Poster: Dyno
Check!
---EDIT---
De eerste overgang ging best goed. Probeer te voorkomen dat je de synthlijnen van beide platen door elkaar gaan lopen.
De tweede is niet zo goed getimed en loopt te lang door. Een middel om beter te leren timen is gewoon een kwestie van de platen kennen van binnen tot buiten. Aangezien jij normaal geen hardstyle draait, denk ik dus ook niet dat je de platen goed genoeg kent.
Derde overgang was eigenlijk het verschil te groot tussen de ene en de andere en ook hier was de timing niet optimaal.
Wat me in ieder geval positief stemde is dat je het belangrijkste van het mixen al ERG goed onder de knie hebt: HET BEATMATCHEN!!!!! Klasse!! Erg goed! Vrijwel geen dubbele beats gehoord en dat vind ik een heel groot pluspunt!!
Het is wel in de hardstyle (hardcore ook) dat het al snel een zooitje (te druk, te veel geluiden door elkaar) wordt, kijk daarvoor uit!
Verder vooral blijven oefenen. Ik weet niet of je nu echt hardstyle gaat draaien?
Als dat zo is moet je je er gewoon goed in verdiepen (zoals ik nu met house doe, haha) en luister goed hoe een hardstyle track in elkaar steekt.
Nee, ........ Miss Etack komt er wel!!
Poster: Convert
Zeer benieuwd!
Edit:
Ik vind ten eerste dat je al lekkere tracklist hebt, goed opbouwend.
Eerste overgang: is inderdaad niet echt getimed. Je hoeft hem ook niet echt erin te 'faden' ik gooi hem gewoon erin.
Tweede overgang: is inderdaad precies wat Dyno zegt. Je timed te vroeg, maar je laat hem ook te lang doorlopen.
Derde overgang: deze is ook weer te vroeg. Ik zou het gewoon niet erin 'faden' net als de eerste. Gewoon fader omhoog en wanneer de kick weer komt ook je volgende track op play drukken.
Poster: dp_
Zoals al gezegd, let op de timing.
Moet je zeker complimentje geven voor je tracklist. Geen standaard lijstje met Headhunterz, noisecontrollers etc... Maar wat onbekendere en gevarieerde hardstyle!![]()
Goed mixen is belangrijker maar een goede tracklist kunnen maken vind ik veeel belangrijker! Een simpele overgang maken kan iedereen leren, maar een goede tracklist maken dat moet je gewoon kunnen.
Poster: Saskia
us kijken
edit: ja het commentaar is al gegeven haha..
ik vind wel dat je echt goed beatmatcht echt mijn complimenten hiervoor dat viel me bij de vorige mixjes ook al op. nu wat meer aan timing enzo werken
ga zo door mede vrouwelijke dj!