Trance Energy 03-04-2010 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Deserteagle    posted on 17-01-2010 21:58
Wie van jullie gaat er naar Trance Energy? Ben er wel benieuwd naar Happy, laughing.

En wat vinden jullie van de Line-up??

Ik vind de Line-up in 1 woord Gruwelijk Cool, Allemaal bekende namen Cool

Wat vinden jullie van de Trance Energy 2010 Anthem "Sander van Doorn - Renegade"?
Ik zelf vind hem echt zwaar tegenvallen het heeft niks meer met trance te maken jammer genoeg.
User edit by Deserteagle on 17-01-2010 @ 21:59:57 (24%)

What do you think about Trance Energy 03-04-2010 ??

Vote :   

TimoV    posted on 05-04-2010 16:39
Poster: Ilja
Dat klopt want voor het eerst in tig jaar is Trance energy niet uitverkocht. ( eigen schuld ID&T ). En ik verwacht dat Sensation dit jaar maar voor de helft gevuld zal zijn, oh man wat ga ik lachen om die arrogante niets van dance wereld wetende managers daar.

Sensation is al uitverkocht.. Happy, laughing

Dus ik denk niet dat de zaal voor de helft gevuld zal zijn.

Poster:?DJ-Emotion
Poster:?Ilja
ID&T mag mij effe uitleggen waarom de kaarten duurder zijn dan vorig jaar, terwijl er maar een DJ met goede naam staat ( en niet eens op main stage ) Marco V.

1 DJ met goede naam? onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezetenCool
Above & Beyond staat op de main stage.
1 van De beste trance producers van 2009, daarnaast de makers achter?1 van de?best verkochte trance labels van dit moment.?Anjunabeats. en de nummer 4 in de DJ top 100 rank. (BRON)
Deze jongens hebben een radio programma dat wekelijks wereldwijd door 21 miljoen mensen
wordt beluisterd.....

En toaval dat de nr. 8, Markus Shulz, ook in de line up staat?
En Gareth (Nr9)

Dat jij Marco V (Nr 50) goed vind, wil niet zeggen dat dit gelijk maatgegevend is voor een goede of slechte?line up lijkt mij.

Sorry, dat ik je heb wakker gemaakt...?Cool?

Ik wou net zeggen, de line-up was geweldig met de grootste namen erin. Als je Marco V met Above & Beyond vergelijkt .. qua namen.. dan zijn A&B toch wel wat bekender (en dat is zacht uitgedrukt).

User edit by TimoV on 05-04-2010 @ 16:52:54 (40%)
ArCee    posted on 05-04-2010 17:20
Ach, de vele die het heerlijk vinden om Trance af te kraken kennen Above & beyond niet eens, laat staan dat zij ooit van Sean Tyas, Mark Sherry (om 2 T-E deejays 2010 te noemen) of van Aly & Fila, Daniel Kandi, Indecent Noise, Simon Patterson, John Askew, Alex M.o.r.p.h of een John O'Callaghan gehoord hebben?
Voor die mensen staan alleen Armin, Tiesto, Ferry, MarcoV?en PVD centraal voor alles wat trance is.

Trance is helaas ondanks dat het in nederland niet main stream meer is, wereld wijd dus duidelijk wel, gewoon doorgegaan daar waar anderen hebben afgehaakt.
Nou ja, ik kom qua house ook weer niet veel verder als David Guetta, Chuckie en Eric E enz dus op zich is het niet verbazend dat je niet helemaal thuis bent in de schene waar je niet veel mee hebt Cool
TimoV    posted on 05-04-2010 17:23
@ArCee

''dus op zich is het niet verbazend dat je niet helemaal thuis bent in de schene waar je niet veel mee hebt''

Nee maar dan moet je dat ook zeggen ipv zomaar afkraken.

Wat het House-Genre betreft .. volgensmij zijn er ook niet heel veel meer bekende DJ's dan degene die jij opnoemt.?

[Nee ik ben niet in het House-Genre thuis Winking my eye]

