AX 400 Versterker Brom verhelpen ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CopainsDeluxe    posted on 19-01-2010 21:51
Hoi medeforumers,
Al een tijdje doet mijn versterker zeer raar, het geluid ofzo is niet verslechterd
maar als ik hem aan zet bromt hij SERIEUS fel niet door de speakers maar de behuizing maakt lawaai?,
hij maakt dus?niet het normaal koel geluid , als ik hem dan aanschakel en terug uitschakel is het soms verwenen, of na een paar tikjes tegen de behuizing gaat hij ook wel weer normaal...

Ik heb hem open gedraait maar zag niets speciaal , ook eens schoongemaakt maar veel stof was er niet te vinden want hij was pas schoon gemaakt in de kerstvakantie...
Een optie is volgens mijn vader en mij om de ventilator te vervangen maar als dat zin heeft betwijfel ik Happy, laughing
Foto:

AX 400 JB systems
User edit by CopainsDeluxe on 19-01-2010 @ 21:58:02 (1%)

What do you think about AX 400 Versterker Brom verhelpen ? ??

Vote :   

Tomazos    posted on 19-01-2010 22:40
vervang die Fan eens.

en gebruik eens rubberen ringetjes op alle schroeftjes. dus tussen de 1e en 2e behuizing in.

het enige wat voor trilling zou kunnen zorgen is je fan. of transformator
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 19-01-2010 @ 22:41:04 (65%)
Bouncy    posted on 19-01-2010 22:41
Het trillen komt waarschijnlijk van je trafo af, probeer die eens vast te schroeven!
CopainsDeluxe    posted on 19-01-2010 22:47
Hmm ok ik denk dat ik eerst de fan maar eens vervang en dan de trafo nog maar eens goed vast schroeven,

Ik hou jullie op de hoogte !

Alvast bedankt !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

239 Users online: 126 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 80.921
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.958