Geen feesten (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 22-01-2010 21:34
Oke mensen, ik geef het op.
Ik woon in een gat waar werkelijk niks gebeurt.
Ik heb een duidelijke mooie website gemaakt.
Advertentie op social networks gezet.
Briefje bij supermarkten.

Ik krijg maar geen boekingen.

Please help me. (ik weet dat zulke topics al tig keer zijn aangemaakt maar ik heb echt hulp nodig)

What do you think about Geen feesten ??

Vote :   

LilQuint    posted on 22-01-2010 21:37
Hoezo woon je in een gat?

Ik woon ook 10min. van valkenswaard af.

Maar ik krijg wel boekingen.

Je moet gewoon afwachten.

En het ligt echt niet aan valkenswaard hoor!

Xurion    posted on 22-01-2010 21:38
Nee ik woon eigenlijk in Leende, dat light 8km van Valkenswaard af. Ik zit wel op school in Valkenswaard.
Maar het lukt me gewoon niet om wat bekender te worden

En ik wacht al een half jaar Cool
User edit by Xurion on 22-01-2010 @ 21:40:14 (19%)
nils7    posted on 22-01-2010 21:55
Poster: DJJS
Nee ik woon eigenlijk in Leende, dat light 8km van Valkenswaard af. Ik zit wel op school in Valkenswaard.

Als je goed bij je klasgenoten ligt biedt dan eens aan om op een verjaardagsfeestje te draaien!
Hoe oud ben je BTW? Als je oud genoeg bent kan je een lokaal kroegje benaderen ofzo waar je vaak komt.
Dolivieira    posted on 22-01-2010 21:57
hahahaa, Dus jij denk dat met een website en een paar advertentie je al boekingen krijgt. Je moet ook naar de mensen toe gaan. Kijken of je ergens kan gaan draaien in een plaatselijke cafe. Kijk concuraentie is moordend en vriendjespoltiek is hoog in dit wereldtje. En produceren dat help je zeker omhoog als je goede dingen maak. Het is hard werken om ergens te komen. Het probleem is dat je ook nog maar 13 ben. Toen ik er mee begon was het ook meer kamer werk, thuis dus. geduld hebben heet dat. Ik heb nog geen eens een website. Maar probeer me hier en daar toch naar binnen te werken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 22-01-2010 @ 22:01:48 (54%)
Xurion    posted on 22-01-2010 22:07
Poster: nils7

Als je goed bij je klasgenoten ligt biedt dan eens aan om op een verjaardagsfeestje te draaien!

Hoe oud ben je BTW? Als je oud genoeg bent kan je een lokaal kroegje benaderen ofzo waar je vaak komt.

13 ik wordt in juni 14
sweebee    posted on 22-01-2010 23:01
zou ?gewoon lekker door draaien in huis.. heb ik ook 2 jaar lang gedaan.. daarnaast mensen leren kennen die in de horeca/muziek wereld zitten.
ik draai nu 3 keer in de maand in een discotheek.
Dolivieira    posted on 22-01-2010 23:02
Zo gaan die dingen.
Adrien1989    posted on 22-01-2010 23:17
Je bent 13. Wat voor tent zet nou iemand neer van 13, meestal wil een club voor jongeren haar imago een beetje hip houden, dus dan zet je een dj neer die binnen dat plaatje past. Beetje van dezelfde leeftijd als de bezoekers dus. En voor een bruiloft oid zou ik ook iemand inhuren die wat meer ervaren was. Beste kans heb je toch bij je klasgenootjes lijkt mij Happy, laughing.
mr-mfh    posted on 22-01-2010 23:20
probeer jeugcentrums in de buurt als je dat hebt of gewoon zelf feesten orginiseren

en anders probeer marktplaats daar gewoon een advertentie neer zetten

excuses voor eventuele typefouten Winking my eye

Dolivieira    posted on 22-01-2010 23:23
Ik denk dat je ook zelf dingen moet ondernemen zoals dingen organiseren.
Tomazos    posted on 22-01-2010 23:25
13 ik wordt in juni 14

