DT Entertainment Drive In Show (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

t-age    posted on 20-01-2010 18:06
Zie hier onze drive in show
wat je niet ziet zijn 2 led parren een laser en 2 led moonflowers.
www.dtentertainment.tk

En hier onze flyer

GreetzWinking my eye

What do you think about DT Entertainment Drive In Show ??

Vote :   

Estacy    posted on 20-01-2010 18:25
Cuijk! das hier in de buurt! over je site: een gratis site, nee, komt niet professioneel over. Ook zou ik iets doen aan het kopje 'onze gear' want buiten DJ?s zegt Gear ze niet zo veel. kun je beter veranderen in 'apparatuur'
Een gastenboek kun je ook toevoegen, al moet je dat wel streng controleren! je wil natuurlijk geen spam...?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
t-age    posted on 20-01-2010 19:33
Poster: Estacy
Cuijk! das hier in de buurt! over je site: een gratis site, nee, komt niet professioneel over. Ook zou ik iets doen aan het kopje 'onze gear' want buiten DJ?s zegt Gear ze niet zo veel. kun je beter veranderen in 'apparatuur'

Een gastenboek kun je ook toevoegen, al moet je dat wel streng controleren! je wil natuurlijk geen spam...?

Ok bedankt voor je tips! nu ik zo nadenk wist ik toen ik geen dj was ook niet was "gear" was.
Hoe lang zou het rijden zijn naar cuijk voor jou ongeveer?

LLCoolP    posted on 20-01-2010 19:50
Wat bedoelen jullie precies met Entertainment?
Buiten draaien doen jullie ook iets anders met het publiek?
Bv:? Limbo dansen , wedstrijdjes of het uidelen van hoedjes,? wat moet ik (maar vooral de klant) erbij voorstellen?
Join the party and become famous!
Flexii    posted on 20-01-2010 20:18
Gratis site komt inderdaad niet professioneel over, maar goed men moet ergens beginnen. Als je alleen draait met drive-in zoals Luc al zegt het niet heel erg toepasselijk om voor Entertainment in je naam te gaan. over de inhoud mensen willen nogal eens graag weten hoe oud de persoon in kwestie is en wat zijn ervaring is, met "ook met het opbouwen en afbreken voelen wij elkaar goed aan" kom je niet echt ver, want wat valt er nu aan te voelen bij opbouwen en afbreken dat doe je gewoon net als het aanzetten van je apparatuur.

De flyer ziet er goed uit, hij dekt de lading en oogt professioneel, waarom plaats je die niet op je site op de beginpagina?

Zie het als opbouwende kritiek, niet als afkraken.
User edit by Flexii on 20-01-2010 @ 20:21:29 (34%)
t-age    posted on 20-01-2010 20:38
Ik vind het alleen maar fijn om kritiek te horen.
Entertainment we hebben als naam entertainment omdat wij met onze muziek het publiek entertainen en ik denk dat het daar vooral daarom gaat?met plaatjes uitzoeken.
Ik zal inderdaad wel iets meer met de flyer gaan doen maar als ik die als achtergrond doe dan word je denk ik gek als je de site opent
Dat stukje met het "aanvoelen" dat heb ik niet geschreven maar zal het binnenkort veranderen.
Flexii    posted on 20-01-2010 20:40
ik zeg niet dat je dat als herhalende achtergrond moet pakken, dat is zowieso iets wat als storend ervaren wordt je kunt beter een neutrale achtergrond hebben (zwart of wit) al is dat bij dit soort gratis web dingen wat saai, ik bedoel gewoon de afbeelding invoegen in het scherm
t-age    posted on 20-01-2010 21:42
ik snap eerlijk gezegd nog niet wat je bedoeld..
Sorry voor alle moeite
Phenix    posted on 28-01-2010 17:54
Ik denk dat Flexii net zo'n banner bedoelt als wat ik op mijn site heb: Link

Maar ik zou als je wat professioneler bezig bent toch voor een .nl site kijken. Dit ziet er professioneler uit en komt dus beter bij de mensen over. En dit kost rond de 25 euro per jaar, dus dat zou de moeite niet moeten zijn. Alleen moet je verstand hebben van php, html, etc. of je moet het door iemand laten doen, zoals ik ook heb gedaan. Cool

http://www.djmillhouse.nl
Flexii    posted on 28-01-2010 23:39
Poster: Phenix
Ik denk dat Flexii net zo'n banner bedoelt als wat ik op mijn site heb: Link

Maar ik zou als je wat professioneler bezig bent toch voor een .nl site kijken. Dit ziet er professioneler uit en komt dus beter bij de mensen over. En dit kost rond de 25 euro per jaar, dus dat zou de moeite niet moeten zijn. Alleen moet je verstand hebben van php, html, etc. of je moet het door iemand laten doen, zoals ik ook heb gedaan. Cool

dat bedoel ik ja of zoals dit www.ct-scandjs.nl
t-age    posted on 29-01-2010 08:16
Ok! Bedankt voor de tips!
LemonKick    posted on 29-01-2010 09:21
Hier een professionele web-developer, misschien kunnen we het op een akkoordje gooien? :D
t-age    posted on 25-02-2010 19:32
bedankt voor alle reacties!
Dolivieira    posted on 25-02-2010 19:50
Poster: Flexii
Gratis site komt inderdaad niet professioneel over, maar goed men moet ergens beginnen. Als je alleen draait met drive-in zoals Luc al zegt het niet heel erg toepasselijk om voor Entertainment in je naam te gaan. over de inhoud mensen willen nogal eens graag weten hoe oud de persoon in kwestie is en wat zijn ervaring is, met "ook met het opbouwen en afbreken voelen wij elkaar goed aan" kom je niet echt ver, want wat valt er nu aan te voelen bij opbouwen en afbreken dat doe je gewoon net als het aanzetten van je apparatuur.

