Poster: Adrien1989
Ik vraag me verder ook af waarom dit op een DJ community moet, ik vind het niet relevant, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Poster: nils7
Ik denk dat ik via iTunes doneer (ja dat kan inmiddels).?
Ik twijfel er altijd aan bij die organisaties of mijn geld wel op de juiste plek komt en niet wordt gebruikt om de chauffeur te betalen van de maserati van de voorzitter van 1 of andere "hulporganisatie".
Nu weet ik dat bij iTunes ook niet zeker natuurlijk, maar als het daar aan een strijkstok blijft hangen dan in ieder geval wel aan de strijkstok van Apple?
Poster: D-wan
Zit eraan te denken om aanstaande zaterdag een pot neer te zetten op het feest wat we georganiseerd hebben, maar ik twijfel nog of het wel een goed plan is. Er lopen namelijk nogal wat sceptische gasten rond en ik weet nu al dat er opmerkingen gaan komen dat dit in de zakken van de organisatie zou verdwijnen.
Poster: Ilja
Ik ga wel hele 0,00 doneren aan die corrupte slap exuus van een land die eigenlijk nooit fatsoenlijke beschaving heeft gehad. Hier zijn er veels te veel voedselbanken en in NL leeft 11% onder het armmoede grens, steek daar maar geld in, eigen volk eerst.
Ik ga wel hele 0,00 doneren aan die corrupte slap exuus van een land die eigenlijk nooit fatsoenlijke beschaving heeft gehad. Hier zijn er veels te veel voedselbanken en in NL leeft 11% onder het armmoede grens, steek daar maar geld in, eigen volk eerst.
Poster: FreezHmz, raar dat ik het zeg maar ik ben het eens met Ilia. Je kan daar heel goed zien welke gebouwen stevig gebouwd waren en welke niet. De onstevige zooi zakte als een kaartenhuis in mekaar...
Gast, jij spoort echt niet. Doe ff normaal zeg...
Je kan daar heel goed zien welke gebouwen stevig gebouwd waren en welke niet. De onstevige zooi zakte als een kaartenhuis in mekaar...
Poster: -FLoriZ-
Hmz, raar dat ik het zeg maar ik ben het eens met Ilia. Je kan daar heel goed zien welke gebouwen stevig gebouwd waren en welke niet. De onstevige zooi zakte als een kaartenhuis in mekaar...
Door de extreme armoede in Haiti, zijn de allerarmste mensen daar, bij gebrek aan voedsel, gedwongen om aarde te eten. Zoals voor ons de naam ?zandgebakjes? maar een naam is voor een smakelijk gebakje en het niets met zand te maken heeft, zo is een soort ?modderkoekje? die deze mensen eten echt gemaakt van zand, aarde, zout vermengd met wat groente. De mensen hebben helemaal niets te eten en zullen gewoon sterven van de honger als ze niet dit soort ?voedsel? tot zich nemen
Rob Piket vertelt dat Ha?ti met een gemiddeld inkomen van 300 euro per jaar ??n van de armste landen in de wereld is.
Onder?armoedegrens?wordt meestal verstaan: het inkomen dat iemand nodig heeft om te kunnen voorzien in de basisbehoeften (minimale voorwaarden die nodig zijn om menswaardig te kunnen leven: kleding, goed drinkwater, voldoende voedsel, goede huisvesting, goed onderwijs en goede gezondheidszorg).
Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2008???30.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ongeveer ??2.353,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag). In 2007 was het ??30.000 en voor 2009 wordt het op ??31.659 geschat.
Poster: Helixon
In principe heeft iedereen die in nederland woon recht op een uitkering of bijstand, en dat valt eigenlijk niet te vergelijken met NL.
Poster: Jorrit
In principe? Iedereen heeft hier recht op!
In Nederland kan je domweg niet sterven aan armoede, hoe hard je ook faalt in je leven.?
Poster: D-wanHet rare was dan wel dat voor wie gister Nova heeft gekeken er nog een paar gebouwen overeind stonden zonder ongeveer ??n schrammetje.
Je zou dan toch verwachten dat het presidenti?le paleis, wat miljoenen heeft gekost overeind zou blijven staan...
Poster: -FLoriZ-
Je kan daar heel goed zien welke gebouwen stevig gebouwd waren en welke niet. De onstevige zooi zakte als een kaartenhuis in mekaar...
Poster: Helixon
Leuk verwoord ....
Poster: Roalin
Wel een beetje mee eens, als je kijkt naar Amerike (en nee, dat is helemaal niet te vergelijken) dan bouwen ze daar alleen maar houtskelet-huizen. En het dan bij een orkaan raar vinden dat ie weg is...
Voor de rest: hou ik mij niet echt mee bezig, en wil ik mij niet mee bezig gaan houden.