Hey, ik heb net men booth geupload en ook gearlist ingegeve allemaal geen probleem maar bij information wou ik nog een foto van mij dj booth die ik ga maken invoegen maar ipv dat de foto kom blijft gewoon het adres staan >> ////www.djresource.eu/Djsets/display/9422/?plz help !
What do you think about probleempje bij uploaden van2e foto dj-booth ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: djvir20 nja werkt ook niet maar k heb iemand gezien die er meerdere foto's heeft k ga eens bij hem uitleg vragen toch bedankt voor je hulp
Ik heb meerdere foto's op mijn dj booth en ik grebruik gewoon de image adding option van de tekstverwerker van DJR.
This is an old Topic
No new postings for 5.587 days. Post CommentThat would be 186.2 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.