Poster: niiicola
Ik denk dat je iPod gewoon je iTunes herkent (elke iTunes) en dat je dan op synchroniseren moet drukken als al je liedjes weer op iTunes staan.
Dat is het punt, ik synchroniseer niet.
Het is meer de situatie die ik eerder tegen ben gekomen die me zorgen maakt.
Vriendin krijgt iPod touch voor haar verjaardag. Voordat ze jarig is zet ik die ff vol met muziek, zodat zij als verrassing meteen kon genieten van een volle iPod. Ze had dr al wel 1 album op gezet meer als test.
(de instellingen van wie de eigenaar is enzo waren dus al wel door haar gedaan)
Toen ik hem bij mij thuis aansluitte moest ik dat album meen ik echt verwijderen, voordat ik iets toe kon gaan voegen.
Zij jarig, blij met mooie nieuwe iPod touch, maar wat blijkt? Ze kan er geen nummers bij zetten.
Ik heb zelf nog niet gekeken hoe dat zit, maar ze zij dat ze er geen nummers bij kon zetten of af kon halen. Dat maakt haar niet veel uit, want het is goeie muziek die ik erop zet, en als ze ooit echt muziek erbij wil dan geeft ze m ff aan mij en dan zet ik er wel weer wat muziek bij.(mijn computer is thuisbasis geworden voor die iPod ofzo).
Het baart me echter zorgen voor de situatie die ik nu heb. Dat iTunes n unieke code draagt ofzo die straks dus weg is. En dat dat alleen opgelost kan worden als ik een full-reset doe op de iPod.
[edit]
maar hoe meer ik lees op internet, des te meer lijkt het alsof er helemaal niks is als een 'thuisbasis' voor een ipod? Of iig niet een soort die voorkomt dat je nummers niet uit kunt wisselen tussen computer-ipod.Dit is niet het geval, iPod is voor 1pc only.
en nog een
[edit]
ik lees nu ook dingen over een programmaatje dat sharepod heet... maar op zo'n manier wil ik dus n?et te werk gaan.