What do you think about Hoax of een mislukt product? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
echter draaien masters @ work er al jaren mee. Dat is dan de stanton variant ! je moet er van houden zeg maar. Overigens LECTROLUV maakt het nog vreemder , die gebruikt eenn oude bakkelieten telefoonhoorn hahahah . dan die groene kop erbij en dat doktersjasje,.....te vermakelijk!
hehe... zit idd het mono/stereo schakelaartje nog op. Denk dat het gewoon particulier omgebouwde dingen zijn. Ze rollen zeker te weten niet zo uit de fabriek...
Dit is GEEN officieel Pioneer ProDJ product. Ik denk ook dat ze door iemand of een bedrijf worden omgebouwd. Dit moet wel in kleine oplage gebeuren of op bestelling. Er zijn bijzonder weinig mensen die dit model hoofd/oortelefoon gebruiken.
Numark heeft ooit zoiet gehad voor een paar tientjes, klonk wel aardig maar er is gewoon niet mee te draaien !! Ik heb het een half uur geprobeerd, maar hij viel iedere keer weer op de grond [edit] Recentelijk is er nog een topic gestart over deze hoofdtelefoon. Of in ieder geval over dit soort hoofdtelefoons.
xboxen mogen ook omgebouwd worden, maar doorverkopen mag weer niet, maar moet je echt dat ding hele tijd vasthouden? sommige dj liggen ook vaak met hun hoofd op schouder, mischien klemmen ze em ertussen
ja maar dan is een gewone koptelefoon makkelijker.. ff kop naar beneden en klaar.. als je en dan omhoog doet met deze enkele flikkert die mee naar beneden.. :s
ook niet echt mij ding.. maar ach als mensen pc's modden tot een soort aquarium pc dan kijk ik nergens meer van op..
misschien handig voor live act's waarbij je dus 2 van die dingen hebt liggen en snel met z'n 2'en verschillende dingen kan beluisteren (zonder elke keer ding op en af te moeten zetten)
volgens mij is het toch een hoax , er zijn een aantal dingen dieECHT niet kloppen. Zoals de stereo mono schakelaar , en wat dacht je van de jackplug met 2 ringen. een stereo jack , op een mono koptelefoon . wordt toch wat raar zo hoor
Dat de stereo jack plug er nog aan zit maakt niets uit! Als het een product is wat door iemand zelf omgesleuteld word zou ik ook niet een nieuw krulsnoer kopen en ook niet de mono/stereo switch verwijderd!
Aan deze kant van de schelp zit namelijk de entry voor het krulsnoer.... zou je de andere schelp pakken dan moet je die helemaal modificeren!
Ze zijn echt te koop voor het zelfde bedrag wat een gewone HDJ kost namelijk 169.-
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.