Trance heeft sowieso bekendere namen, aangezien dat ook een bekender genre is.
User edit by TimoV on 05-04-2010 @ 17:23:32 (2%)
Abram    posted on 05-04-2010 20:16
Hmmm was een heerlijke avond... zelfs al kon ik er niet zo erg lang bij zijn.
Ik heb met wat vrienden voornamelijk op main rondgehangen. Hierbij mijn korte review van wat ik heb gezien.
Nic Chagall: Begon een uur later dan op trance-energy.com/schedule stond... Begin van de set ging ook heerlijk met een enorme bak static... Klonk als het geluid van een tijdcode cd die als bron op de mixer was geselecteerd. Enfin... Toen Chagall eenmaal op gang kwam klonk het echt heerlijk. Lekkere set, ging lekker snel, goed contact met het publiek. Nog veel beter dan ik had verwacht Happy, laughing
BT: Chagall ging ruim 20 minuten langer door dan op het schema stond en eigenlijk vond ik dat erg fijn. Dit set van BT ging nergens over. Ik heb geen een nummer gehoord waar ik echt van uit m'n dak ging en BT zelf was voornamelijk bezig met de crowd en z'n cameratje... Krijg je als je geen koptelefoon of in-ear's tot je beschikking hebt... mixen wordt dan nogal moeilijk he? Ik stond vrijwel helemaal vooraan op main en iedereen om mij heen viel eigenlijk stil tijdens BT behalve een stel maffe Britten.
Markus Schulz: Klonk heerlijk, ging lekker snel, mooie opbouw, en wist goed op de crowd in te spelen. Maakte het rampenplan van BT weer goed met een goede set.
Above & Beyond: Lekkere set maar misschien hadden we iets te hoge verwachtingen van ze. Het klonk erg goed maar niet zo goed als ik van ze gewend ben....
Super8 & Tab: Die jongens hadden er zin in zeg! Knallen!!!! Helaas wel jammer dat het geluid op de future stage 80% bas, 5% mid en 15% treble was. Met de oordoppen in hoorde en voelde ik eigenlijk voornamelijk gebeuk... Ik snap ook niet waarom ze dit jaar alle speakers vooraan hadden door lopen stapelen terwijl het vorig jaar zo mooi door de zaal verspreid was... Mooie set... maar volgend jaar betere sound svp :D
TimoV    posted on 05-04-2010 21:21
Nic Chagall begon om 22:00 uur .. zoals 't moest. Niets uur later :P
Maar hij draaide wel heel erg lekker, goed om in de stemming mee te komen.
BT's set was niet geweldig, maar vond Flaming June toch wel heel erg lekker hoor.
Markus Schulz' set was echt lekker, die vent heeft verstand van muziek.
Above & Beyond waren geweldig vond ik, niet alle tracks waren even goed .. maar toch Winking my eye
Verder heb ik Gareth Emery nog gehoord (niet echt gezien, ik zat even pauze te houden net buiten de zaal), die draaide wel hele goede tracks achter elkaar door.
Ik heb 2 min. ofzo van Proteus gezien .. superhard :P Hardstyle.
En nog een halfuurtje Richard Durand op de High Contrast Stage (waar de muziek nogal aan de harde kant stond, naar mijn mening).
Abram    posted on 06-04-2010 01:33
Poster: TimoV
Nic Chagall begon om 22:00 uur .. zoals 't moest. Niets uur later :P

Maar hij draaide wel heel erg lekker, goed om in de stemming mee te komen.

BT's set was niet geweldig, maar vond Flaming June toch wel heel erg lekker hoor.

Markus Schulz' set was echt lekker, die vent heeft verstand van muziek.

Above & Beyond waren geweldig vond ik, niet alle tracks waren even goed .. maar toch Winking my eye

Verder heb ik Gareth Emery nog gehoord (niet echt gezien, ik zat even pauze te houden net buiten de zaal), die draaide wel hele goede tracks achter elkaar door.

Ik heb 2 min. ofzo van Proteus gezien .. superhard :P Hardstyle.

En nog een halfuurtje Richard Durand op de High Contrast Stage (waar de muziek nogal aan de harde kant stond, naar mijn mening).

In het boekje stond inderdaad 22:00 maar op de website, kan je nog steeds checken op trance-energy.com/schedule , staat hij om 21:00
Edit: nvm... ik zie het inderdaad... Afbeelding in het rooster doet denken aan 21:00 (zeker gezien de andere stages ook rond die tijd beginnen) maar main staat inderdaad om 22:00
User edit by Abram on 06-04-2010 @ 01:34:46 (21%)
ArCee    posted on 06-04-2010 20:04
Poster: TimoV
@ArCee

''dus op zich is het niet verbazend dat je niet helemaal thuis bent in de schene waar je niet veel mee hebt''

Nee maar dan moet je dat ook zeggen ipv zomaar afkraken.

Wat het House-Genre betreft .. volgensmij zijn er ook niet heel veel meer bekende DJ's dan degene die jij opnoemt.?

[Nee ik ben niet in het House-Genre thuis Winking my eye]

Trance heeft sowieso bekendere namen, aangezien dat ook een bekender genre is.

Ik kraak geen stijlen af, ik heb alleen niet iets met ALLE stijlen, dat is wat anders.
Het meeste waar ik een beetje kijk op heb en van hou is Techno, en meer met trance, waarbij ik abslouut niet ga zeggen dat ik elke trance plaat lekker of goed vind, want er komt in elke genre, dus ook met trance ook een hele zooi bagger uit.

This is an old Topic

No new postings for 5.516 days.
 Post CommentThat would be 183.9 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 21 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 47.284
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.783.799