Op welke vinyl die je bezt ben je het trotst (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tek-zotic    posted on 18-01-2010 09:47
zoals velen hier ( maar steeds minder ) heb ik best wel wat vinyls en heb ik toch wel wat vinyls waar ik echt trots op ben :d ik wou wel eens weten of jullie er ook zo'n hebben

bij mij zijn dat
-The dreamteam - Thunderome The megamixes ( een dubbelvinyl uit 1993 die limited is tot 150 copies )
-De volledige vinyl collectie van Q-Ic ( inclusief een unofficial release waar er dacht ik niet meer dan 100 van zijn )

What do you think about Op welke vinyl die je bezt ben je het trotst ??

Vote :   

Seca    posted on 18-01-2010 21:46
Poster: tairip
Jones & Stephenson - The First Rebirt eerste persing!

Hmmm..Hmm.. HMM!

Deze houd ik ook voor altijd bij, hoeveel ze er ook voor geven ! Cool
Effe inkaderen en boven m'n bed hangen, iemand enig idee waar ik kaders kan vinden voor vinyl's?
Tekhead    posted on 18-01-2010 21:55
Bij passe partout inlijstingen, Herentalsebaan in Deurne, die maken alles op maat.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Seca    posted on 18-01-2010 21:56
Poster: Tekhead
Bij passe partout inlijstingen, Herentalsebaan in Deurne, die maken alles op maat.

En is dat kostelijk? Enig idee van?
Hopelijk ni 30? voor zo een kaderke ofzo, want als ik er 10 wil ophangen zit ik al aan de 300?.
Tekhead    posted on 18-01-2010 22:03
Goedkoop is dat niet, want dit zijn geen standaard maten ! Anders moet je eens bij de krak of zo eens rond kijken, heb je wel brol, maar ben je wel goedkoop af.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
PaulBrugel    posted on 19-01-2010 11:25
Mijn eigen vinylplaat (Brugel & Jongeneelen - Right here) en op de bootleg van Like a prayer (Met de DHS / house of god sample door de vocal)
kuituhh    posted on 19-01-2010 11:37
voor mij zijn het 2 nieuwere platen. Die voor mij wat meer waarde hebben.

Jones & B-front - Lunatic? die heb ik van Jones voor mijn verjaardag gekregen. Met de leuke tekst erop
gefeliciteerd met je B-day greetz Jones.

Pavo - Communicate / Raven? Van Pavo gekregen en gesigneerd toen ik mijn nieuwe huisje kreeg :D
Spin that Sh!t BAM!
nickbn    posted on 19-01-2010 16:19
Poster: tairip
Jones & Stephenson - The First Rebirt eerste persing!

RESTECP.

Wou dat ik 'm had :X
bartezzz    posted on 19-01-2010 16:22
me aller eerste vinyl die ik ooit gekocht had en het is een beetje een funky minimal plaatje waarvan ik de naam niet weer,
het is een black label en al die track id programma's en dingen kennen hem niet en hij is ook gewoon niet op internet te vinden dus dat maakt hem sowieso wel heel erg vet.
ik rip hem morgen wel even en post hem, eens kijken of iemand hier de naam van de plaat weet.
janusjaap    posted on 19-01-2010 17:34
Apotheosis - O Fortuna
Was illegaal in '91 (?) en daarom ook snel uit de winkels gehaald omdat de familie van de overleden componist Carl Orff niet wilde dat er uit zijn Opera "Carmen"gesampled werd.
Ywe    posted on 19-01-2010 18:36
voor me verjaardag stel platen gekregen van vrienden waar Don Diablo - Blow bijzat...

op de hoes stond geschreven, "Happy B-day Ywe, greetz Don Diablo"

Waren ze de man tijdens het shoppen naar vinyl tegengekomen :P
JollyJunkie    posted on 19-01-2010 18:58
Wow, als ik dit lees krijg ik opeens heel veel zin om zelf ook platen te gaan collecten, helaas laat mijn budget dat niet toe.
Vind het wel erg jammer dat er op Beatport niet zoiets is als een maximaal aantal downloads, dan worden tracks wat exclusiever, en dan heb je ook iets op trots op te zijn. Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 19-01-2010 19:16
Pf dat zou ook maar zever zijn, zo'n max. aantal!
JollyJunkie    posted on 19-01-2010 19:20
Mja, misschien niet bij alle downloads een max aantal, maar het lijkt me toch wel vet om 1 van de 50 downloads van de wereld te hebben?Cool
djvir20    posted on 19-01-2010 19:52
shameboy - rechoque redux EP OOK eerste druk en ja gewoon omdat het men eerste plaat was
TheMole    posted on 19-01-2010 20:14
Mijn 2 cyrdamoure platen van Archigram & The eternals en dan nog mijn oude Daft Punk - Burnin plaat
tek-zotic    posted on 19-01-2010 20:40
Poster: JollyJunkie
Mja, misschien niet bij alle downloads een max aantal, maar het lijkt me toch wel vet om 1 van de 50 downloads van de wereld te hebben?Cool

dat is ook niet waar he want dan krijg super veel illegale downlads, en een vinyl is oets wat je vast hebt niet zo'n domme file waar de authenticiteit van bepaald kan worden
CopainsDeluxe    posted on 20-01-2010 12:50
Poster: djvir20
shameboy - rechoque redux EP OOK eerste druk en ja gewoon omdat het men eerste plaat was

Idem een zalige plaat !
Jammer dat je wel geen platenspelers hebt ! Cool
lek3ct    posted on 20-01-2010 12:56
rick astley - never going to give you up xD
Een absolute internet sensatie!?
djvir20    posted on 20-01-2010 13:04
Poster: CopainsDeluxe

Idem een zalige plaat !
Jammer dat je wel geen platenspelers hebt ! Cool

vind ik ook anders was die plaat al kaptgespeeld :p ( bij manier van spreken h? Winking my eye)
CopainsDeluxe    posted on 20-01-2010 14:05
Haha ^^ , mijn favoriete plaat is een plaat van Dr. Lektroluv , Pukkelpop Edition 2008 met de nummers Sofa king, Donkey Punch, Making me money ...

Ook is hij groen en dat maakt hem toch wel speciaal !

Renzis    posted on 20-01-2010 14:09
Eurythmics - Sweet Dreams (Original)

Plus mn Sander van Doorn - Riff, die is/lijkt op vinyl nog net wat ff wat zwaarder Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.711 days.
 Post CommentThat would be 190.4 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 134 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 170.373
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.689.288