Poster: Deserteagle
Ik heb nu op beide Kanalen geluid?dus het werkt nu
, maar nu het volgende probleem: als ik overschakel naar channel 3..dan hoor ik heel zacht op de koptelefoon de muziek van Channel 2..hoe kun je dat uitschakelen?
Poster: StevendlvOp de RMX van m'n neef kan dit niet... Net even langsgereden om te kijken
@Floriz
De RMX kan meerdere kanalen wegsturen (zo ziet het eruit op plaatje in ieder geval)
@Deserteagle
Denk dat je nog zit voortebeluisteren op Channel 2 kan dat?
Poster: Stevendlv
@Floriz
De RMX kan meerdere kanalen wegsturen (zo ziet het eruit op plaatje in ieder geval)
Poster: TheHunter
Ok deze is ''no-offense'', maar als je een cheap-ass mixer, kan deze gaan''lekken'' zodat je geluid hoort terwijl je dat hebt uitstaan.
Poster: niiicolaEDIT: Ik las scheef.
Dat zijn inputs, geen outputs
Poster: niiicolaNvm, ik las lomp :')
Dat zeg ik toch ook....
Poster: StevendlvOp welke midi-controller dan ook zal je die functie niet tegenkomen. Het is namelijk bestwel onnodig om 2 crossfaders te hebben voor 1 kanaal.
Goed om te weten, vond het al een bijzonder functie voor een budget controller
Poster: DeserteaglePoster: TheHunter
Ok deze is ''no-offense'', maar als je een cheap-ass mixer, kan deze gaan''lekken'' zodat je geluid hoort terwijl je dat hebt uitstaan.
Nah cheap..de Behringer VMX was 138 euro..ben nog maar een Beginnende Dj he..heb zoiets van..eerst maar simpel beginnen en langzaam onder de knie krijgen
zelfde mixer.. zelfde probleem.. bij mij lekt de master.. maar ach, je kunt er prima mee draaien hoor
Voor intern mixen: speel de mix af op uitgang 1-2 en beluister hem vooraf op uitgang 3-4.Voor extern mixen: wijs uitgang 1-2 toe aan het linkerdeck, uitgang 3-4 aan het rechterdeck en mix op een extern mengpaneel.
Line-niveau: sluit externe MP3-/cd-spelers aan en mix de tracks met tracks op de computer.Phono-niveau: sluit platenspelers aan en mix de tracks met tracks op computer.
Stereo ??? jack-uitgang voor het aansluiten van koptelefoons. Met draaiknop voor volumeregeling. Stel de te beluisteren kanalen in: uitgang 3-4 voor vooraf beluisteren / uitgang 1-2 voor de mix.
Mono ??? jack-ingang voor het aansluiten van een microfoon.Praat over de muziek heen (mix de microfooningang met de achtergrondmuziek).
2 stereovoorversterkers voor het regelen van volume op de analoge 4-kanaalsingangen:2 knoppen + 4 view-meters voor het regelen van volume op de analoge ingangen.Ondersteunt apparaten met hoog uitgangsniveau (bijv. Pioneer cd-spelers) en phono-draaitafels.
Hi-speed USB-hub met 3 poorten voor DJ-controller en extern opslagapparaat. Voedingsadapter wordt meegeleverd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.