Tracks en hulp gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mathiz    posted on 17-01-2010 09:27
Hoi beste vrienden !
Ik moet over een weekje eens iets anders doen namelijk voor jonger volk draaien!(15-20)
Nu ben ik opzoek naar een ongeloofelijke dikke schijf namelijk: Sidney Samson - Riverside (breakage remix). DEZE!!
en ook nog deze ,het is een bootleg tussen autmn van john dahlback en de stem van show me love : DEZE!!
Nu heb ik?redelijk?veel ?commerciele house en electro voor de jongeren maar ben nog wat op zoek naar iets exclusievere dingen en mashups als iemand nog ideen heeft mogen die altijd worden gepost.
Alvast bedankt voor de moeite!

What do you think about Tracks en hulp gezocht ??

Vote :   
Gery    posted on 17-01-2010 11:09
met die bootlegs kan ik niet helpen, maar voor zo'n jong publiek draai je best gewoon de originelen, deze zijn door jongere mensen het beste bekend.
DJ - Producer
Mathiz    posted on 17-01-2010 11:47
ja maar die riverside is zo de enige plaat die ik zou draaien die hard afwijkt van de commericieele stijl en die bootleg is nog bekender gemaakt dan hij al is(er zit show me love bij?).
Heeft nog iemand goeie ideeen voor nummer die speciaal zou kunnen overkomen. Ik wil iets brengen dat anders is als alle andere commericiele dj's...
Renzis    posted on 17-01-2010 14:07
Die bootleg van Autumn en Show me love is van Funkadelic en zit in het bootleg pakket van hardwell. Moet je even op zn hyves kijken, kan je hem zo downloaden. Daar zitten ook meer handige bootlegs tussen die je blijkbaar goed kan gebruiken.

Goddasowl    posted on 17-01-2010 15:34
Als je net iets anders wil draaien als de andere commericiele Dj's zou je iets als Steve Aoki - Im in the house kunnen draaien! En hier is de breakage remix maar dan in 192 Kbps helaas!

http://rcrdlbl.com/artists/Sidney_Samson/track/Riverside_Lets_Go_feat_Wizard_Sleeve_Breakage_Remix
Esmee    posted on 17-01-2010 15:46
die bootleg van autumn kun je gratis downloaden via de hyves van Hardwell.
Die andere weet ik niet.

edit: sh*t eerst even andere posts lezen voortaan... renzis was me al voor Cool
User edit by Esmee on 17-01-2010 @ 15:46:47 (79%)

This is an old Topic

No new postings for 5.728 days.
 Post CommentThat would be 190.9 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

241 Users online: 48 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 58.536
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.465.170