De flyer ziet er goed uit, hij dekt de lading en oogt professioneel, waarom plaats je die niet op je site op de beginpagina?

Zie het als opbouwende kritiek, niet als afkraken.

Onzin muziek is ook Entertainment
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
t-age    posted on 26-02-2010 07:42
Poster: djdolivieira

Onzin muziek is ook Entertainment

Precies! vind ik ook
Dolivieira    posted on 26-02-2010 08:19
Mijn bedrijfje heet ook DJ D Olivieira Music en Entertenmaint
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
t-age    posted on 17-03-2010 22:49
Kick
RemcoV    posted on 18-03-2010 11:53
Mijn kvk registratie heet ook Remzy Music & Entertainment, dus het is inderdaad onzin dat entertainment wat anders is. Muziek hangt hier heel duidelijk mee samen.

Als ik je een tip mag geven: laat voor die paar euro extra een .nl of een .com adres registreren.
Zo kom je gelijk wat professioneler over.

Tevens vind ik een hotmail adres ook niet zo gepast.

En een telefoonnummer op de flyer is ook wel zo handig Happy, laughing
DonBasco    posted on 18-03-2010 20:31
Poster: djdolivieira
Mijn bedrijfje heet ook DJ D Olivieira Music en Entertenmaint

Maar dat is dan weer verwarrend....
je zegt dat muziek ook entertainment is??
Je bedrijfsnaam is dan net zoals iets als "Kuipers Voetbal en Sport" of "Slagerij Bartels Vlees?en Voedsel"
BennoRevelli    posted on 19-03-2010 09:14
Poster: DonBasco

Maar dat is dan weer verwarrend....
je zegt dat muziek ook entertainment is??
Je bedrijfsnaam is dan net zoals iets als "Kuipers Voetbal en Sport" of "Slagerij Bartels Vlees?en Voedsel"

Zit wat in..

Maar het is natuurlijk niet alleen de muziek, maar ook het stukje mensen vermaken 'entertainen' dus dan is het toch correct lijkt mij?
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
t-age    posted on 11-04-2010 18:55
Site is een beetje verniewtWinking my eye
Check www.dtentertainment.tk
T-to-the-J    posted on 11-04-2010 19:01
De site wordt niet geopend, meerdere mensen last?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
XMatiC    posted on 11-04-2010 19:32
Gratis site in idd niet zo echt proffessioneel maar dit is een beginnende Licht & Geluid groep.
Entertainment ?
Intertain je het publiek met spelletjes of act's ?

Veel Succes !
www.youtube.com/LennertDJ
t-age    posted on 11-04-2010 19:47
Poster: XMatiC
Gratis site in idd niet zo echt proffessioneel maar dit is een beginnende Licht & Geluid groep.
Entertainment ?
Intertain je het publiek met spelletjes of act's ?

Veel Succes !

Nee maar ik denk dat bij een feest de muziek het grootste entertain gedeelte is wat er op die avond is..
Het is daarom ook een vak om de goede muziek te kiezen en die op het publiek aan te passen waardoor je ze entertaint
Esmee    posted on 11-04-2010 19:55
Ik zou als ik jou was even spellings controlle doen enzo.
Ik ben er geen ster in... maar als ik kijk bij about staat er:
Hadden allebe.... hadden? is het niet hebben?
Na iedere zin hoeft er echt geen enter... Dat leest best wel heel erg irritant.

....Drive in Show met Apparatuur....geschickt... voor Grote En kleine feesten. Qua hoofdlettergebruik klopt het niet zo allemaal zegmaar. En waarom hebben jullie de tekst in afbeeldingen? Dit bevorderd de laadtijd met mensen die t zelfde internet hebben als ik niet bepaald... + mensen zullen de tekst heus niet kopie?ren.
Op het einde daarvan staat: zie hiervoor media. Als je media dan een link maakt, kunnen mensen er sneller heen. + ik zal wel scheef zijn maar ik zie geen media.

Bij Home staat er weer media.
Photo deel is wel goed gedaan, al ben ik niet alle foto's gaan bekijken.
Bij contact staan de telefoon nummers niet? direkt achter de namen en is de email link weer neit kopie?rbaar. Dat motiveerd mij niet om jullie te mailen. Dat werkt onhandig.

verder is alles een beetje kaal enzo. Zwart wit is goed te lezen maar dit is wel heel kaal. Let een beetje op de lay-out want die is bij acties bijvoorbeeld weer totaal anders. Dat komt amateuristisch over.
t-age    posted on 11-04-2010 19:59
Ok bedankt voor de tips esmee!

179 Users online: 26 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 58.492
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.731.444