Poster: Snaad
Thrillseeka van Promo
Poster: djdolivieira
Zijn er zo veel heb wel een 10000 vinyls Dus ik wet het niet welke. Zitten veel zeldzaam matriaal tussen.
Poster: Tekhead
Highlashi, van I Jahman Levi, een Reggaeplaat waar er maar 1 van geperst is, bij Tuff Gong Studio's in Kingston Jamaica. Heb hier enkele weken geleden een bod op gehad uit Japan voor 6500,00 euro !!! Maar moet minimum het dubbele opbrengen anders blijft hij bij mij.
Ik heb meerdere superzeldzame platen, vooral Reggae uit de jaren 60, originele eerste persing in Jamaica, dit zijn zeer kostbare platen die ook zeer goed verzekerd zijn.
Poster: Mixt-Ape
Holy FUCKING jesus!
Maar Seca, jij hebt er trouwens toch ook superveel zeldzame?
Poster: SecaVan Jamaica opgestuurd gekregen van een hele goede vriend en ex zakenrelatie van mijn wijlen vader. Papa was net als ik ook een reggae liefhebber, en daar hij regelmatig in Jamaica moest zijn, bracht hij regelmatig platen mee, en z'n zakenrelatie z'n broer was technieker bij tuff gong en? zorgde regelmatig voor wat singletjes die een proef persing kregen en dan wat gedraaid werden op hun radio station, als het aansloeg werden er geperst, als het niet aansloeg, werd dat proefpersing weggegooid of ergens opgeborgen, en heel per toeval komt daty eens terug boven. Daar ik een grote fan ben van I jahman Levi, heeft m'n vader speciaal gezocht naar een unieke plaat, en dankzij die zakenrelatie, heb ik zo een uniek stuk.
Hoe kom je aan een plaat die zoveel waard is Tekhead?
Mag ik dat vragen?
Van Jamaica opgestuurd gekregen van een hele goede vriend en ex zakenrelatie van mijn wijlen vader. Papa was net als ik ook een reggae liefhebber, en daar hij regelmatig in Jamaica moest zijn, bracht hij regelmatig platen mee, en z'n zakenrelatie z'n broer was technieker bij tuff gong en? zorgde regelmatig voor wat singletjes die een proef persing kregen en dan wat gedraaid werden op hun radio station, als het aansloeg werden er geperst, als het niet aansloeg, werd dat proefpersing weggegooid of ergens opgeborgen, en heel per toeval komt daty eens terug boven. Daar ik een grote fan ben van I jahman Levi, heeft m'n vader speciaal gezocht naar een unieke plaat, en dankzij die zakenrelatie, heb ik zo een uniek stuk.
dit zit tussen m'n platencollectie in m'n reggae-room, en daar mag/kan niemand binnen, zelfs m'n eigen vrouw niet !