Poster: Esmee
kijk dat snap ik dan niet he... (nou kan ik neit scratchen) maar ik schrijf ALTIJD met rechts... maar andere dingen kan ik met beiden handen. Tandenpoetsen kan ik met beiden, cue points zetten gaan mn voorkeur uit naar links. Bij andere dingen maakt het me allemaal niet zoveel uit. Knippen kan ik ook alleen met rechts. Dus ik denk dat je het gewoon beiden moet oefenen. Ene dag ene kant, andere dag andere kant en aangezien links nu slechter gaat ga je links oefenen. Het komt vanzelf wel
Poster: dacubadat sowieso maar het is gewoon een klein beetje oefenen en dan kun je het met beiden. Maar ik zou als ik de topic starter was gewoon lekker gaan oefenen, dan komt het vanzelf wel!
Lol voor motorische dingen zit je dus echt wel beter met rechts. Zit je precies tussen je oren(dat links even vlot gaat als rechts, buiten schrijven).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.