[P] K lect - 13jan. producer gezocht!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

main    posted on 13-01-2010 17:11
dames,

vandaag weer eens even wat gemaakt in fl studio 9, en ik vind t eigenlijk wel geslaagd.
zelf ook wat aan de mastering gedaan. (op de master zelf + aparte kanalen natuurlijk)
maarrrrr, nu zoek ik een andere producer (ja je hebt ervaring nodig, t liefste meer dan ik zelf LOL) om samen mee dit nummer af te maken en er een keiharde knaller van te maken! (hierdoor wil ik meer leren en ook eens wat technieken van andere producers zien)

eventjes wat info over mijzelf (als producer)
produce ervaring: ongeveer 3 kwart tot een jaar (ik weet het, totaal niet veel).
programma: fl studo 9 xxl producer edition.
sample packs: deadmau5, vengeance(standaard minimal, house e.d.).
vst's: dilliebase e.d. (zie free vst topic van een paar maanden geleden) standaard fl studio vst's.
midi controller: korg nanoKONTROL (weekje binnen)

het nummer zelf?(96kb/s,?mp3 versie. genre: minimal/house)

ik hoor t wel!

groetjes
User edit by main on 13-01-2010 @ 17:11:40 (2%)

What do you think about [P] K lect - 13jan. producer gezocht! ??

Vote :   

LilQuint    posted on 13-01-2010 17:37
K zou wel willen . Maar ik woon in NB ... Dus is effe een end rijden Winking my eye
main    posted on 13-01-2010 17:54
Poster: LilQuint
K zou wel willen . Maar ik woon in NB ... Dus is effe een end rijden Winking my eye

gehoord van export in zip file? je hoeft niet naar elkaar toe hoorWinking my eye
maar ik heb liever iemand met iets meer produce ervaring
Lucalicious    posted on 13-01-2010 18:59
toe mensen! ik heb m net gehoord en ik vindt het serieiuz een goeie track, ik heb alleen 0,0 ervaring zeg maar dus ja... meestal is het kain die mij alles leert ipv anders om Cool
main    posted on 13-01-2010 19:03
Poster: Lucalicious
toe mensen! ik heb m net gehoord en ik vindt het serieiuz een goeie track, ik heb alleen 0,0 ervaring zeg maar dus ja... meestal is het kain die mij alles leert ipv anders om Cool

haha, als je 'eventjes' een jaartje ervaring erbij krijgt vind ik t ook prima LOL maarja, helaas is producen toch wel lastig en tijdrovend
Lucalicious    posted on 13-01-2010 19:08
mee eens :D
Renzis    posted on 13-01-2010 23:26
Maak maar eens een zipje met wat samples van een track die je hebt gemaakt. Of een FL bestandje (studio 8) bestandje. Dan kan ik er wel eens wat van bakken.

Pm me maar dan heb ik wel ff een leuk voorbeeld voor je van wat voor tracks ik nu maak.
RAS    posted on 14-01-2010 01:36
h?, jammer. Ik zoek ook een producermaatje om van te leren en ervaring uit te wisselen maar ben meer met trance bezig.
User edit by RAS on 14-01-2010 @ 01:36:39 (31%)
main    posted on 14-01-2010 18:49
Poster: Renzis
Maak maar eens een zipje met wat samples van een track die je hebt gemaakt. Of een FL bestandje (studio 8) bestandje. Dan kan ik er wel eens wat van bakken.

Pm me maar dan heb ik wel ff een leuk voorbeeld voor je van wat voor tracks ik nu maak.

zal ik morgen of vanavond doen, ben nu even bij een vriend en moet straks oppassen.

ben benieuwd naar je track!
main    posted on 15-01-2010 15:35
Poster: RAS
h?, jammer. Ik zoek ook een producermaatje om van te leren en ervaring uit te wisselen maar ben meer met trance bezig.

kun je een nummer pm'en? misschien kunnen we onze stijlen bij elkaar gooien. wie weet komt er wat leuks uit!

This is an old Topic

No new postings for 5.730 days.
 Post CommentThat would be 191 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

227 Users online: 64 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 41.615
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.448.249