Poster: Snoey
Jezus wat zijn rozen duur geworden!! 14e heb ik 3 weken officieel verkering met me vriendin, dus ik wil haar 21 rozen bezorgen, met op het kaartje: 'Elke roos staat voor 1 dag die wij samen zijn' zoiets ongeveer.?
Ik moet namelijk de zaterdag er voor tot zondag ochtend draaien, en op die zondagmiddag erna draaien op een kickbox gala. Dus heb ik zondag avond geen energie meer om lekker uit eten te gaan. Maar ik wil haar dan een week daarna meenemen naar een leuk restaurantje, met een cadeautje enz.?
Maar ik wil niet dat ze de 14e met lege handen zit, dus ik dat er die dag bloemen bezorgt worden. Maar 21 rozen kosten gewoon 85 euro + 8 euro bezorgkosten!! Is toch niet normaal...?
Dat is bijna net zo duur als een avondje lekker uit eten..
die prijs van de rozen dat is normaal op die dag..
weetje wat ze dan zegt als je niet naar dr toe komt?: je hebt alleen maar tijd voor je stomme werk.. en als ze het niet zegt dan denkt ze het wel*hoor het meiden zo zeggen*
dus mischien een idee om die avond maar wel uit eten te gaan, of een ander 'klein' dingetje dat je aandacht aan haar geeft + die rozen..
die van mij is altijd helemaal in rep en roer als ik ECHT niet meer kan, omdat ik te brak ben van het draaien..
(had Vr op Za slecht/niet geslapen, Za op zondag ochtend gedraaid tot 6u, uren gereden en daarna haar opgehaald, om 10.00u bij mij.. *nogsteeds niet geslapen* en boos wezen als ik dan smiddags/savonds niet met haar naar de bioscoop kan omdat ik steeds me ogen dicht heb en helemaal paars zijn, savonds haar terug gebracht, en heerlijk geslapen vandaag tot uur of 4 smiddags)
mijn tip: besteed wel aandacht aan dr.. want grotendeels van de meiden zien alleen maar van: hij heeft geen tijd voor mij.. ipv: het is ook best wel zwaar werk.. dat begrijpen ze op 1 of andere manier niet..
gelukkig draai ik de 12+13e in de buurd, daarna paar uurtjes slapen dan ga ik 14 februari met haar carnaval vieren en zuipen, dat word ons dagje uit.. en mischien savonds nog maar thuis even filmpje pakken ofzo.
dj wezen+ een vriendin= een hard leven..