En weet iemand welke speaker er in zit??Het is?een coaxiale 12 inch, maar welk merk en type? En heeft iemand een tekening van het filter die er achter zit?
of heeft iemand anders nog ideeen?
Mvg
Twan
What do you think about D&B max12 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik meen me te herinneren dat er een B&C 12CX32 speaker in zit. Kijk dit even goed na, er zijn genoeg topics over op bepaalde speakerbouw sites.
D&B gebruikt veel speakers van andere merken (B&C, RCF) en zet er haar eigen naam onder. In sommige gevallen zijn het speakers die speciaal voor D&B gemaakt zijn.
Denk er vantevoren aan dat deze kast nooit zo gaat klinken als de originele Max 12.
Overigens is de tekening van het filter dat er achter zit niet beschikbaar. Deze is nergens op internet te vinden. Dus ik ben bang dat je deze actief aan moet processen.
User edit by HouseArrest on 26-01-2010 @ 11:42:12 (17%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.