Poster: Estacy
Cuijk! das hier in de buurt! over je site: een gratis site, nee, komt niet professioneel over. Ook zou ik iets doen aan het kopje 'onze gear' want buiten DJ?s zegt Gear ze niet zo veel. kun je beter veranderen in 'apparatuur'
Een gastenboek kun je ook toevoegen, al moet je dat wel streng controleren! je wil natuurlijk geen spam...?
Ok bedankt voor je tips! nu ik zo nadenk wist ik toen ik geen dj was ook niet was "gear" was.
Hoe lang zou het rijden zijn naar cuijk voor jou ongeveer?
Poster: Phenix
Ik denk dat Flexii net zo'n banner bedoelt als wat ik op mijn site heb: Link
Maar ik zou als je wat professioneler bezig bent toch voor een .nl site kijken. Dit ziet er professioneler uit en komt dus beter bij de mensen over. En dit kost rond de 25 euro per jaar, dus dat zou de moeite niet moeten zijn. Alleen moet je verstand hebben van php, html, etc. of je moet het door iemand laten doen, zoals ik ook heb gedaan.
Poster: Flexii
Gratis site komt inderdaad niet professioneel over, maar goed men moet ergens beginnen. Als je alleen draait met drive-in zoals Luc al zegt het niet heel erg toepasselijk om voor Entertainment in je naam te gaan. over de inhoud mensen willen nogal eens graag weten hoe oud de persoon in kwestie is en wat zijn ervaring is, met "ook met het opbouwen en afbreken voelen wij elkaar goed aan" kom je niet echt ver, want wat valt er nu aan te voelen bij opbouwen en afbreken dat doe je gewoon net als het aanzetten van je apparatuur.
De flyer ziet er goed uit, hij dekt de lading en oogt professioneel, waarom plaats je die niet op je site op de beginpagina?
Zie het als opbouwende kritiek, niet als afkraken.
Poster: djdolivieira
Onzin muziek is ook Entertainment
Poster: djdolivieira
Mijn bedrijfje heet ook DJ D Olivieira Music en Entertenmaint
Poster: DonBasco
Maar dat is dan weer verwarrend....
je zegt dat muziek ook entertainment is??
Je bedrijfsnaam is dan net zoals iets als "Kuipers Voetbal en Sport" of "Slagerij Bartels Vlees?en Voedsel"
Poster: XMatiC
Gratis site in idd niet zo echt proffessioneel maar dit is een beginnende Licht & Geluid groep.
Entertainment ?
Intertain je het publiek met spelletjes of act's ?
Veel Succes !