Geld (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blast    posted on 26-10-2005 09:22
Eeeh mensen,

we weten allemaal natuurlijk dat DJ zijn ontzettend veel geld kost.
En er zitten hier mensen tussen die nog niet werken, die zitten nog op school (zoals ik), dus hoe komen jullie allemaal aan je gear/geld.

Want als je nog op school zit, dan heb je niet altijd geld om wat spulletjes te kopen, zoals een nieuwe mixer of draaitafels.

Hoe denken jullie hieroverConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfused

Ltrz

What do you think about Geld ??

Vote :   

Tekhead    posted on 03-11-2005 03:55
rommelmarkten afgaan,vind je soms ook eens iets zeer goed voor heeeel weinig geld.

Had enkele maanden terug een SL 1210 MK2 gevonden op rommelmarkt, in bijna nieuwstaat, en die verkoper (70 plusser)vroeg 40,00 € en ik heb hem uiteindelijk gekocht voor 23,00 €, dat is uiteraard een droom, maar het geluk is er heel soms. Ik heb deze bijna direct doorverkocht op een veilingsite voor bijna 400 €, met de winst koop ik een zeer goede mixer (met klein beetje opleg)Ik had deze SL toch niet nodig daar ik al 2 TT's heb.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
aDeagle    posted on 03-11-2005 09:13
Heejo,

Ik heb me ook lang afgevraagd hoe ik aan geld kom om is nieuwe shit te komen maar ik ben nu postbode (100 euro per maand ongeveer) ben afwasser in een café (80 euro per maand ongeveer), ik heb nu wat feeten gepland die me iedere keer weer rond de 250 tot 500 euro opleveren, en ik ga wss in een discotheek draaien en dat levert ook veel op.

Moet toch wel goedkomen
MadSteven    posted on 03-11-2005 14:17
Postbode of postbezorger?

vroeg je zaterdag_bode_ die al zeven jaar bij het enige goede postbedrijf van Nederland werkt Happy, laughing

Is trouwens best een goed bijbaantje als je iedere zaterdag je halve ochtend en hele middag kwijt wil zijn. Maar ja, heb je wel de rest van de tijd over om aan school/studie/stage en andere leuke dingen (qui DJen) te besteden.
aDeagle    posted on 04-11-2005 07:53
Ik ben postbezorger, ik krijg de avond voor dat je moet bezorgen me post thuis gebracht, dan kan je lekker achter de tv het sorteren en de volgende dag heb ik van 8 uur sochtends tot 6 uur smiddags de tijd om het te bezorgen dus je bepaald zelf je uren! heel rlx! en het verdient ook goed! op een dinsdag verdien ik zn 30 euro voor een uurtje sorteren en 2 uur rondbrengen
Frantic    posted on 04-11-2005 14:57
Je woont in belgie zeker? In nederland wordt de post gewoon sochtends op t postkantoor gesorteerrd :P

aDeagle    posted on 04-11-2005 20:24
Neehoor ik woon gewoon in nederland en ik  werk bij postservice niet bij de tpg --> daar mag ik van 8 tot 6 bezorgen en krijg ik 0,07 cent per post stuk

Blast    posted on 05-11-2005 19:58
om geld te verdienen kan je ook in de illegale shit gaan....
Misschien niet goed, maar verdiend over t algemeen veel geld
djmamo    posted on 06-11-2005 20:00
en dienst verlenings uren verdien je er ook mee, belasting geld opmaken doe je dan ook met je cel, werk verwschaffen doe je dan ook.... kom allemaal aan de illegale shit
www.moonentertainment.nl
Desist    posted on 10-10-2006 23:23
ik heb em ook 8 weken de pleursi gewerkt met als resultaat aan het einde van me 8 weken: 2x cdj 1000mk3 en een djm 800 en een hdj 1000.
gewoon hard aan het werk gaan en veel overuren makenWinking my eye
robbert    posted on 10-10-2006 23:37
Is het opeens in de mode om dode topics weer leven in te blazen?

