[TK] 1000 CD-Singles Allround (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Seca    posted on 11-01-2010 15:36
Te Koop aangeboden:

1000?CD-Singles, de stijlen varieren enorm. Dit is de kans voor de allround DJ.
De Cd's verkeren in zeer goede staat, hoezen alsook cd's zijn in zeer goede staat.
Artiesten zoals: Delerium, Justin Timberlake, Nelly, Milk Inc, en veel meer.
Verkoop wegens: Ik draai liever met vinyl.

Nieuwprijs = 4000-5000? ( 4 a 5? per CD Single )
Vraagprijs = 500? voor het ganse lot!
De Volledige Lijst Is Online!

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ : ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ src='http://img191.imageshack.us/img191/8592/naamloosxfn.png' alt=''>
( Op deze foto staan er nog geen 300 )
User edit by Seca on 24-11-2010 @ 19:29:52 (100%)

What do you think about [TK] 1000 CD-Singles Allround ??

Vote :   

DaDragon    posted on 25-11-2010 07:27
Je had het bod van 250 moeten accepteren van timmy90.

cd's zijn uit de tijd. De meeste draaien met mp3 tegenwoordig. Zeker nu de standaards cdj's mp3 ondersteunen zijn cd's niet meer zo heel interessant.

Na bijna 11 maanden verder raak je ze moeilijk kwijt.
Denk dat je blij mag zijn met het eerst volgende bod wat je gaat krijgen.

Wil je er echt vanaf dan moet je ze toch voor een habbekrats verkopen. Al die singles zijn makkelijk te koop en verkrijgbaar via internet. Zelfs dan kosten ze ca 30 cent per single (of zelfs gratis).

Tuurlijk heb je dan geen hoesje maar ja, met mp3 heb je heel wat minder mee te zuilen gelukkig dan een paar jaar terug.

Dus doe verstandig en accepteer het eerste bod wat je zult krijgen nu.
DJADMIN    posted on 25-11-2010 09:30
Poster: DaDragon
Je had het bod van 250 moeten accepteren van timmy90.

cd's zijn uit de tijd. De meeste draaien met mp3 tegenwoordig. Zeker nu de standaards cdj's mp3 ondersteunen zijn cd's niet meer zo heel interessant.

Na bijna 11 maanden verder raak je ze moeilijk kwijt.

Denk dat je blij mag zijn met het eerst volgende bod wat je gaat krijgen.

Wil je er echt vanaf dan moet je ze toch voor een habbekrats verkopen. Al die singles zijn makkelijk te koop en verkrijgbaar via internet. Zelfs dan kosten ze ca 30 cent per single (of zelfs gratis).

Tuurlijk heb je dan geen hoesje maar ja, met mp3 heb je heel wat minder mee te zuilen gelukkig dan een paar jaar terug.

Jij hebt verstand van zaken, dat zie ik wel :S
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DaDragon    posted on 25-11-2010 09:51
@ DJADMIN

Nou ik trek mijn conclusie. Als iemand na 11 maanden nog steeds met hetzelfde aanbod zit, is er duidelijk weinig tot geen interesse voor die prijs.

En dat komt door de opkomst van mp3.
Waar ik ook kom, je ziet weinig dj's meer met grote koffers vol met originele cd's.

Mp3 en vinyl is toch nog het meest gebruikt.
En dan veelal mp3 op cd of op stick, alhoewel sticks/harddisks minder gebruikt worden dan de mp3 cd's (gekopieerd en wel).

Dus het is zeker een goede tip dat als er weer een bod komt voor alleen de cd's van 250 euro, dat wellicht het beste bod is wat er zal komen.
Anders was het al maanden terug weggeweest.

Het was gewoon een tip aan de TS. Dat jij daar anders over denkt is natuurlijk goed mogelijk.
Om nou direct op een cynische manier direct te zeggen dat iemand verstand van zaken heeft vind ik wel heel ontoepasselijk op dit forum.
Lijkt me niet dat je hier op een dergelijke manier met elkander om dient te gaan. Immers hebben we allemaal dezelfde hobby/beroep/interesse/e.d. dus door te reageren in deze hoedanigheid vind ik persoonlijk heel ontoepasselijk hier.
DJADMIN    posted on 25-11-2010 10:17
@ DJADMIN

Nou ik trek mijn conclusie. Als iemand na 11 maanden nog steeds met hetzelfde aanbod zit, is er duidelijk weinig tot geen interesse voor die prijs.

En dat komt door de opkomst van mp3.

Waar ik ook kom, je ziet weinig dj's meer met grote koffers vol met originele cd's.

Mp3 en vinyl is toch nog het meest gebruikt.

En dan veelal mp3 op cd of op stick, alhoewel sticks/harddisks minder gebruikt worden dan de mp3 cd's (gekopieerd en wel).

Dus het is zeker een goede tip dat als er weer een bod komt voor alleen de cd's van 250 euro, dat wellicht het beste bod is wat er zal komen.

Anders was het al maanden terug weggeweest.

Het was gewoon een tip aan de TS. Dat jij daar anders over denkt is natuurlijk goed mogelijk.

Om nou direct op een cynische manier direct te zeggen dat iemand verstand van zaken heeft vind ik wel heel ontoepasselijk op dit forum.

Lijkt me niet dat je hier op een dergelijke manier met elkander om dient te gaan. Immers hebben we allemaal dezelfde hobby/beroep/interesse/e.d. dus door te reageren in deze hoedanigheid vind ik persoonlijk heel ontoepasselijk hier.

Nou nou, als jij zegt, ik citeer letterlijk, ''CD'S zijn uit de tijd'', dan heb je denk ik geen verstand van zaken. CD'S zijn dan ''net zo uit de tijd'' als vynil.

Nog steeds zijn cd's een veelgebruikt middel...tenminste, voor de mensen die niet alles blindelings op een cd (illegaal) fikken...
Bvanleeuwen    posted on 25-11-2010 12:59
Als je er maar 250e voor kon krijgen zou ik ze ook lekker houden!
Seca    posted on 25-11-2010 17:58

Haha, no way Happy, laughing
Wel een beetje serieus blijven h?? Winking my eye
Ik heb dit alleen maar hier op dit forum aangeboden, daarom zijn ze wrs ook nog niet verkocht, zal ze binnenkort op verschillende fora zetten Winking my eye
DJADMIN    posted on 26-11-2010 09:39
Poster: Seca

Haha, no way Happy, laughing
Wel een beetje serieus blijven h?? Winking my eye
Ik heb dit alleen maar hier op dit forum aangeboden, daarom zijn ze wrs ook nog niet verkocht, zal ze binnenkort op verschillende fora zetten Winking my eye

Helemaal mee eens !

This is an old Topic

No new postings for 5.414 days.
 Post CommentThat would be 180.5 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

257 Users online: 59 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 68.158
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.403.689