Ik heb zonet wat knip en plakwerk gedaan, ik wou het niet meteen een mash-up noemen. Ik weet zelfs niet of ik het zo zou kunnen noemen maar ik vond hem wel vrij geslaagd (wel vrij lang) en dus wou ik hem even delen.
feedback (als kan ik niks van producen/remixen dus of het nut heeft.. :p) mag altijd. De link valt direct te beluisteren!
(ahja, ik heb gisteren gemerkt dat m'n nummer bij de 'intro' niet helemaal klopt als je de maten telt maar vergeef het me, niemand in de zaal merkt het

)
Nu draai ik wel eens op een fuifje waar de mensen m'n muziek wel smaken maar ze hebben er toch ook graag een hip-hop/R&B achtige beat tussen.
Nu slaag ik er naar mijn zin nog altijd niet goed genoeg in om dit te laten volgen op een nummer met een bpm van tussen de 128 en 132.
Ik weet dat ik het allemaal best zelf kan uitzoeken maar buiten een drop-in lukt het me niet om die er leuk tussen te gaan gooien. Een nieuw nummer inmixen vind ik dan helemaal de hel.
Zijn er toch enkele mensen die hier hun positieve ervaringen en technieken over het in en uit mixen zouden willen delen? Ik vind het erg vet zo een nummer ertussen maar ik heb niet graag dat het m'n set kraakt, want het is dan net die overgang die de mensen gaan onthouden

Grtz!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message