Welke fuif draai jij het liefst ? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvir20    posted on 20-01-2010 18:38
Hey daar jullie.. Allen !

Hier ben ik weer met een misschien voor sommigen hypotetische vraag Happy, laughing

Welke soort feesje draaien jullie hel liefst: verjaardag, trouwery, fuif van jeugdbeweging, van sportclub, of dergelijke
En hebben jullie daarop dan al eens iets EGT raar meegemaakt ? Happy, laughing

laat het hier weten !!

grts Effix

What do you think about Welke fuif draai jij het liefst ? ??

Vote :   

Vassilli    posted on 20-01-2010 18:43
Ik draai het liefst op Jeugd-feesten 13/16 jaar en 16+ bij een discotheek bij mij in de buurt, sportclub feestjes zijn ook altijd leuk :D
djvir20    posted on 20-01-2010 18:47
ghehe inderdaad die leeftijd is denk ik ook wel fijn voor mij zeker in het begin omdat deze jongens nog niet zoveel gewend zijn en je minder critisch zullen beluisteren voor zover er al egt critisch geluisterd wordt op fuiven Happy, laughing
DjVictorF    posted on 20-01-2010 18:55
Het liefste een sweet 16 (nouja leeftijd rond de 16 jaar) of gewoon in een club. Dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Saskia    posted on 20-01-2010 18:56
Wat leuk was dat ik heb meegemaakt en ook wel beetje raar. Ik moest op een klein feestje draaien voor 16 jarigen en ze wilde hardstyle dus ik zette dat op gingen ze daar de macarena op doen ik heb me kapot gelachen! Zie mijn hyves voor filmpje :P
djvir20    posted on 20-01-2010 19:02
Poster: DjVictorF
Het liefste een sweet 16 (nouja leeftijd rond de 16 jaar) of gewoon in een club. Dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen.

?ja ik begin oook meer en meer te denken? dat dat zowat de ideale leeftijd is om voor te draaien ( nu ja zeker in het begin die hebben zowat die egte electro smaak bij oudere mensen( +20) in grotere clubs moet je muziek EGT vernieuwend en verassend zijn denk ik dan ..
Maar ik heb nog helemaal geen ervaring maar nu in februari heb ik een 18- jaar fuif voor meer dan 100 honderd man maar mijn nicht is 1 van de 3 'organisatrisches dus vandaar ik moet ook wel nog maar van 9 tot 10 draaien maar toch ben ik al HEEEL BLIJ !

@ Saskia : ghehe dat ga ik zien !! zo zie je maar verkijk je niet op iemands muziekstyl :p
main    posted on 20-01-2010 19:04
sorry hoor, maar dit is t zoveelste chat topic.. vind t een beetje onzin worden allemaal.

maar oke, t liefst op n grote party, hoop man, hoop muziek.
djvir20    posted on 20-01-2010 19:14
Poster: main
sorry hoor, maar dit is t zoveelste chat topic.. vind t een beetje onzin worden allemaal.

maar oke, t liefst op n grote party, hoop man, hoop muziek.

dit is geen chat topic dit is gewoon informatie opdoen voor mijn eventuele cari?re als DJ dusja. en nuja je moet hier egt niet aan meedoen maarja als je iets zegt vind ik dat fijn en dat getuigd ook van intresse en respect .. en dankje voor reactie
CoenBaas5300    posted on 20-01-2010 21:53
Ik start binnekort in een 21+ club voor 1000 man en dat word flink house knallen maar wel met die echte 80's en 90's dance en house classics er tussen door, dat is echt lache. Dingen zoals Mr. Oizo - Flat Beat:P

User edit by CoenBaas5300 on 20-01-2010 @ 21:54:19 (8%)
CopainsDeluxe    posted on 20-01-2010 22:33
Het liefst draai ik voor eigen leeftijd en ouder, waar is mij eender ! ^^
Maar soms lijkt het wel inderdaad op het zoveelste chat topic xD , in de plaats van hier constant te posten over zo dingen... Draai je beter wat meer ^^
Het is toch altijd jou mening waar je het liefste draait, dat heeft eigenlijk verder niets te maken met jou dj cari?re denk ik Cool
mrmagix    posted on 20-01-2010 23:00
Ik draai het liefst op een priv? feestje, klein maar fijn!
Vaak ook nog met vrienden... Toffe sfeer, al maak je soms eens een foutje (ben nog niet erg prof)
Heb ooit een versterker gebruikt van een maat en die was overhit geraakt en in protect gegaan... Hebben we met 3 man zo zat als een kanon staan blazen op dat ding voor te koelen wat uiteindelijk nog gelukt was!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
DJADMIN    posted on 20-01-2010 23:01
Poster: djvir20

?ja ik begin oook meer en meer te denken? dat dat zowat de ideale leeftijd is om voor te draaien ( nu ja zeker in het begin die hebben zowat die egte electro smaak bij oudere mensen( +20) in grotere clubs moet je muziek EGT vernieuwend en verassend zijn denk ik dan ..
Maar ik heb nog helemaal geen ervaring maar nu in februari heb ik een 18- jaar fuif voor meer dan 100 honderd man maar mijn nicht is 1 van de 3 'organisatrisches dus vandaar ik moet ook wel nog maar van 9 tot 10 draaien maar toch ben ik al HEEEL BLIJ !