Last post: Posted on 06-11-2005 20:00:10
jordy    posted on 11-10-2006 01:17
Poster: robbert

Je moet toch wat Winking my eye
Laidback    posted on 11-10-2006 01:22
Poster: robbert

..

Poster: jordy

Je moet toch wat Winking my eye

Ik zou ook niet weten wat het grote probleem hiermee is :SHeadscratch.. kan iemand dat misschien uitleggen ? Headscratch

On-Topc->

het bij mekaar krijgen van geld.. een baantje zoeken.. of 2..
ga overal soliciteren.. op zoveel mogelijk plekken!..
of koop net als Tekhead gewoon rommel markten af..
zoek naar dingen waarvan Jij denk dat ze zeker wel meer waard zijn..
verkopen.. en laat dan het geld maar binnenstromen Happy, laughing
Illusion    posted on 11-10-2006 09:26
Poster: Cavellow
ik heb em ook 8 weken de pleursi gewerkt met als resultaat aan het einde van me 8 weken: 2x cdj 1000mk3 en een djm 800 en een hdj 1000.
gewoon hard aan het werk gaan en veel overuren makenWinking my eye

Dan heb je heeel veel gewerkt:p

Ontopic:

Gewoon overal informeren waar je kan werken, maakt niet uit of het hondenpoep opruimen is, of vegen, of achter de kassa staan of wat dan ook.. het gaat eromd at je er geld mee verdient.

Ik heb in 2005 me heeeelemaal kapot gewerkt, en was gewoon oververmoeid, k'had 5 baantjes:p:p:p

Maar heb wel lekker verdiend
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Obviuz    posted on 11-10-2006 10:47
Illegale shit zou ik zowieizo niet doen.
er zijn weinig dingen die illegaal zijn waar je ECHT goed mee kan verdienen.
Vaak pakken ze je tog wel.. (ik studeer rechten en loop stage op een advocatenkantoor) ik hoor zo vaak verhalen van domme jonge gasten die denken ff snel illegaal geld te kunnen verdienen.
Doe het niet, het is het niet waard.

Beter werk je net zo hard voor je geld netzo als Cavellow en DJ illusion..
barthawk    posted on 11-10-2006 11:17
ik heb er ook hard voor gewerkt, geeft eigenlijk meer voldoening dan wanneer je geld leent van je ouders of via een andere weg......ik werk zelf bij een financiële instelling die kredieten verstrekt, dus ik weet hoeveel mensen er lenen, en geloof me dat zijn er echt superveel. en dan niet allemaal oude mensen maar ook gasten van 18 jaar die een nieuwe wagen willen hebben(achteraf worden ze dan wel vaak afgewezen omdat er van alles niet klopt maargoed...)...soms heb ik er ook mensen bij die het gaan gebruiken voor muziek apparatuur...dat zijn wel wat 'kleinere' bedragen maar toch gauw €4000 - €6000....daar betaal je natuurlijk ook veeeelste veel rente over, dus je kan er beter voor gaan sparen....
Obviuz    posted on 11-10-2006 11:34
Ja dat ook weetje.. en mensen onderschatten de gevolgen van dit soort dingen..

daarom is het goed dat t hier ff gepost wordt!
crupy    posted on 11-10-2006 14:59
hey,
om mijn installatie te betalen had ik ook wat centjes nodig en dan ben ik gaan werken in een winkel je moet bijna niks doen en je wordt goed betaalt je kan dan ook altijd dingen kopen voor bv. 20€ en verkopen voor 30€ ofzo lukt ook altijd Winking my eye
Dj_Fantasy    posted on 11-10-2006 15:11
Poster: crupy
hey,
om mijn installatie te betalen had ik ook wat centjes nodig en dan ben ik gaan werken in een winkel je moet bijna niks doen en je wordt goed betaalt je kan dan ook altijd dingen kopen voor bv. 20€ en verkopen voor 30€ ofzo lukt ook altijd Winking my eye

