Poster: JeBoyKie
Zelf heb ik geen gear gehad ik deed zeg maar met een vriend samen die heeft op dit moment de CDJ 800's en DJM 800 maar ik wil zelf ook kunnen oefenen thuis, dan ben je niet altijd afhankelijk, de reden dat ik de nieuwe cdj 900 en cdj 2000 wil zijn gewoon de usb sticks en zoekfunctie ik zit niet echt te wachten om met een tas te sleuren vol cdtjes door het hele land als je begrijpt wat ik bedoel,
maybe you don't like: I'am one of that new kids
Poster: mrwhoopie
IK heb gistern op de 900 gewerkt en die zou ik zelf nooit kopen,ik vind hem verschrikkelijk langzaam....
Poster: JeBoyKie
Zelf heb ik geen gear gehad ik deed zeg maar met een vriend samen die heeft op dit moment de CDJ 800's en DJM 800 maar ik wil zelf ook kunnen oefenen thuis, dan ben je niet altijd afhankelijk, de reden dat ik de nieuwe cdj 900 en cdj 2000 wil zijn gewoon de usb sticks en zoekfunctie ik zit niet echt te wachten om met een tas te sleuren vol cdtjes door het hele land als je begrijpt wat ik bedoel,
Poster: bambamstudio
Ik heb hier een cdj2000 en een cdj900 staan, ik merk weinig verschil. Ze doen beiden hetzelfde en ik vindt voor het geld dat een 2000 weinig meer biedt dan een 900, persoonlijk zou ik voor een 2000 gaan als gearjunk, maar in aller eerlijkheid: koop een cdj900
Poster: MaximDJPoster: JeBoyKie
Lijkt me wat voorbarig h?, het hele land door te sleuren als beginner. Als ik jou was zou ik niet gelijk 3000 euro gaan uitgeven, maar miss beginnen met de Denon DNS1200? Of Pioneer CDJ400?
Maar dat ligt geheel bij jou. 1 ding wat je SOWIESO moet doen! Naar een dealer gaan, en daar de apparatuur testen! Laat je voorlichten over de Na en voordelen, dat kunnen ze in een winkel beter dan hier (op Lead na dan) en dan kan je gelijk ongestoord alles testen zolang je wilt...En uiteindelijk kan je wel overstag gaan.
Ik zou kiezen voor de 2000...Maar dat is alleen omdat ik hem mooier vind.?
ook al wil je dan duurder materiaal van de top reeks, neem dan denon dn-s3700 dan kan je 2 spelers kopen voor de prijs van een cdj 2000.
Poster: wannes951Poster: MaximDJPoster: JeBoyKie
Lijkt me wat voorbarig h?, het hele land door te sleuren als beginner. Als ik jou was zou ik niet gelijk 3000 euro gaan uitgeven, maar miss beginnen met de Denon DNS1200? Of Pioneer CDJ400?
Maar dat ligt geheel bij jou. 1 ding wat je SOWIESO moet doen! Naar een dealer gaan, en daar de apparatuur testen! Laat je voorlichten over de Na en voordelen, dat kunnen ze in een winkel beter dan hier (op Lead na dan) en dan kan je gelijk ongestoord alles testen zolang je wilt...En uiteindelijk kan je wel overstag gaan.
ook al wil je dan duurder materiaal van de top reeks, neem dan denon dn-s3700 dan kan je 2 spelers kopen voor de prijs van een cdj 2000.Kan natuurlijk ook!
Poster: MaximDJ
Poster: qntr0l
Opzich allemaal heel handig, die zoekfunctie, maar ik merk nu (met traktor scratch) dat het nummers uitzoeken minder gaat dan dat ik ze uit mijn cd map zoek. Op de een of andere manier kan ik door wat te bladeren door men map meer lekkere tracks vinden.