CoolCool
wat verwacht je? een residentie in een mega club?
ga wat kinder disco's e.d langs, wij hadden hier altijd 'disco zwemmen' dat soort dingen deed ik toen ik 13/14 was. daar kan je vast aan de slag
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 22-01-2010 23:25
Oke mensen, ik geef het op.
Ik woon in een gat waar werkelijk niks gebeurt.
Ik heb een duidelijke mooie website gemaakt.
Advertentie op social networks gezet.
Briefje bij supermarkten.

Ik krijg maar geen boekingen.

Please help me. (ik weet dat zulke topics al tig keer zijn aangemaakt maar ik heb echt hulp nodig)

Jongen toch, je bent nog maar 13, een kind nog, en je panikeert al omdat je na een half jaar nog geen boekings hebt. Je zal toch nog wat jaartjes geduld moeten oefenen, vergeet niet dat er zoiets is als wet op de kinderarbeid, wat inhoud dat er veel locaties zijn waar je nog niet binnen mag, en om bvb op bruiloften te gaan draaien, heb je niet genoeg ervaring, is zeer moeilijk trouwens. Je ziet zelf wel dat je heel beperkt bent door je leeftijd, geduld is de boodschap
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Xurion    posted on 22-01-2010 23:29
Wie zegt dat ik panikeer, ik baal er alleen van...
JollyJunkie    posted on 22-01-2010 23:43

Ik wacht al 2,5 jaar, maar op deze leeftijd krijg je normaal gesproken ook gewoon geen boekingen.
Wacht je tijd rustig af en probeer, nu je nog jong bent en tijd hebt, je skills te verbeteren en je muziekcollectie uit te breiden.
Stuur als je 16 bent eens een demo naar een club, en dan zie je wel verder.
Dolivieira    posted on 22-01-2010 23:45
Kijk we willen je niet afkraken. Maar je moet onder aan die ladder beginnen. En als je te snel klimt zonder te kijken hoe je je handen en voeten op de ladder zet val je keihard naar beneden, ik zal als ik jou was buurthuizen vragen of je wat voor de gasten van jou leeftijd kan orginiseren om een voorbeeld te geven. Wat voor genre wil je draaien eigelijk?
Xurion    posted on 23-01-2010 00:13
Poster: djdolivieira
Kijk we willen je niet afkraken. Maar je moet onder aan die ladder beginnen. En als je te snel klimt zonder te kijken hoe je je handen en voeten op de ladder zet val je keihard naar beneden, ik zal als ik jou was buurthuizen vragen of je wat voor de gasten van jou leeftijd kan orginiseren om een voorbeeld te geven. Wat voor genre wil je draaien eigelijk?

House, Dance en HipHop.

En over buurthuizen gesproken (dat bedoel ik dat ik in een gat woon) die zijn er hier geen XD
XMatiC    posted on 23-01-2010 00:14
Uhmm ..

Tis niet omdat je Dj bent
Dat je dan ook een even druke agenda als David Guetta , Chuckie ,...Hebt
Blijf even met bijde voeten op de grond en oefen veel !
Draai op kleinere feestjes als er al iets te doen is.
Je moet niet van zo'n leeftijd verwachten dat je al een resident in een?club bent...
Wacht ook nog even af , in de winter zijn er ook niet zoveel dingen als in de zomer?
Ik mag af en toe op een disco-bowling & andere feestjes meedraaien
& soms een festival mee pikken ...
De meeste hier zijn 18of ouder
Die hebben een druk agenda ja , maar die zijn ouder en hebben meer ervaring.

