De tracklist ziet er prima uit?
Eerste paar overgangen gaan goed, naar Shadows 09 gaat het idd niet helemaal lekker, zelfde geld voor de overgang naar Spin That Shit. Daar is je concentratie al voor een deel weg denk ik..
Overgens wel leuk dat je de Scope Rmx pakt, veel beter dan het origineel imo?

Overgang Vintage is een combinatie van een beetje rommelig gemixt en platenkennis. Ik had voorheen ook wel eens dat ik niet zeker wist waar een break zat.?Tip: spoel voor je gaat mattchen alvast ff door naar de break en onthoud op hoeveel seconden die grofweg valt. Zo kom je minder gauw voor verrassingen te staan.
Overgang Ride With Us Rmx is idd ook rommelig.. The Portal knal je dr een beetje te enthousiast in denk ik, kan ook aan je concentratie hebben gelegen, niet goed geluisterd met matchen etc..
Zelfde geld voor Nrgizer.?
Dan komt After MF, goeie track, leuk om in te mixen, dat doe je aardig, beetje met die faders spelen op het goede moment. Daar houd ik wel van

Ik vind het al met al een leuk mixje, maar er kunnen nog een heleboel dingen beter. Luister goed als je aan het matchen bent en ga niet eerder inmixen dan dat je zeker genoeg bent dat ie goed gepitched is.?
Voor wat betreft je concentratieprobleem; maak de volgende keer een mix van een half uurtje, bouw het langzaam op. Ben erg benieuwd?

Mix jij trouwens met mastertempo aan trouwens? Je mix klinkt op sommige momenten helemaal niet lekker.. (afgezien van de skipjes zo nu en dan)
Grtz!