[M] Hardstyle mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kuituhh    posted on 25-01-2010 11:14
He mede DJR'ers,

Gisteren weer eens een mix opgenomen. Helaas niet mijn beste, maar zou toch graag wat comment krijgen zodat ik daar aan kan gaan werken.

Wat ik van mezelf weet is beter op beatmatchen letten. En daarnaast merk ik ook vooral dat iets na de helft van de set mijn concentratie weg zakt en het dus minder goed gaat.?

Dit heb ik vaker als ik langere set probeer neer te zetten. Iemand daarvoor tips??

Alvast bedankt!

Geen Hidden Message verhaal, gewoon luisteren = reageren Happy, laughing

http://soundcloud.com/user3750981/stev-e-januari-set-2010
Spin that Sh!t BAM!

What do you think about [M] Hardstyle mix ??

Vote :   
Bart_    posted on 25-01-2010 11:15
Hier vindt hij de pagina niet?
kuituhh    posted on 25-01-2010 11:17
Soundcloud nog even gecheckt en die werkt nu ook. Handig dan hoef je niet te downloaden

?////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

tracklist:Organ Donors - Black out (zany remix)?
Pavo - Raven?
Hardstyle Masters & Max Enforcer - Rambo is a pussy?
William Syndrome - Limbo?
Abyss & Judge - Shadow 2009?
Frontliner & Wildstylez - Spin that Shit?
Zatox - Vintage?
Vorti & Zed - Body Movin (The Vision remix)?
Zatox - I Hate U?
D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz (Max Enforcer remix)?
Scope DJ - The Portal?
Bass Modulators - NRGizer?
Psyko Punkz - After MF?
Psyko Punkz - 2 Follow (intro)

Spin that Sh!t BAM!
User edit by kuituhh on 25-01-2010 @ 11:28:43 (100%)
Vassilli    posted on 25-01-2010 11:28
Hij is aant downloaden! Ben benieuwd Winking my eye
Synchronizer    posted on 25-01-2010 13:40
Ik ga m ook ff checken?Cool
kuituhh    posted on 25-01-2010 21:19
nog iemand comments ? :D
Spin that Sh!t BAM!
dp_    posted on 26-01-2010 12:31
Tracklist is niet helemaal mijn ding. Te veel 2009/2010 hardstyle, af en toe ouder plaatje is ook leuk! Cool Maargoed tracklist is opbouwend dus verders weinig mis mee. 
De overgang van Raven naar Rambo is a pussy vind ik iets te snel, al vind ik dan wel weer leuk dat je in de climax durft te mixen. Zeker als je dit live doet. Bij Limbo naar Shadows 2009 loop je iets offbeat, ook van I Hate U naar Ride with Uz loop je er iets naast. De overgang naar The Portal is te druk en loopt daarom niet helemaal lekker. Naar het eind toe wordt je concentratie minder, dat hoor je ook in de mix. Maar al met al vind ik het geen slechte mix. Als je gewoon probeerd door te gaan zoals je in het begin doet en wat meer plaatjes van voor 2009 gebruikt, neem ik je volgende mixje ook mee Cool
kuituhh    posted on 26-01-2010 13:32
Hou zelf idd ook wel van wat oudere platen Happy, laughing dus wie weet de volgende mix idd!

Misschien mijn volgende mix ook wat korter houden ivm met concentratie enzo Happy, laughing

Straks thuis de jouwe ff beluisteren.

Bedankt voor de reactie
Spin that Sh!t BAM!
Synchronizer    posted on 26-01-2010 17:33
De tracklist ziet er prima uit?Smile

Eerste paar overgangen gaan goed, naar Shadows 09 gaat het idd niet helemaal lekker, zelfde geld voor de overgang naar Spin That Shit. Daar is je concentratie al voor een deel weg denk ik..
Overgens wel leuk dat je de Scope Rmx pakt, veel beter dan het origineel imo?Smile

Overgang Vintage is een combinatie van een beetje rommelig gemixt en platenkennis. Ik had voorheen ook wel eens dat ik niet zeker wist waar een break zat.?Tip: spoel voor je gaat mattchen alvast ff door naar de break en onthoud op hoeveel seconden die grofweg valt. Zo kom je minder gauw voor verrassingen te staan.

Overgang Ride With Us Rmx is idd ook rommelig.. The Portal knal je dr een beetje te enthousiast in denk ik, kan ook aan je concentratie hebben gelegen, niet goed geluisterd met matchen etc..
Zelfde geld voor Nrgizer.?

Dan komt After MF, goeie track, leuk om in te mixen, dat doe je aardig, beetje met die faders spelen op het goede moment. Daar houd ik wel van Smile

Ik vind het al met al een leuk mixje, maar er kunnen nog een heleboel dingen beter. Luister goed als je aan het matchen bent en ga niet eerder inmixen dan dat je zeker genoeg bent dat ie goed gepitched is.?

Voor wat betreft je concentratieprobleem; maak de volgende keer een mix van een half uurtje, bouw het langzaam op. Ben erg benieuwd?Cool

Mix jij trouwens met mastertempo aan trouwens? Je mix klinkt op sommige momenten helemaal niet lekker.. (afgezien van de skipjes zo nu en dan)

Grtz!
User edit by Synchronizer on 26-01-2010 @ 17:34:00 (1%)
santiagojwz    posted on 26-01-2010 19:04
Ik ga 'm binnenhalen kuitje, verwacht mijn feedback maar op XQ:D, dan zal ik je uitgebreid kritiek geven muhaha!
kuituhh    posted on 26-01-2010 22:55
@ smiddey

Zeker bedankt voor je goede comment. Zijn idd dingen die ik zelf weet / hoor probeer er aan te werken maar weet soms niet goed hoe :p Oefenen nog zullen we maar zeggen. Neem de comments zeker mee en ga binnenkort voor een 30 min. setje.

Over dat skippen dat ligt aan mijn laptop volgens mij. Niet echt een bijster goed ding. Staat ook nog eens goed vol en probleempje met CPU geheugen.

Ik neem op via audacity en met een behringer uca202 geluidskaartje. Uitgang op mijn mixer is gewoon de rec. uitgang. Santiago had ook als eens wat comment gegeven op de kwaliteit.?

Exporteer wel 320 kbs en zorg ervoor dat ik niet overstuurd sta te draaien. Misschien daar iemand nog tips voor?
@ Santiago?

zie je morgen man :P gaan we knalluh

Spin that Sh!t BAM!
User edit by kuituhh on 26-01-2010 @ 22:55:36 (9%)
Synchronizer    posted on 26-01-2010 23:40
Dat skippen zit m gewoon in je laptop. ik had het ook bij een kameraad toen ik daar een mixje had opgenomen met audacity. thuis met mn eigen laptop nooit problemen gehad (gebruik ook audacity)

Maar nu weet ik nog steeds niet of je met mastertempo draait?Cool

Beoordeel je mijn mix ook even??Smile?(Synchronizer In The Mix Janauari?1)

Grtz!
User edit by Synchronizer on 26-01-2010 @ 23:40:51 (1%)
kuituhh    posted on 27-01-2010 10:39
ow handig van me idd. Maar nee ik draai niet met master tempo aan. Bij mij heet dat trouwens key lock maar goed dat staat gewoon uit.

Ben jij mix nu aan het beluisteren comment komt bij jouw post Happy, laughing
Spin that Sh!t BAM!

This is an old Topic

No new postings for 5.718 days.
 Post CommentThat would be 190.6 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 46 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 40.607
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.447.241