@ Saskia : ghehe dat ga ik zien !! zo zie je maar verkijk je niet op iemands muziekstyl :p

Dat ben ik toch helemaaaal niet met je eens...ik probeer voor dat publiek juist de platen tussen 1998 - 2010 te draaien...echte classics zoals One More Time tot the beat is rockin, dannnn is het pas vet !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
djvir20    posted on 21-01-2010 16:35
das ook weer waar maar ik vedoel je hebt oude muziek ( de egte classics of je hebt er ook die niet meer in de hitlijsten staat en die niemand nog luistert snap je ? )

?@ mrmagix had ik wel eens bij willen zijn :p

@ copainsDeluxe : t is niet omdat ik zit te posten dat ik niet draaie eh :D computer @ slaapkamer ?Happy, laughing
Adrien1989    posted on 21-01-2010 16:54
Heej man, zou je de topictitel iets duidelijker kunnen maken, dit verteld niet veel over de inhoud van het topic.
djvir20    posted on 21-01-2010 18:12
oke no problem zoiets als : welke fuif draai jij het lieftst ? is dat beter ?
djvir20    posted on 21-01-2010 18:30
oke yes problem kan der iemand mij helpe hoe ge u titel moet verandere want k probeerde topicreport al en daarbij gwn ander titel ingeve ma da werkt nie!

sry voor dubbelpost !
Adrien1989    posted on 22-01-2010 08:01
Poster: djvir20
oke no problem zoiets als : welke fuif draai jij het lieftst ? is dat beter ?

Ja, precies, op die manier houden we met z'n allen DJR goed overzichtelijk Happy, laughing.
Yorick    posted on 22-01-2010 08:32
Ik doe heel graag de Apres Skihut Met Flugel On Tour.
Is altijd anders en echt kei hard werken. Paar uur lang op 110% gas geven. En dan om elke 45 a 60 minuten een zanger schuiven. Dan gelijk weer non stop door beuken. En echt van K3 tot Phil Collins tot Afrojack tot One Two Trio.

Gekste wat ik ooit heb meegemaakt is wel een huwelijksaanzoek tijdens het draaien.
Kunnen denk niet veel dj's zeggen.

Yorick    posted on 22-01-2010 08:33
Ik doe heel graag de Apres Skihut Met Flugel On Tour.
Is altijd anders en echt kei hard werken. Paar uur lang op 110% gas geven. En dan om elke 45 a 60 minuten een zanger schuiven. Dan gelijk weer non stop door beuken. En echt van K3 tot Phil Collins tot Afrojack tot One Two Trio.

Gekste wat ik ooit heb meegemaakt is wel een huwelijksaanzoek tijdens het draaien.
Kunnen denk niet veel dj's zeggen.

Adrien1989    posted on 22-01-2010 08:51
Aaaah, werd je ten huwelijk gevraagd? Tongue.
JZL    posted on 22-01-2010 09:40
Voor mij liefst een feesje voor zo'n 200-300 man.. +18 :D en allemaal mensen die komen
omdat ze de muziek appreci?ren en kennen. Ik heb graag wat critisch publiek en niet zo'n
zatte kinders die niet kunnen schelen wat je draait, of alleen willen horen wat zij willen!
Adrien1989    posted on 22-01-2010 09:46
Het is toch vrij logisch dat je draait wat je publiek graag hoort :/
djvir20    posted on 22-01-2010 10:23
NJa adrien heb je wel gelijk mee :p Maar aan de andere kant lijkt me het me niet leuk als dj als je publiek heel de tijd hardstyle wilt en jij ben electro dj ? :D
Adrien1989    posted on 22-01-2010 10:32
Dan heb je gewoon een verkeerde boeking aangenomen Tongue.
JZL    posted on 22-01-2010 10:46
Je draaien is een weerspiegeling van je eigen smaak, en natuurlijk ga je proberen binnen de
context van de party te draaien, maar een dj is ook geen jukebox!
Als je alleen maar draait wat mensen verwachten en eisen ben je fout bezig.

Verschilt als je op een trouw draait of een bepaalde party, maar de mensen die je gebooked
hebben zouden moeten weten wat je draait! Als dj doe je toch lekker je eigen ding,
of niet soms?
JazzyMax    posted on 22-01-2010 11:05
Poster: JZL
Je draaien is een weerspiegeling van je eigen smaak, en natuurlijk ga je proberen binnen de
context van de party te draaien, maar een dj is ook geen jukebox!
Als je alleen maar draait wat mensen verwachten en eisen ben je fout bezig.

Verschilt als je op een trouw draait of een bepaalde party, maar de mensen die je gebooked
hebben zouden moeten weten wat je draait! Als dj doe je toch lekker je eigen ding,
of niet soms?

Ik weet het niet.
Als je op een trouwfeest of verjaardagsfeest draait, doe je niet je eigen ding vind ik. je wordt (goed) betaald dus pas je je toch aan aan het publiek, nee?

Als je echt gevraagd wordt voor een groot feest of fuif, of in een club, kan je meer je eigen ding doen; Maar dan nog moet je rekening houden met hoe het publiek reageert...

237 Users online: 102 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 171.370
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.285