Poster: justjustin
http://www.rontgencafe.nl/photos/4298.jpg
this is what i do!! + more...Donate onn 555
Poster: justjustin\
http://www.rontgencafe.nl/photos/4298.jpg
this is what i do!! + more...Donate onn 555
Poster: Ilja
Mensen kunnen zat aan hun corrupte regering doen, maar ja helaas net zoals wij blijven zij alle fratsen van hun regering maar slikken.
Poster: soundcollector
Ik vind dat sommige mensen echt wel een twee keer rationeel moeten nadenken voor ze zomaar wat op hun toetsenbord zitten te racen. Dan moet je je echt niet gaan afvragen waarom andere members zo op je vel gaan zitten... (past misschien nog in dat sfeer op djr topic :p)
@D-wan
Wat een domme opmering *arme mensen hebben het aan zichzelf te wijten*??Geen geld voor dure opleding, ( dat is zeker hun eigen schuld?? Een woning krijgen in een oud huis na lang op de wchtlijst te staan terwijl?stel asielzoekers een uitkering ( terwijl zij er niets voor?gedaan hebben )?( van onze betaalde belasting ) en een 2 onder een kap woning krijgen met meubels en al,?? Eigen schuld zeg je,??
@D-wan
Wat een domme opmering *arme mensen hebben het aan zichzelf te wijten* Geen geld voor dure opleding, ( dat is zeker hun eigen schuld? Een woning krijgen in een oud huis na lang op de wchtlijst te staan terwijl stel asielzoekers een uitkering ( terwijl zij er niets voor gedaan hebben ) ( van onze betaalde belasting ) en een 2 onder een kap woning krijgen met meubels en al, Eigen schuld zeg je,
Poster: Helixonja deze ramp laat niemand onberoerd, als je mens bent toch niet.
sja zo'n mensen zijn er nu eenmaal.
ontopic: laatste nieuws:
Na negen dagen lijkt de hoop vervlogen op overlevenden onder het puin
Waarschijnlijk
worden er geen mensen meer gered in Ha?ti. Negen dagen na de ramp is er
zo goed als geen kans meer op mensen die nog leven onder het puin. Een
aantal reddingsteams zijn daarom gestopt met hun zoekacties. De eerste
ploegen uit de VS, Belgi?, Luxemburg en Groot-Brittanni? hebben zich al
teruggetrokken. Vrijdag trekken de Nederlandse teams zich terug uit
Ha?ti.
Woensdag konden nog twee kinderen worden gered in de hoofdstad
Port-au-Prince, een 5-jarige jongen en een meisje van elf.
Waarschijnlijk vertrekken alle reddingsteams dit weekend nog uit het
land. Zij worden dan voornamelijk opgevolgd door het Amerikaanse leger,
dat de orde gaat bewaren in de getroffen gebieden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jammer dit vind ik nu zoo zielig..... heb echt medelijden met ze.
Poster:?Estacy
Ik vindt het heel leuk dat jullie hier aandacht aan besteden, maar moet dit topic hier echt? is dit niet eerder iets voor FOK ofzo? je zegt wel: er zijn al zoveel topics, maar 2 is meer dan 1, dus je voegt wel toe zo...
Over Haiti: et spijt me zeer, maar een beetje eens ben ik het wel met Ilja. Toen die Tsunami in Indonesie, zagen die iets terug van al die miljoenen die we er een heen stuurden??