijk zoekend op de zeikant van de doos naar het aantal calori?n... Tja, ik neem haar wel gewoon mee naar de mac donalds ofzo...
JustifiedMusic    posted on 01-02-2010 23:46
Poster: TheHunter
Haha een vriend van me en ikzelf bedachten dat het leuk zou zijn om eens niet te gaan slapen...zit nu op de 62 uur en 43 minuten zonder slaapCool

Maar welterusten iedereenCoolik duik nu toch echt wel mijn bed in, tis weer leuk geweest

Wat zal jij lekker slapen vannacht :D
Tekhead    posted on 01-02-2010 23:47
ja snoey, en van rozen heb je last van een bloemen-allergie, en dat etentje zal rijst met augurken worden, want anders word je ook dik ! Ssseeeggg, kan je beter dik worden van lekkers, dan van bad chinese food, en ik heb het over Belgische Chocola, niet zomaar chocola, want Belgische wordt gemaakt van 100% cacao (bonen/vet), en niet van die toegevoegde smaak en geur versterkende fabriekstroep, zoals -please no offence- in Nederland, en de meeste andere landen. Dat is helemaal niet ongezond en vadsig makend !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 01-02-2010 23:54
Ik neem er niet mee naar een chinees of een italiaan. Moet wel een leuk sfeer hebben en iets met een beetje klassen. Van der valk bijvoorbeeld, sfeervolle restaurant, goede service en een lekkere menu kaart met lekker eten.
www.soundcloud.com/ten-hooven
JustifiedMusic    posted on 01-02-2010 23:54
Tekhead heeft gelijk. Maar het blijft toch slecht voor de tandjes ghehe. Nee, waarschijnlijk verschilt het per dame. De een zegt: 'Oh lekker! Dankje!' maar 3 dagen later ligt het in de prullenbak, en de andere dame vreet het binnen 2 seconden naar binnen met als reactie 'Mag ik nog een doos?'. Tja... vrouwen... ghehehe.
JustifiedMusic    posted on 01-02-2010 23:55
En anders dan ??rst een doos bonbons en nadat jullie saampjes voor de tv lekker een film gekeken hebben en die doos bonbons opgegeten hebben, een lekker romantisch etentje @ van der valk! Wat wil je nog meer?
Tekhead    posted on 02-02-2010 00:21
na die doos bonbons, zal van der valk gepasseerd worden denk ik haha
OneSixty    posted on 02-02-2010 00:22
Kado in natura!
Tekhead    posted on 02-02-2010 00:26
nen havana, as much as she can !
Winston    posted on 02-02-2010 00:36
Poster: Tekhead
bijna Cool

Ik doe ook een gokje: van teveel kwaliteits belgisch chocola worden meiden g..l = groengeel ..... ?

iig. Welcome back, ik ben ook blij dat de tekman uit Antwerpen den Appendix heeft overleeft.
Tic Toc
Tekhead    posted on 02-02-2010 00:46
Poster: Winston

Ik doe ook een gokje: van teveel kwaliteits belgisch chocola worden meiden g..l = groengeel ..... ?

iig. Welcome back, ik ben ook blij dat de tekman uit Antwerpen den Appendix heeft overleeft.
 ook bijna juist winston Cool

en Thanx for your hapiness for me Cool
Adrien1989    posted on 02-02-2010 07:23
Poster: Snoey
Ik neem er niet mee naar een chinees of een italiaan. Moet wel een leuk sfeer hebben en iets met een beetje klassen. Van der valk bijvoorbeeld, sfeervolle restaurant, goede service en een lekkere menu kaart met lekker eten.

Van der Valk klasse? Dat is een kant en klaar keuken met allemaal gerechten die nogal standaard zijn :/.?
Esmee    posted on 02-02-2010 07:49
Poster: Tekhead

Check je mail op youtube maar ff, jou heb ik als eerste gemaild meid.

Smile
ik beantwoord vanmiddag wel even ofzo... ik schijn naar school te moeten.... en met al dat ijs fietsen moet ik dus maar wat eerder van huis weg.

en over valentijn... ik vind het ook onzin maar om wat te krijgen van je vriend is wel heel leuk hoor Happy, laughing (ook als het geen valentijn!!) ik vind het een beetje onzin dat het alleen op valentijn gebeurt zegmaar, t is veel leuker als je ergens tussen door zomaar spontaan iets leuks gaat doen/wat krijgt en dus niet omdat het valentijn is.
Roov    posted on 02-02-2010 09:27
Ik weet sowieso niet wat ik moet geven aan mijn vriendin voor valentijn...
Adrien1989    posted on 02-02-2010 10:08
Veel champagne.
ccc    posted on 02-02-2010 10:29
Poster: Roov
Ik weet sowieso niet wat ik moet geven aan mijn vriendin voor valentijn...

Heul veul bier!!!!! Et is carnaval dan man. Onzinnige valentijn.
Sandr    posted on 02-02-2010 10:44
Ik heb geen idee wat ik doe, het wordt altijd gewaardeerd als je wat doet. Maar dat kan ook een andere keer hoor en het valt samen met carnaval en dat ga ik vieren in Breda dus ik zal niet op mijn meest romantisch zijn die dagWinking my eye

Het is hier wel wat rustiger geworden de laatste week he... Er wordt beduidend minder gepost dan voor het "DJR Sfeer" topic.?Dat is mijn gevoel tenminste, weet niet hoe andere hier over denken?
Play that funky music white boy....
Bartjens    posted on 02-02-2010 10:48
Poster: Sandr
Het is hier wel wat rustiger geworden de laatste week he... Er wordt beduidend minder gepost dan voor het "DJR Sfeer" topic.?Dat is mijn gevoel tenminste, weet niet hoe andere hier over denken?

Misschien is iedereen wat voorzichtiger is gaan doen, of denkt men nu wel eerst na voordat er wat gepost wordt Cool
Of er zijn veel met wintersport zoals ikzelf vanacht!! Cool
www.djbrowbeat.com
MaximDJ    posted on 02-02-2010 11:49
Poster: ccc

Heul veul bier!!!!! Et is carnaval dan man. Onzinnige valentijn.

+1
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Adrien1989    posted on 02-02-2010 12:12
Ik even blij dat vriendinlief ook bier drinkt Tongue. Maar hier vieren ze geen carnaval Happy, laughing
TimmyV    posted on 02-02-2010 12:15
sneeuwt het niet, dan regent het wel. Nu al de hele ochtend none-stop hier in Alkmaar. Waar blijft het lekkere weer. Komop zon je kunt het. Het hoeft niet meteen 25 graden. Als je het maar probeert

net terug van cursus, straks meteen werken. Gelukkig maar van half 2 tot 6
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 02-02-2010 12:15
Poster: Adrien1989
Ik even blij dat vriendinlief ook bier drinkt Tongue. Maar hier vieren ze geen carnaval Happy, laughing

precies... hiero ook niet... wel jammer eigenlijk, lijkt me best wel eens leuk, dat carnaval.

33 Users online: 14 Guests (19 Unknown)
Pages generated today : 18.884
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.301