Aangezien zoveel mensen hun plotseling beginnen voor te stellen dacht ik het ook even snel te doen, ik lees hier toch al een geruime tijd mee en sinds kort begin ik ook af en toe wat mee te posten in de topics.
Maargoed, mijn naam is Kenneth Hansen en ik woon te Schoten (prov. antwerpen) en noem me al een geruime tijd 'spilo' dit is afgeleid van 2 hondennamen (spike & milo) gedaan ter nagedachtenis van spike. Ongeveer 4 jaar geleden had ik de smaak van de muziek te pakken gekregen na het uitgaan. Ik begon zoals vele mensen tegenwoordig toen met traktor en later hercules console erbij.
Vorig jaar had ik mijn eerste ?chte materiaal (gemini cdm-3600) gekocht maar was al snel weer weg. Nu ben ik begin september tewerk gesteld in een dancing (niet als DJ) en kreeg ik de passie meteen weer terug en heb ik met het geld dat ik daar verdien mijn huidige setup gekocht...
Mijn huidige gear: 2x JB-Systems MCD200's, 1x JB-Systems Beat 6 USB, 1x Vargon 3 Channel mixer (backup), LQP 650 versterker, 2x 50 watt monitors van behringer en technics 1200 headset.
Hiervoor had ik ook nog traktor scratch duo & 2x JB-Systems HighQ10 TT's maar deze heb ik allemaal recent van de hand gedaan.
Ik draai voor het plezier thuis (bedroom DJ) en neem af en toe wel eens wat op maar verspreid ze niet echt omdat ik niet het gevoel heb het goed genoeg te kunnen (kan wel beatmatchen maar de flow voelt niet goed om het zo te zeggen).
Maargoed, ik ben hier om te leren en plezier te maken!
What do you think about Voorstelling Spilo ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
This is an old Topic
No new postings for 5.727 days. Post CommentThat would be 190.9 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.