DT Entertainment Drive In Show (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

t-age    posted on 20-01-2010 18:06
Zie hier onze drive in show
wat je niet ziet zijn 2 led parren een laser en 2 led moonflowers.
www.dtentertainment.tk

En hier onze flyer

GreetzWinking my eye

What do you think about DT Entertainment Drive In Show ??

Vote :   

XMatiC    posted on 11-04-2010 20:03
Paar foutjes die ik opmerk :
- Spelling controlle misschien ?
- En ik zie ook een afbeelding van de Pioneer CDJ 2000 ,?Hebben jullie die dan ??
- prijs winnen bij het bedenken van een slogan niet echt proffessioneel maar dat moeten jullie weten Winking my eye
- jullie geven jullie op als Allround entertainment ? Niet echt want je draait geen hardstyle of hardcore
- Zo'n gratis website komt ook niet echt proffesioneel over ..

Succes nog met jullie project !
www.youtube.com/LennertDJ
Esmee    posted on 11-04-2010 20:06
Oja misschien een prijslijst? want wat is 10% korting? je kan de prijs zo leuk maken als je zelf wilt dus je zet iets van een prijslijst erop van hoeveel per uur, standaard kosten en aantal man kosten.
polly    posted on 11-04-2010 20:17
Wat mij voornamelijk opviel was dat julie?de ene keer praten over ze en daarna in 1 keer over we.
Verder zou ik het woord hadden veranderen in hebben (nu heb ik het over de about). En julie zetten ernaar kijk naar media maar ik zie nergens het kopje media staan (of ik kijk verkeerd natuurlijk). En verder is alles er wel over gezegd denk ik zo. Vooral een hotmail en een .TK komen niet echt profesioneel over.
t-age    posted on 11-04-2010 20:20
Media lijkt mij toch vrij duidelijk dat dat over foto's en videos gaat maar dat is mijn mening.
.tk is al beter dan eerst ( eerst was het .webs.com ) maar is nog steed niet zo goed.
En hoe maak je een andere email aan dan ? wij vonden @live al beter.
polly    posted on 11-04-2010 20:24
Volgens mij als je een .nl aanvraagt krijg je ook een email adres (als ik het goed zeg)
Limb-Girdle    posted on 11-04-2010 20:30
Poster: polly
Volgens mij als je een .nl aanvraagt krijg je ook een email adres (als ik het goed zeg)

Ligt eraan bij welke host je zit Cool

@ T-age. Waarom zijn bepaalde onderdelen van je site in het Engels terwijl de rest van de website in het Nederlands is. Zoals 'About' of 'Upcoming Events'? Maak het dan ?f Nederlands ?f geheel Engels. Maar ga beide niet door elkaar heen mixen.

Voor de rest: ga geen overbodige plaatjes toevoegen die geen toegevoegde waarde hebben. Zoals de CDJ-2000 of de HDJ-2000? Nergens voor nodig. Als je opvulling zoekt voor je site, zorg dan dat je een aantal goede shots hebt van jouw drive in show met een tevreden publiek. Plaatjes van een koptelefoon of apparatuur boeit een gemiddelde bezoeker van je site niet zo heel veel...

Wellicht de sectie met 'reactie plaatsen' zou ik dichtgooien. Reacties zoals:

lieke en tessa

02:01 PM on April 07, 2010

haj lekkere daniel

vette site man

haha oke

doei

Zijn niet bepaald professioneel. Vraag mensen waar je al gedraaid hebt, of zij een stukje tekst willen schrijven met hun ervaring over jouw drive in show. Hier hechten bezoekers veel meer waarde aan, dan reacties van 'groupie' leeftijdsgenootjes. Cool

Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 11-04-2010 @ 20:35:30 (86%)
ThijsG    posted on 11-04-2010 20:37
@LG: Wss een standaard Lay-out van webs.comWinking my eye:p.

