Trance Energy 03-04-2010 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Deserteagle    posted on 17-01-2010 21:58
Wie van jullie gaat er naar Trance Energy? Ben er wel benieuwd naar Happy, laughing.

En wat vinden jullie van de Line-up??

Ik vind de Line-up in 1 woord Gruwelijk Cool, Allemaal bekende namen Cool

Wat vinden jullie van de Trance Energy 2010 Anthem "Sander van Doorn - Renegade"?
Ik zelf vind hem echt zwaar tegenvallen het heeft niks meer met trance te maken jammer genoeg.
User edit by Deserteagle on 17-01-2010 @ 21:59:57 (24%)

What do you think about Trance Energy 03-04-2010 ??

Vote :   

Mantana    posted on 17-01-2010 22:40
Jep, ik ga ook naar Trance Energy. Volgende week het kaartje halen.
De line up is ook super, alleen lijkt me de main iets te trancy. Persoonlijk mag het van mij wel iets steviger. Mij zul je dus vooral op de High Contrast en Hard Stage vinden. En als het geluid bij de Future goed is, wil ik daar ook wat namen checken.
En ja het anthem, het is eens wat anders dan normaal. Op zich vind ik het wel een lekker plaatje, maar het heeft niet zo veel met trance te maken ...?
Welke namen ga jij sowieso checken?
Deserteagle    posted on 17-01-2010 22:44
Uh ja..wil ze het liefst allemaal checken haha..maar dat gaat niet lukken..iig Marco V,Tyas,Patterson, Markus Schulz er zijn zoveel die ik wil checken Happy, laughing, ik wacht eerst de Time table af Happy, laughing
ccc    posted on 17-01-2010 22:56
Vette line up inderdaad. Alex Kidd zou ik wel willen zien.

Maar ik denk dat ik naar Nope is dope ga. Zelfde datum helaas, maar lekker dichtbij en goedkoper.
Basrose    posted on 17-01-2010 23:01
Ik heb ook weer eens kaarten gekocht.. ben een aantal jaren geleden voor het laatst geweest en vond het toen niet zo... Dus ik ga het nog eens proberen Happy, laughing
Bootstrap    posted on 17-01-2010 23:25
Ik ga er waarschijnlijk met Steephun heen Happy, laughing Ik ben er nog nooit geweest, ben wel benieuwd. Wel lekker dichtbij, kan er op de fiets heen. Daar hoef ik het dus niet voor te laten Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Ilja    posted on 17-01-2010 23:39
Ben blij dat ik niet ga ( ga paar dagen er voor naar Music messe ), ?vorig jaar was toch echt een stuk relaxter. ?En ik denk dat er nooit meer de line-up van 2008 wordt verslagen ( 2008 was gewoon te gruwelijk ).
-
ID&T mag mij effe uitleggen waarom de kaarten duurder zijn dan vorig jaar, terwijl er maar een DJ met goede naam staat ( en niet eens op main stage ) Marco V.?
Snoey    posted on 18-01-2010 00:03
2 vrienden moeten draaien op de future stage, dus sowieso aanwezig. Waarschijnlijk ga ik de hele set filmen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Mantana    posted on 18-01-2010 00:21
Poster: Snoey
2 vrienden moeten draaien op de future stage, dus sowieso aanwezig. Waarschijnlijk ga ik de hele set filmen.

W&W?? Het ligt aan de timetable, maar anders ga ik die zeker ook checken. Hun plaat Mainstage is echt te vet!
Snoey    posted on 18-01-2010 01:18
Jep W&W, dat word een hele dikke set, die 2 regelen dat alles tot in de puntjes goed voorbereid is als ze gaan draaien. De nieuwste en meest exclusieve tracks die ze in een vlot tempo door mixen.

Ik heb zelf ook ontzettend veel geleerd van hun.

Tekhead    posted on 18-01-2010 04:47
Poster: Ilja
Ben blij dat ik niet ga ( ga paar dagen er voor naar Music messe ), ?vorig jaar was toch echt een stuk relaxter. ?En ik denk dat er nooit meer de line-up van 2008 wordt verslagen ( 2008 was gewoon te gruwelijk ).
-

ID&T mag mij effe uitleggen waarom de kaarten duurder zijn dan vorig jaar, terwijl er maar een DJ met goede naam staat ( en niet eens op main stage ) Marco V.?

omdat zij bijna het monopolie hebben in Nederland, en daardoor de marktprijs bepalen, en die is steevast veel te duur ! Als ik naar een festival ga, ga ik voor de dj's, hun skills, gigs etc...wil ik goede gerenomeerde dj's in meerdere getallen aanwezig hebben, aangevuld met minder gekende (voor sommige toch) dj's en producers, daar wil ik voor betalen, maar niet voor die thema-poezen en andere rand artiesten,en dat knallend vuurwerk kan me ook gestolen worden, of ik daarop zit te wachten, en dan nog maar te zwijgen over de "megamix" .... een cd-ke komaan ! En dan 60,00 euro inkom vragen ....Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Abram    posted on 26-03-2010 12:30
Ik ben ook weer van de partij... Zal W&W ook proberen te checken Happy, laughing
Deserteagle    posted on 26-03-2010 20:25
Armin van Buuren komt met een Special Perfomance tijdens TE Happy, laughing hij zelf draait dan @ New-York
Ilja    posted on 26-03-2010 20:50

Line-up op de main stage zuigt van alle kanten, ?( Sanden van Doort en Marcus Shultz, ?Cool?)

