Poster: DjVictorF
Het liefste een sweet 16 (nouja leeftijd rond de 16 jaar) of gewoon in een club. Dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen.
Poster: main
sorry hoor, maar dit is t zoveelste chat topic.. vind t een beetje onzin worden allemaal.
maar oke, t liefst op n grote party, hoop man, hoop muziek.
Poster: djvir20
?ja ik begin oook meer en meer te denken? dat dat zowat de ideale leeftijd is om voor te draaien ( nu ja zeker in het begin die hebben zowat die egte electro smaak bij oudere mensen( +20) in grotere clubs moet je muziek EGT vernieuwend en verassend zijn denk ik dan ..
Maar ik heb nog helemaal geen ervaring maar nu in februari heb ik een 18- jaar fuif voor meer dan 100 honderd man maar mijn nicht is 1 van de 3 'organisatrisches dus vandaar ik moet ook wel nog maar van 9 tot 10 draaien maar toch ben ik al HEEEL BLIJ !
@ Saskia : ghehe dat ga ik zien !! zo zie je maar verkijk je niet op iemands muziekstyl :p
Poster: djvir20
oke no problem zoiets als : welke fuif draai jij het lieftst ? is dat beter ?
Poster: JZL
Je draaien is een weerspiegeling van je eigen smaak, en natuurlijk ga je proberen binnen de
context van de party te draaien, maar een dj is ook geen jukebox!
Als je alleen maar draait wat mensen verwachten en eisen ben je fout bezig.
Verschilt als je op een trouw draait of een bepaalde party, maar de mensen die je gebooked
hebben zouden moeten weten wat je draait! Als dj doe je toch lekker je eigen ding,
of niet soms?