Welke fuif draai jij het liefst ? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvir20    posted on 20-01-2010 18:38
Hey daar jullie.. Allen !

Hier ben ik weer met een misschien voor sommigen hypotetische vraag Happy, laughing

Welke soort feesje draaien jullie hel liefst: verjaardag, trouwery, fuif van jeugdbeweging, van sportclub, of dergelijke
En hebben jullie daarop dan al eens iets EGT raar meegemaakt ? Happy, laughing

laat het hier weten !!

grts Effix

What do you think about Welke fuif draai jij het liefst ? ??

Vote :   

Gerdo    posted on 22-01-2010 11:52
Ik ben het JazzyMax eens. Als je op een trouwfeest of verjaardag draait moet je draaien waar de mensen om gevraagd hebben. Ik denk als je op dit soort feesten je ?eigen ding? ga doen en niet luistert naar de mensen die het feest geven dan denk ik dat je niet echt een goed naam krijgt.
Je moet als je ergens draait zeker draaien wat het publiek wil horen. Anders lopen de mensen toch weg of de sfeer past totaal niet bij het feestje.

succes ermee
djvir20    posted on 22-01-2010 12:04
Poster: JazzyMax

Ik weet het niet.
Als je op een trouwfeest of verjaardagsfeest draait, doe je niet je eigen ding vind ik. je wordt (goed) betaald dus pas je je toch aan aan het publiek, nee?

Als je echt gevraagd wordt voor een groot feest of fuif, of in een club, kan je meer je eigen ding doen; Maar dan nog moet je rekening houden met hoe het publiek reageert...

zowieso want een goede dj vind ik ziet of hij goed bezig is .. zolang de mensen zitten of niet dansen is hij niet goed bezig maar als hij ziet dat er enigsinds beweging komt moet hij dat genre eve aanhouden en als alles op gang is kan je iets meer je eigen ding gaan doen dan blijven de mensen toch draaien en dan is alles waar een goeie beat opstaat goed :p
JZL    posted on 22-01-2010 13:51
Poster: djvir20

zowieso want een goede dj vind ik ziet of hij goed bezig is .. zolang de mensen zitten of niet dansen is hij niet goed bezig maar als hij ziet dat er enigsinds beweging komt moet hij dat genre eve aanhouden en als alles op gang is kan je iets meer je eigen ding gaan doen dan blijven de mensen toch draaien en dan is alles waar een goeie beat opstaat goed :p

Dat bedoel ik! Een goede dj voelt het publiek wel aan.. maar ergens spelen waar de mensen
close minded zijn is allesbehalve leuk. In de context van de party spelen moet je zeker
kunnen aan houden, en mensen vermaken is ook wel belangrijk.
Maar voor een dj in een bepaald genre weet de promoter wel wat je zoal draait, dus
laat die situatie wel toe je eigen ding te kunnen doen.

Ik draai geen tracks tegen m'n zin, maar natuurlijk wend je uw set wel aan, naargelange
(de algemene reacties van) het publiek.
djvir20    posted on 22-01-2010 15:27
inderdaad zo gaat het bij mij ook nuja zo was het op nieuwjaar hier thuis het waren allemaal foute cd's maar ik weet welke liedjes die groep graag hoorde en dan opeens zo volume open en snelle beat eronder en ze zijn vertrokken h? :p
Het was voor ouders, vrienden en familie maar zij wisten niet dat ik dj was ( de vrienden ) en toen had ik nog die kleine pc boxjes die ik bijna de hele tijd kapotspeelde jammer dat het nie rapper nieuwjaar is Happy, laughing
CopainsDeluxe    posted on 23-01-2010 13:02
Poster: djvir20
inderdaad zo gaat het bij mij ook nuja zo was het op nieuwjaar hier thuis het waren allemaal foute cd's maar ik weet welke liedjes die groep graag hoorde en dan opeens zo volume open en snelle beat eronder en ze zijn vertrokken h? :p
Het was voor ouders, vrienden en familie maar zij wisten niet dat ik dj was ( de vrienden ) en toen had ik nog die kleine pc boxjes die ik bijna de hele tijd kapotspeelde jammer dat het nie rapper nieuwjaar is Happy, laughing

Nu met je tsx boxjes zou het toch al beter gaan ! ^^ Foto's van die avond jasper ? ?

En ja een goeie dj voelt het publiek aan ! , wat je ook moet kunnen is een lege zaal terug vullen en dan er na een lap op geven dan ben je goed bezig !

This is an old Topic

No new postings for 5.708 days.
 Post CommentThat would be 190.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 134 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 170.373
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.689.288