Poster: Jorritgezien NTFS geen Apple formaat is lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat hij op een mac zou zitten... ?Wat hij wil is onmogelijk, eerst de data naar ergens anders kopieren, dan da schijf formatteren als NTFS, no other way around.
Wellicht handig om te vermelden; zit je op mac of windows?
Poster: Gery
gezien NTFS geen Apple formaat is lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat hij op een mac zou zitten... ?Wat hij wil is onmogelijk, eerst de data naar ergens anders kopieren, dan da schijf formatteren als NTFS, no other way around.
Poster: Gery
idd microsoft kennende zou ik dit niet vertrouwen met een schijf met belangrijke data op..
Poster: Sebasz
wat een achterlijke proleten reactie is dit zeg. echt waar, ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was, want dit is de domste reactie in 2010 die ik tot nog toe heb gezien?
Elke schijf die je formatteert zal worden gewist. Je kan niet zomaar even gemakkelijk een filesystem veranderen.
Backuppen is dus sowieso noodzakelijk. Ook al zat je op mac os te werken.
edit: volgens lead is het wel mogelijk, afgaande op de link die hij post.
maar beter backup je al je data, formatteer je de schijf naar ntfs, dan alles terug er op.
de kans dat data corrupt zal worden is namelijk erg aanwezig. En wederom geldt dit voor elk OS.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.