new radio station
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djhinf    posted on 21-01-2010 16:41
nieuw radio station www.djhinf.nl

What do you think about new radio station ??

Vote :   

djhinf    posted on 21-01-2010 17:04
allemaal luisterenCool
dp_    posted on 21-01-2010 17:07
Hmm layout ken ik ergens van...
Dyno    posted on 21-01-2010 17:08
Kom jij altijd zo binnenvallen?

Welkom op DJResource.eu!

En ik denk niet dat je erg veel luisteraars gaat halen met zo'n website.

Succes in ieder geval.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
djhinf    posted on 21-01-2010 17:11
iemand tips dan?
-FLoriZ-    posted on 21-01-2010 17:15
Poster: djhinf
iemand tips dan?
  Je lay-out zelf maken
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Limb-Girdle    posted on 21-01-2010 17:15
Wees origineel en bouw een eigen website...
Where the music meets the deejay!
Helixon    posted on 21-01-2010 17:17
nee sorry, maar een ding maak je eigen interface voor je site.

ben eens sociaal, stel je voor. anders wordt je niet echt gewaardeerd op dit forum.
Xtremer    posted on 21-01-2010 17:23
Volgens mij valt dit onder de categorie spam.
Daarnaast is de gehele template geript en neem je niet eens de moeite om een degelijke beschrijving te geven van je station. Ik raad je aan om je voortaan eerst voor te stellen op een forum, dit levert zoals hierboven vermeld niet veel waardering op.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
djhinf    posted on 21-01-2010 17:27
nou nou... ik ben al druk bezig met een nieuwe layout maken?Cool
justjustin    posted on 21-01-2010 17:31
wat een ongelofelijk lelijke en goedkope site!! OMG!!
djhinf    posted on 21-01-2010 17:34
hoezo nou goedkoop? hij komt niet van de wibra ofzo voor een site hoef je zoizo niet te betalen alleen voor een domein?CoolCool
mat2008    posted on 21-01-2010 17:36
Goedkoop heeft niet alleen met geld te maken Winking my eye Bij jouw site heb ik zo'n frontpage gevoel. Kopieer een site pas een paar links aan en een paar teksten en klaar is kees. Maar zo makkelijk is het allemaal niet.
Helixon    posted on 21-01-2010 17:45
nou nou... ik ben al druk bezig met een nieuwe layout maken?Cool

Te laat, lanceer een website met je eigen layout zonder een andere te "rippen"

hoezo nou goedkoop? hij komt niet van de wibra ofzo voor een site hoef je zoizo niet te betalen alleen voor een domein?CoolCool

als je hiervoor hebt betaald en je heb hem laten maken ben je echt dik opgelicht.

daarnaast vind ik dat je respectloos op dit forum te werk gaat, je "valt me de deur in huis", zonder je voor te stellen, en zonder enige kennis van het regelement van DJR, lees dit eerst, en kom dan gezellig mee posten maar zoals je dit nu doet vind ik geen stijl.

deelt iemand deze mening met me? zo niet jammer dan.
Helixon    posted on 21-01-2010 17:45
Sorry, excuses voor dubbel post

--------------------------------------------------------------------
User edit by Helixon on 21-01-2010 @ 17:46:56 (100%)
Xtremer    posted on 21-01-2010 18:03
Scroll eens naar beneden, WYSIWYG Web Builder.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
nils7    posted on 21-01-2010 18:12
Ook welkom?Cool
Omdat de meeste dat vergeten?Cool
djhinf    posted on 21-01-2010 18:39
wat een gezeik allemaal over de site.. het ging om de radio hoor!
Helixon    posted on 21-01-2010 19:07
Poster: nils7
Ook welkom?Cool

Omdat de meeste dat vergeten?Cool

daarvoor is het voorstellings topic toch in leven geroepen??

Maar ook namens mij Welkom op dit forum
Limb-Girdle    posted on 21-01-2010 19:51
wat een gezeik allemaal over de site.. het ging om de radio hoor!

Wat een waardeloze reactie zeg! Wil je een beetje animo voor je "radio" werven, dan zal je dus je houding ten opzichte van de mensen hier dus drastisch moeten veranderen. Sta open voor goedbedoelde kritiek, en zorg dat je eerst je zaakjes eens in orde hebt, voordat je als een kip zonder kop je gejatte website + 'radio' gaat promoten.
Ik sta zelf altijd open voor nieuwe radiostations, omdat ik het simpelweg gewoon leuk vind dat anderen hier tijd en moeite in steken, en als het dan ook nog goed loopt, dan krijgen ze van mij een pluim!
Maar jongens die een site jatten, van een redelijk bekend radiostation, de content wissen en vervolgens hun eigen zaakje gaan inplanteren... daar scoor je bij mij persoonlijk niet mee, en volgens mij bij velen onder ons.

Daarnaast ben ik benieuwd of je betaald voor de muziek die je streamed via je website. Mocht dit niet het geval zijn, kunnen de boetes hoog oplopen! Zeker wanneer je website een beetje publiciteit krijgt, zullen de controleurs je als makkelijke prooi kunnen vangen.

Zorg nou eerst dat je AL je zaken in orde hebt, dus stel je eerst eens voor. Vertel ons eerst wat over het radiostation... Waarom hebben jullie het opgericht, met welk doel, wat voor muziek wordt er gedraaid?
Welke gezichten zitten er achter het radiostation? En waarom moeten we nou juist naar jullie radiostation luisteren?

Misschien is bijvoorbeeld een Joomla template wat voor jullie. Joomla is een opensource system, dat betekent dat iedereen deze website software mag gebruiken. Er zijn een hoop gratis templates te vinden op diverse websites, en als je net dat beetje extra's wilt, dan kan je tegen een kleine vergoeding al een hele mooie template kopen!
Wordpress is misschien een mooie optie voor jullie? Hetzelfde verhaal als Joomla, alleen iets gemakkelijker in gebruik, vind ik zelf. Search @ Google and you'll find Smile

Oja, vergeet een dergelijke openingspost de volgende keer niet, als je weer eens van plan bent een topic te openen, dan alleen de regels: "nieuw radiostation... blablabla"

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 21-01-2010 @ 19:55:18 (43%)

This is an old Topic

No new postings for 5.590 days.
 Post CommentThat would be 186.3 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

142 Users online: 32 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 60.914
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.866