HIGH CONTRAST??stage heeft daarintegen echte Trance legendes staan ( zoals het hoort ).?
User edit by Ilja on 26-03-2010 @ 20:51:32 (16%)
Flaged
Adrien1989    posted on 26-03-2010 21:02

-

Ik denk niet dat ID&T jou iets gaat uitleggen?Cool.
Starmack    posted on 26-03-2010 23:04
Ik ben er ook bij, elk jaar, altijd Happy, laughing
Bringing the best in Trance & Progressive
Deserteagle    posted on 26-03-2010 23:26
Nah...ik vind dat de lineup echt niet zuigt hoor Cool...ik weetniet welke dj's jij goed vind..maar dat Patterson & Tyas B2B draaie..zoiets zie je niet vaak hoor Cool..en Schulz is zeker een goeie Dj's Cool.

Ik vind de lineup best chill Cool
DJ-Emotion    posted on 26-03-2010 23:51

1 DJ met goede naam? onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezetenCool
Above & Beyond staat op de main stage.
1 van De beste trance producers van 2009, daarnaast de makers achter?1 van de?best verkochte trance labels van dit moment. Anjunabeats. en de nummer 4 in de DJ top 100 rank. (BRON)
Deze jongens hebben een radio programma dat wekelijks wereldwijd door 21 miljoen mensen
wordt beluisterd.....

En toaval dat de nr. 8, Markus Shulz, ook in de line up staat?
En Gareth (Nr9)

Dat jij Marco V (Nr 50) goed vind, wil niet zeggen dat dit gelijk maatgegevend is voor een goede of slechte?line up lijkt mij.

Sorry, dat ik je heb wakker gemaakt... Cool
User edit by DJ-Emotion on 26-03-2010 @ 23:52:42 (1%)
Snoey    posted on 27-03-2010 07:07
Above and Beyond, was 3 jaar geleden fan van hun radio show. Helaas is mijn smaak dermate veranderd, dat ik het al zeker 2 jaar niet meer luister. Heb ze nog nooit live gezien, dus dat zal ongetwijfeld zeven worden.?

Gareth Emery, een hele goede producer! Dus dat wordt lekker stampen!

SvD draaide 2 jaar geleden wel aardig op de mainstage na Tiesto. Maar ik vond Marco V toen een top set draaien op de main!

Vorig jaar was Marcel Woods voor mij de held van de avond! Als ik die set terug luister, zitten er nog steeds tracks in die niet released zijn.?

Wordt voor mij een mengelmoes tussen future en mainstage.
ArCee    posted on 04-04-2010 09:33

-

1 grote naam zegt ze? Cool
mainstage:
Above & Beyond.
Sean Tyas.
Simon Patterson.
Guestappereance by Armin van Buuren.

Cosmic Gate.
.
Ernesto & Bastian.

Mark Sherry.

Daniel Kandi.

Als je dan zegt, er staat maar 1 grote naam begrijp ik soms ook je mindere opmerkingen over trance want als dit geen grote namen voor je zijn dan ben je het dus helemaal kwijt qua Trance Ilja.
Beetje vreemde opmerking dus, tenzij je niet verder komt als Marco V, Armin, Tiesto, Paul van Dyk en Ferry Corsten. Als dat trance voor je is?? Cool?Zeg dan gewoon niets.
Voor Trance fanaten komt zo'n opmerking heel dom over omdat het een waanzinnige line-up is voor hen die van trance houden.
Deze namen domineren de trance scene al tijden!!!!!!!!!!!!!!
(en in veel gevallen stukken better als diezelfde Marvo V, Armin, Tiesto, Paul v Dyk en Ferry Corsten).
User edit by ArCee on 04-04-2010 @ 09:38:02 (22%)
Tekhead    posted on 04-04-2010 10:24
Oh wat snak ik toch weer naar I Love Techno
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 04-04-2010 12:06
Marco V is een grote naam, en die zetten ze niet op main stage, terwijl ik naar de stream luisterde en hij Sander van Doorn van de podium afdraaide, ?wat een kwaliteids verschil. ?( Marco V rulezz?Cool?).
ArCee    posted on 04-04-2010 14:31
Het ligt er helemaal aan wie Marco boekte en waarom en waar hij zelf de voorkeur an gaf. Ook dat kan meespelen en er zijn hele volksstammen die beter draaien als Sandert(je).
Snoey    posted on 04-04-2010 15:49
Zo eindelijk ontwaakt!

Was een leuk feestje, de High Contrast stage was echt super mooi, mooier dan de mainstage!

Marco V draaide heel erg goed! Vervolgens SvD, die was in het begin wel lekker bezig, maar wel snel saai. Gareth begon lekker met een eigen productie, was wel cool.?

Op het eind W&W, supersetje, hele tijd doorknallen! Jammer dat het geluid van de future heeeel slecht was. Veel te veel laag in het geluid, waardoor je de melodie?n nog amper hoorde.

Volgend jaar weer!

Next Stop: Sexy on the beach!
User edit by Snoey on 04-04-2010 @ 15:50:50 (11%)
Starmack    posted on 05-04-2010 00:00
Ik heb ook een leuke nacht gehad! Eigenlijk veel op de main stage geweest. Markus was wel goed, BT vond ik eigenlijk heel saai, leuk stukje Armin en Above & Beyond viel me zwaar tegen. Sander van Doorn knalde lekker in het begin idd maar later zakte het een beetje weg.

Maar al met al geslaagd! Goede sfeer en ik had het gevoel dat het niet zo druk was als anders?
Bringing the best in Trance & Progressive
Ilja    posted on 05-04-2010 00:36
Dat klopt want voor het eerst in tig jaar is Trance energy niet uitverkocht. ( eigen schuld ID&T ). En ik verwacht dat Sensation dit jaar maar voor de helft gevuld zal zijn, oh man wat ga ik lachen om die arrogante niets van dance wereld wetende managers daar.

141 Users online: 18 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 57.318
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.833