Poster: Companion
Voor volgend jaar moet Lead maar eens een plekje reserveren, al komen we misschien eerder nog wel met een heel leuk beursidee speciaal en alleen voor DJ's e.d.
Poster: Companion Voor volgend jaar moet Lead maar eens een plekje reserveren, al komen we misschien eerder nog wel met een heel leuk beursidee speciaal en alleen voor DJ's e.d.Jammergenoeg wil het steeds maar niet lukken in Nederland om eens een goede DJ-beurs op te zetten. ook op andere fora wordt daar druk over geschreven... Het had n.a.v. de forum-DJ-meeting in Almere iets kunnen worden, maar ook dat is eenmalig gebleven volgens mij.
Poster: JollyJunkie
Je kan een plek huren geloof ik, maar het zou goed kunnen dat alle plaatsen inmiddels al vol zijn, als je gewoon even op de site kijkt kom je er zelf wel uit denk ik.
Poster: baath
ik zal denk ik ook wel weer gaan..
@sandr wat te doen kan je mee
Poster: Sandr
Sinds wij op zaterdag?voetballen?zal dit er niet meer inzitten helaas.... Vorig jaar was wel aardig opzich, vooral veel oude singles gekocht en geluisterd op de terugweg!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.