Poster: DJ-TQ
Lang leve de Mac 250 Krypton
Heb een sterk vermoeden dat de 700 gasontlading heeft, en laten we eerlijk zijn, zal over de nieuwste 'martin snufjes' beschikken. Denk dat de 700 de MX 4 nog aardig onder z'n butt gaat kicken
Poster: greup
maar je krijg nu wel meer voor je geld. De scx 500 is niet de moeite waard.. gewoon een te lichte lamp. maar v.a de 600 wordt het wel echt interressant! en de prijzen zijn dit keer een stuk scherper dan van de mx-serie
Poster: greup
moet ik zeggen dat ik ook al verbaasd was toen ik zag hoe goed mijn mx 1 scanners met 250watt hallogeen wegkwamen tussen een setje ypocs 250 met msd 250/II
Roterende gobo's zijn gewoon geweldig. Sinds ik met ypocs werk kan ik niet meer zonder glas gobo ect
Trouwens nvie, hoe kom jij aan dat filmpje, Op martin site zie ik nog niets staan
De scx 500 is niet de moeite waard..
Poster: Jorrit
Heb je de scan gezien? Ik heb gehoord dat hij voor een 150 watt lamp een 250 lamp uit budget scan achter zich laat. Maar ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik het zelf niet ervaren heb.
Het lijkt me dat greup 'em gezien heeft, anders is het lastig oordelen he
Poster: Jorrit
Ga eens na hoeveel van de 'DJM-600 is slecht praters' echt zelf ervaring hebben, ik denk dat je gaat schrikken
@ Greup, ok dan is het duidelijk