Je eerste keer draaien (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sam-46    posted on 22-01-2010 16:56
Ik ben benieuwd hoe het voor jullie was toen jullie de eerste keer draaide.?Waar was dat bijvoorbeeld??Hoe was je daar terecht gekomen? Hoe vond je het? En natuurlijk hoe ging het, lukte het een beetje? Of toch wel erg last van zenuwen met publiek?
User edit by sam-46 on 23-01-2010 @ 10:39:57 (100%)

What do you think about Je eerste keer draaien ??

Vote :   

TheOutTaker    posted on 30-05-2010 22:57
Laatst moest ik voor het eerst draaien op schoolfeest. Ik was echt vet gespannen, in de zaal stond iedereen en stil en er was geen moer aan. Toen ik ging draaien wat hardcore knallers erin gedrukt en iedereen ging uit zijn dak. Mooiste moment ooit Happy, laughing.
Yvaroz    posted on 30-05-2010 23:05
Mijn eerste feestje was bij een familie dag bij de voetbal,
ik draaide met 2 laptops en een mixer en een oude dvd/cd speler,
was opzich wel leuk, duurde wel lang (8uur lang) ik was helemaal niet gespannenHappy, laughing, nu mogen we elk jaar familie dag doen,
die van dit jaar was meer geslaagd was zelfs een heel feestHappy, laughing
Nothing is Impossible
Jordi2002    posted on 15-05-2015 17:09

Hoi ik ben jordi 13 jaar en nieuw hier dus weet ik niet of ik zo een reactie moet plaatsen. Maar mijn eerste keer draaien word morgen om 15:00 tot 15:30 ik sta op een hardcore stage en het feest is buiten, ik heb er super veel zin in alleen vind ik het wel spannend.

dj-zero    posted on 17-05-2015 13:23

Hey Jordi! Tof om te horen dat je al zo jong aan een feest bent gekomen. Hoe was het om voor het eerst voor publiek te draaien?

Jordi2002    posted on 17-05-2015 21:32

het was echt super vet en toen ik klaar was met draaien kwamen er heel veel mensen mij complimenteren en iedereen had het over me.

jammer genoeg moest ik na mijn set al snel daarna weer naar huis maar het was echt een super vette ervaring en nu maar hopen dat er nog vele feesten volgen.

Wopwop    posted on 28-05-2015 11:25

Afgelopen week voor het eerst gedraaid! Het was bij studentenvereniging ZHTC in Zwolle. Ze wisten niet hoe druk het zou gaan worden en erg jammer maar er waren maar 15 man opkomen dagen. Uiteindlijk van kwart over 10 tot kwart over 1 gedraaid waarna vrijwel iedereen naar de stad ging. Leuke eerste ervaring en doordat er weinig mensen waren was er ook niet al te veel spanning. 

Ze hebben me gevraagd of ik met de introductie week van het HBO ook wil komen en dan staat het er prop vol. Dus ze vonden het goed gaan en de muziek stijl was wat voor hun. Lekker harde big room, house, deep house, trap en wat hardstyle. Mooie contacten aan over gehouden

Af en toe wel wat kleine foutjes, in het begin nog de play knop aangeraakt Af en toe niet een geweldige overgang maar dat is niet zo'n groot probleem daar.

This is an old Topic

No new postings for 3.636 days.
 Post CommentThat would be 121.2 months
or a whopping 10 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 10 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 37.785
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.536