& Op de site zou je mixen van jezelf moeten posten dat ze geen kat-in-een-zak-huren ,
Snap je me ?
Er staat dat je je kunt boeken op een website met een mooie lay-out errond maar wat is hij echt..
Dat mensen meer een vorm krijgen van hoe je echt bent ;

& Ik sluit me aan bij de andere hier ...

www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 23-01-2010 @ 00:19:29 (39%)
Dolivieira    posted on 23-01-2010 00:43

House, Dance en HipHop.

En over buurthuizen gesproken (dat bedoel ik dat ik in een gat woon) die zijn er hier geen XD

Kijk verder dan alleen bij jou in de buurt.
dp_    posted on 23-01-2010 01:25
Durf zowieso wel te wedden dat de meeste DJ's hier niet of nauwelijks feesten hebben... Het is een hobby en blijf gewoon lekker oefenen. Praat er met je vrienden over etc, dan gaat met wat geluk het balletje wel rollen. Smile
djmamo    posted on 23-01-2010 03:39
Goh wat erg, als je op je 13e nog niks hebt.......

ik woon ook in de buurt van dat gat, ik woon wel in Valkenswaard.
En ik ben ook jong begonnen en gewoon gaan vragen of ik mocht komen draaien in een lokale kroeg.
Ik kreeg toen het antwoord, ja kun je vrijdag?
oke toen was ik wel 18 maar daarvoor had ik al enkele jaren een drive-in show gehad en veel van geleerd.

En als je later groot bent dan klop je maar bij me aan misschien heb ik dan wel iets voor je.
www.moonentertainment.nl
nils7    posted on 23-01-2010 05:48
Poster: djmamo

En ik ben ook jong begonnen en gewoon gaan vragen of ik mocht komen draaien in een lokale kroeg.
oke toen was ik wel 18 maar daarvoor had ik al enkele jaren een drive-in show gehad en veel van geleerd.

En als je later groot bent dan klop je maar bij me aan misschien heb ik dan wel iets voor je.

Kijk?Cool?da's een mooie kruiwagen!
Je bent pas 13, doe dingen voor je klasgenoten en wellicht op school.. daarop zou ik, als ik jou was, me tot beperken!
Gewoon je muziek langzaam uitbreiden en oefenen, je bent nog veel te jong voor zelfs in een kroeg te staan en een drive-in tjah ik denk dat dat met 16 wel begint zo iets!
Gewoon je voordeel halen uit het feit dat als wanneer je oud genoeg bent om in een kroegje te beginnen dat je dan al een x aantal jaren heb kunnen oefenen en af en toe hebt kunnen schnabbelen aan die fuifjes die je mee kan pakken!
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 09:28
Op je 13de is inderdaad vroeg zoals iedereen hier wel zegt, ikzelf ben nu 16 en na? ongeveer 7 jaar aleen thuis te draaien en voor familie , ... begon allemaal met een hercules? console toen , en jij bent pas 13 , je mag officieel nog niet eens overal binnen waar "gedanst" wordt.
Ik denk dat je beter wat ervaring op doet door op het plaatselijke schoolfeest ,... pyjama feestje , ...

Je bent er vroeg bij ik was het ook , maar geduld loont ! Winking my eye
Xurion    posted on 23-01-2010 09:49
Poster: djmamo

Bedankt, ik blijf oefenen en over een aantal jaaren zal ik wel kijken Cool
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 10:04
Is zeker?geen slecht idee om te blijven oefenen !
Je zal er wel komen als je de moed niet op geeft !
Dolivieira    posted on 23-01-2010 11:04
Je hebt nog een leven vol kansen DJJS. Wie hard werk wordt op een gegeven moment beloond. Ook er vor zorgen dat als je de kans krijgt je er ook klaar voor bent. Dus nu heb je alle tijd om dingen voor te bereiden. Kijk ik heb nog een fulltime baan er naast. Dus kom af en toe tijd te kort. ?
User edit by Dolivieira on 23-01-2010 @ 11:07:08 (100%)

180 Users online: 94 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 101.488
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.448.266