Poster: Ilja
Dat klopt want voor het eerst in tig jaar is Trance energy niet uitverkocht. ( eigen schuld ID&T ). En ik verwacht dat Sensation dit jaar maar voor de helft gevuld zal zijn, oh man wat ga ik lachen om die arrogante niets van dance wereld wetende managers daar.
Poster:?DJ-EmotionPoster:?Ilja
ID&T mag mij effe uitleggen waarom de kaarten duurder zijn dan vorig jaar, terwijl er maar een DJ met goede naam staat ( en niet eens op main stage ) Marco V.
1 DJ met goede naam? onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten
Above & Beyond staat op de main stage.
1 van De beste trance producers van 2009, daarnaast de makers achter?1 van de?best verkochte trance labels van dit moment.?Anjunabeats. en de nummer 4 in de DJ top 100 rank. (BRON)
Deze jongens hebben een radio programma dat wekelijks wereldwijd door 21 miljoen mensen
wordt beluisterd.....
En toaval dat de nr. 8, Markus Shulz, ook in de line up staat?
En Gareth (Nr9)
Dat jij Marco V (Nr 50) goed vind, wil niet zeggen dat dit gelijk maatgegevend is voor een goede of slechte?line up lijkt mij.
Sorry, dat ik je heb wakker gemaakt...??
Poster: TimoV
Nic Chagall begon om 22:00 uur .. zoals 't moest. Niets uur later :P
Maar hij draaide wel heel erg lekker, goed om in de stemming mee te komen.
BT's set was niet geweldig, maar vond Flaming June toch wel heel erg lekker hoor.
Markus Schulz' set was echt lekker, die vent heeft verstand van muziek.
Above & Beyond waren geweldig vond ik, niet alle tracks waren even goed .. maar toch
Verder heb ik Gareth Emery nog gehoord (niet echt gezien, ik zat even pauze te houden net buiten de zaal), die draaide wel hele goede tracks achter elkaar door.
Ik heb 2 min. ofzo van Proteus gezien .. superhard :P Hardstyle.
En nog een halfuurtje Richard Durand op de High Contrast Stage (waar de muziek nogal aan de harde kant stond, naar mijn mening).
Poster: TimoV
@ArCee
''dus op zich is het niet verbazend dat je niet helemaal thuis bent in de schene waar je niet veel mee hebt''
Nee maar dan moet je dat ook zeggen ipv zomaar afkraken.
Wat het House-Genre betreft .. volgensmij zijn er ook niet heel veel meer bekende DJ's dan degene die jij opnoemt.?
[Nee ik ben niet in het House-Genre thuis]
Trance heeft sowieso bekendere namen, aangezien dat ook een bekender genre is.