Poster: DJJS
Nee ik woon eigenlijk in Leende, dat light 8km van Valkenswaard af. Ik zit wel op school in Valkenswaard.
Maar het lukt me gewoon niet om wat bekender te worden
En ik wacht al een half jaar
Poster: nils7
Als je goed bij je klasgenoten ligt biedt dan eens aan om op een verjaardagsfeestje te draaien!
Hoe oud ben je BTW? Als je oud genoeg bent kan je een lokaal kroegje benaderen ofzo waar je vaak komt.
13 ik wordt in juni 14
Oke mensen, ik geef het op.
Ik woon in een gat waar werkelijk niks gebeurt.
Ik heb een duidelijke mooie website gemaakt.
Advertentie op social networks gezet.
Briefje bij supermarkten.
Ik krijg maar geen boekingen.
Please help me. (ik weet dat zulke topics al tig keer zijn aangemaakt maar ik heb echt hulp nodig)
Nee ik woon eigenlijk in Leende, dat light 8km van Valkenswaard af. Ik zit wel op school in Valkenswaard.
Maar het lukt me gewoon niet om wat bekender te worden
En ik wacht al een half jaar
Poster: djdolivieira
Kijk we willen je niet afkraken. Maar je moet onder aan die ladder beginnen. En als je te snel klimt zonder te kijken hoe je je handen en voeten op de ladder zet val je keihard naar beneden, ik zal als ik jou was buurthuizen vragen of je wat voor de gasten van jou leeftijd kan orginiseren om een voorbeeld te geven. Wat voor genre wil je draaien eigelijk?
House, Dance en HipHop.
En over buurthuizen gesproken (dat bedoel ik dat ik in een gat woon) die zijn er hier geen XD
Poster: djmamo
Goh wat erg, als je op je 13e nog niks hebt.......
ik woon ook in de buurt van dat gat, ik woon wel in Valkenswaard.
En ik ben ook jong begonnen en gewoon gaan vragen of ik mocht komen draaien in een lokale kroeg.
Ik kreeg toen het antwoord, ja kun je vrijdag?
oke toen was ik wel 18 maar daarvoor had ik al enkele jaren een drive-in show gehad en veel van geleerd.
En als je later groot bent dan klop je maar bij me aan misschien heb ik dan wel iets voor je.
Poster: djmamo
Goh wat erg, als je op je 13e nog niks hebt.......
ik woon ook in de buurt van dat gat, ik woon wel in Valkenswaard.
En ik ben ook jong begonnen en gewoon gaan vragen of ik mocht komen draaien in een lokale kroeg.
Ik kreeg toen het antwoord, ja kun je vrijdag?
oke toen was ik wel 18 maar daarvoor had ik al enkele jaren een drive-in show gehad en veel van geleerd.
En als je later groot bent dan klop je maar bij me aan misschien heb ik dan wel iets voor je.