Poster: EstacyPoster: djvir20
allez dan ma gij vroeg erom he : nu ja dat is misschien nog de meest voor de hand liggende optie in ons gamma. En ik bedacht me ook dat ik mijn disc jockey spullen nog ga uitbreiden, waarmee ik wil zeggen dat ik niet meer deks zal gebruiken. En evenals is de djm-700 maar 100 euro duurder of cetera. Dat is dan enkel in mijn situatie, ik kan namelijk de mixer krijgen zonder de belasting op toegevoegde waarde en nuja u weet nooit of een ander persoon of ikzelf deze mixer ga gebruiken als ik op een fuifje moet gaan disc jockeyen dat er extra deks staan en in dat geval is dit zeer agreabel. Maar ook de Beatloop functie is veel minder goed op de djm-400 dan op de djm-700 Dus uit deze overloping blijkt toch dat ik zal moeten opteren voor de Djm-700 en 2 cdj-400's .
beter ? :s
btw hoor je belgen klagen over het meest onverstaanbare accent of de rare woorden die jullie nederlanders gebruiken ? nej dat dacht ik nie dusja beetje respect aub ? je kan het toch ook gewoon vragen ?
Sorry jasper maar dit is echt overdreven hoe je doet??. En pas ook in een keer je leeftijd eens aan in je profiel want dat klopt niet echt
En
gelieve is niet onaardig bedoeld hier, natuurlijk kan dat in Belgi? anders zijngewoon normaal nederlands, complete woorden, dat soort dingen. maar over je vraag: als je het geld hebt, voor top of the bill gaan, lekker de DJM 800 nemen. sta ook open voor andere merken en zoals altijd:
Test ze vooral even uit!
Poster: djvir20
oke maar mijn gespannen reactie komt door het feit dat mij door MAIN gewoon afgesnauwd werd om normaal te praten. Als je mij gewoon vraagt : sorry hoor maar kan je niet in msn- taal praten zodat het leesbaar blijft voor iedereen maarja ..
Poster: janek
Ik heb gisteren mijn DJM700S binnen gekregen?
werkt perfect en met veel? leuke dingen die ik testen moet
Poster: djvir20
ja ? maar wat zijn al die knopjes eigenlijk want je ziet bij ieder kanaal precies iets anders nuja als die dinge al per kanaal geordend zijn he :p
Poster: mainIk weet niet wat jij onder afsnauwen verstaat? Maar dit vind ik gewoon normaal gevraagt.
gelieve in 'abn' typen, msn taal is niet voor iedereen te lezen.
Poster: Tekhead
wacht eveb de nieuw denon dn-x 1600 komt uit en zou +/- 800,00 a 900,00 euro kosten, google even, je gaat versteld staan, vergeet pioneer even en kijk verder daqn alleen pioneer