Haha:p begin met een ei en ruil die tot je een CDJ 1000 MK III hebtWinking my eye

on-topic:
Gewoon weekendwerk + vakantiewerk als je al 16 bent en anders.. CAR WASH!!:d
dj2dj.nl
Obviuz    posted on 11-10-2006 15:16
naja t regent nogal vaak in nederlnad dus die car wash is niet zo ee ntop idee voor hier.. ik werk ook nog in een sport winkel.. das inderdaad erg relaxt:D
crupy    posted on 11-10-2006 15:18
Poster: Obviuz
naja t regent nogal vaak in nederlnad dus die car wash is niet zo ee ntop idee voor hier.. ik werk ook nog in een sport winkel.. das inderdaad erg relaxt:D

ik werk ook binnen das dan wel wat plezanter voor dit weer ja Winking my eye
maar je kan nog altijd een carwash houden e dan hoef je het water al niet meer te betlen als het regent eHappy, laughing
Obviuz    posted on 11-10-2006 16:02
Poster: crupy

ik werk ook binnen das dan wel wat plezanter voor dit weer ja Winking my eye
maar je kan nog altijd een carwash houden e dan hoef je het water al niet meer te betlen als het regent eHappy, laughing

offtopic: moet je alleen geen zure regen hebben

on topic: ik begon meteen op me 16e emt werken bij die sport winekl...1e baantje..na langere tijd ga je pas echt verdienen.
nu loop ik daarnast nog stage bij een advocatenkantoor en dat werkt zeker relaxt..weinig doen/veel geld :D hihi
Vibemaster-D    posted on 11-10-2006 20:16
ik koop mijn Gear met geld dat ik met draaien verdien. voor de rest een krantenwijkje en zakgeld. ik vang iets van 25 euro per week exc draaien. van de zomer de tyfus geplukt aan aardbeien maar ik heb nu eindelijk mijn CDJ's
ice_frenzy    posted on 20-11-2006 22:34
wel ..
ik heb eerst gesolliciteerd in de makro ..
sta daar op en w8 lijst ..

nu werk in ondertussen in een ander supermarkt ..
en geloof mij dat begint streeds beter en beter te betale
(ik werk in de weekends en in de vakanties)
toon gewoon veel intersesse en werk je "kapot" ..
geloof me dat meken ze heus Happy, laughing ..

heb dan binnekort eindelijk mijn booth Happy, laughing
PatrickBeuken    posted on 20-11-2006 23:05
Hoeveel je kunt uitgeven is helemaal afhankelijk van wat je ervoor doet he... Geld komt helaas niet zonder er iets voor te doen.

Ik ben fulltime student. Iedere vrije doordeweekse dag ga ik bij een timmerbedrijf werken. Iedere vrijdag breng ik krantjes rond. In het weekend sta ik meestel met mijn drive-in show ergens, of ik ben aan het werk voor concullega drive-in shows/licht-/geluidsbedrijven. In vakanties werk ik overigens fulltime voor dat timmerbedrijf.

Veel vrije tijd heb ik niet, maar ik heb iig wel wat te besteden en te sparen.... Wie wil er nou niet een dikke villa met een dikke hummer ervoor he :P Happy, laughing
User edit by PatrickBeuken on 20-11-2006 @ 23:10:39 (12%)
djjw    posted on 20-11-2006 23:37
Poster: dennisv
Van de zomer de tyfus geplukt aan aardbeien

Mijn held  (Ik ben echt mega aardbei verslaafd)

Ik werk gewoon full time, maar heb ook een eigen huis,
en dan zit je gewoon weer met hetzelfde probleem als dat je thuis
woont en nog op school zit....
Geen geld dus..
User edit by djjw on 20-11-2006 @ 23:38:01 (6%)

136 Users online: 12 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 2.635
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.094