@TS: ik wil niet zeikerig doen maar even als tip: Eerste indruk is belangrijk, dus zorg dan dat je 'Welkom' klopt. De eerste zin is een beetje vaag en de laatste klopt niet. 'Onze apparatuur' en ik zou de punt voor de haakjes en de hoofdletters in de haakjes weglaten.

Echt een minipuntje. Maar het is denk ik wel belangrijk op je voorpagina. Ook je lettertype kan mss eentje groter.

Verder ziet het er zeker netjes uit met een leuk logo!!
Edit: Joepie meer puntjes!?Het kopje 'media' wordt 2 keer genoemd en bestaat niet en de tekst op about is ook niet helemaal correct. het begint met 'ze' en daarna ineens 'we'. geschickt=geschikt en die komma na 'zo ontstond kan een dubbele punt worden.
Ik voel me nu echt een irritante leraar maar ik denk dat juiste spelling toch wel een iets betere indruk geeft. Het is puur bedoeld om te helpen(ga nu alsjeblieft dus niet de spellingsfoutjes uit deze post halen)
User edit by ThijsG on 11-04-2010 @ 20:46:57 (100%)
t-age    posted on 05-07-2010 22:21
Eventjes aandacht (A)
Site is vernieuwd so take a look!
Limb-Girdle    posted on 05-07-2010 23:12
Poster: t-age
Eventjes aandacht (A)
Site is vernieuwd so take a look!

T-age, je website oogt niet erg professioneel, zoals eerder al tegen je gezegd is met een .tk domeinnaam. Overal op je website vind je advertenties en allerlei andere (onnodige) dingen die helemaal niets toevoegen aan je website. Jouw website is je online visitekaartje waarvoor jullie Drive In garant voor staat en dat is kwaliteit.
Als ik als ouder / jongere op jouw site kwam om jullie te boeken, zou ik mezelf afvragen of dit wel de juiste keuze is.

Je hebt je website onderverdeeld in Jongeren en Ouderen? Met welk doel hebben jullie dit gedaan? Hou je website gewoon clean, overzichtelijk en vooral duidelijk. Ga niet naar allerlei pagina's doorverwijzen, dit kost je bezoekers!
Als jullie een .nl domein aanschaffen met een klein beetje webruimte, dan zal ik eens kijken wat ik voor jullie kan betekenen om een fatsoenlijke Wordpress of Joomla layout in elkaar te knutselen!

Voor nu: haal je website offline, laat de teksten controleren door een ouder (want sommige zinnen slaan drie keer nergens op, bijvoorbeeld deze zin: 'Bij feesten of evenementen komt al gauw muziek op een hoge plaats. '.). En onthoud, jouw online visitekaartje is erg belangrijk!
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 05-07-2010 @ 23:13:34 (5%)
no-rush    posted on 07-07-2010 14:01
koop een .nl domein kost 20 euro per jaar of zoiets
XMatiC    posted on 07-07-2010 16:58
Poster: no-rush
koop een .nl domein kost 20 euro per jaar of zoiets

je hebt er zelfs voor 10 of 5 !
dus wat houd je tegen !
om wat proffesioneel over te komen als verhuur firma

Verder:
- een WEBS site als verhuur firma en dan ook nog eens .TK
komt echt niet profesioneel over en lijkt het op een kinder site ofzo..

- Die kindersite en ouderen site apart,?leuk idee maar zou ik toch niet doen.?op de jongeren site zet je 10-20 jaar?en de andere 20 + ,?Maak een site waarop je zegt : 'wij verzorgen uw feest voor alle leeftijden in uw gewenste muziek stijlen'
komt wat profesioneler over weer,

- Agenda zou ik gewoon alle datums mooi onder elkaar niet zo'n boekje dan blijf je maar klikken voor de volgende maand..

- Vragen als hoeveel man... ??ik zou eerder vragen hoe groot is de zaal, waar , wanneer ..

- Gastenboek voor een verhuurfirma..
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 07-07-2010 @ 17:07:25 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

163 Users online: 39 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 61.292
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.734.244

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use