Poster: Tekhead
Ja, sommige zeiden dollar, maar dat kan ik niet geloven, ik vind dit al een mooie prijs.
De pr?-orders lopen naar het schijnt ook als een trein
Trouwens het schijnt goed te gaan bij Denon, en ze zijn zinnens A&H over te nemen ook
Ja, sommige zeiden dollar, maar dat kan ik niet geloven, ik vind dit al een mooie prijs.
De pr?-orders lopen naar het schijnt ook als een trein
Trouwens het schijnt goed te gaan bij Denon, en ze zijn zinnens A&H over te nemen ook
Poster: Esmee
Ik weet niet wat jij onder afsnauwen verstaat? Maar dit vind ik gewoon normaal gevraagt.
Je kan eventueel ook kijken anar Xone 42, en zeggen dat er teveel knoppen opzitten is een slap excuus, gewoon even uitvinden hoe het werkt en dan kun je er juist misschien wel meer mee. De kwaliteit is ook nog eens beter. Je kunt ook nog kijken naar korg zero 4, dateq xtc, ecler nuo 4.0 en denon x1500.
Hier ben ik het helemaal mee eens !
De wereld bestaat niet enkel uit pioneer...
Poster: djvir20
ja dat bedoel ik ook daarom ga ik ook voor de djm 700k vind er te veel opstaan :p
wacht eveb de nieuw denon dn-x 1600 komt uit en zou +/- 800,00 a 900,00 euro kosten, google even, je gaat versteld staan, vergeet pioneer even en kijk verder daqn alleen pioneer
Poster: tek-zotic
ik begin precies meer en meer zware concurenten voor de DJM800 te zien
http://www.aboutdj.nl/nieuws/1332-denon-dnx1600.html
hier staat een filmpje van de DN-X1600 en hij zegt inderdaad 8 a 900 op de euromarkt
damn da is wel ne vette mixer ook :d
Poster: Winston
Hij gaat voor een "pure pio" setje: CDJ-400, DJM-700, CDJ-400, ...... HDJ-2000?
Poster: NvieDacht ik eerst ook, maar naar't schijnt zijn ze hoofdaandeelhouder maar niet alleen beslissend. En dat is hetgeen ze zeker willen,? meerderheid van aandelen
De D&M holding heeft toch al een redelijke tijd A&H in haar bezit?
Poster: Estacy
die wordt pas in maart te koop verwacht, ga lekker voor iets anders! of mischien een Xone 22? kost maar 300E en is overzichtelijk en je hebt een filter.
Poster: djvir20
Maar een vraagje ik hoor veel van midi-control op een mixer maar wat houd dit eigenlijk in. Heeft het iets te maken met een pc programma ? Want ik heb VDJ dusja .. ?
Poster: Winston
Inderdaad kun je DJ mix software met midi aansturen. Check dus ff of jou software die mogelijkheid heeft om door een midi controller te worden bestuurd.
Maar met midi kunnen muziek apparaten ook met elkaar communiceren bv. met effectors. Gebruik de search als je meer over midi wil weten.
Poster: djdolivieira
. Maar moet zeggen, dat als je voor die nieuwe Denon gaat. Je zeker geen slecht mengtafel binnen haald. Zoals ik zie is zijn de specificaties zeer goed. Kijk het zijn jouw centjes dus als je echt twijfelt, moet je gaan testen en aan de hand daarvan. beslis je wat voor mengtafel je gaat halen. Neem bij zo`n aankoop geen verkeerde beslissing en test de verschillende modellen. Kijk ik ben tevreden over mijn mixer. Jij moet tevreden worden over de mixer die jij gaat kopen. Pioneer is vrij prijzig.?En er zijn genoeg alternatieven dus ga testen Neem geen beslissingen waar jij spijt van krijgt en koop wat jij het beste vind werken.