Yoji Biomehanika: 's Werelds grootste DJ op t gebied van Trance en ontwikkelaar van hardtrance. voor de mensen die hm niet kennen: Het is een Japanner en schrik niet van zn uiterlijk
What do you think about Yoji Biomehanika ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
oke, maar ff serieus, ik vind Yoji echt een goeie DJ omdat zijn muziek is heel erg anders dan de rest (en zn door zn uiterlijk valt tie ook op natuurlijk). Zn nummers/tracks zoals Samurai, hardtyle disco en monochroma klonken echt voorde eerste heel erg raar bij mij, omdat tie gast echt een hele anders smaak heeft.
inderdaad, maar ik vind zijn mixen ook beter dan zijn nummers.. tis inderdaad anders dan je gewend bent van Hardtrance dus Hardtrance zou ik het ook niet noemen (als je kijkt naar bijvoorbeeld: Bas&Ram) hij geeft het ook zijn eigen naam,,
Zo'n uiterlijk levert iig wel bekendheid op. Als hij t nou daarnaast ook nog zelf mooi vind, is het helemaal geweldig.
Vind em best lekker draaien. Z'n eigen nummers zijn ook wel goed. Klinkt beter op een algemeen feest als normale softe trance. Dat dood de sfeer meteen, die Yoji tracks accepteren veel mensen wel.
omdat yoji er zo 'anders' uit ziet, viel hij op in DJ wereld (zowel door zijn uiterlijk als zijn muziek), zo zie je maar weer, zorg dat je anders bent dan de rest.... en dan val je op tussen de rest
dat heeft zo zijn voordelen he .. maar natuurlijk zijn er ook wel een aantal mense die hierop afkappen .. ben blij dat zijn muziek goed is want als je het als dj enkel van je kledingstijl en kapsel moet hebben, waar ben je dan mee bezig
schrik:D haha, ik kende hem al van zijn nummer manochroma. het is wel een goed nummer, ik heb hem (gelukkig) nog nooit in het echt gezien:D maar zijn muziek stijl bevalt me wel:P
Ik zal je eens zeggen..de 1e keer dat ik draaide, ik denk ik gooi als 1e nummer Banging Globe theme erin van Yoji, DAMN! De zaal ging los! Zekers een goede DJ, heb de goede reacties van het feest mede te danken aan zijn openingsnummer (en eventuele andere nummers). Het zijn echte danstracks, je raakt gewoon opgefokt van die nummers :P heerlijk om te draaien.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.733 days. Post CommentThat would be 224.4 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...