Poster: DJJS
Het is hier zo uitgestorven dat ik niet eens een concurent heb.
En ook geen plaatsen om te draaien
Poster: Tomazos
door bijvoorbeeld Alle grote hitjes voor jou te draaien
Poster: Stephanie
Maak het met de tour van TMF regelmatig mee dat degene die voor je draait (meestal de huis-dj) wanhopig alle hitjes er door heen jast. Beetje jammer wel, maar het zal wel een soort van verdedigings-mechanisme zijn. Iets van kijk eens wie hier de vloer vol krijgt. Platen draaien die ze normaal gesproken zo vroeg op de avond nooit zouden draaien er vlug doorheen schieten.
Kan er zelf wel mee omgaan en draai de hits verspreid over de avond nog een keer, maar dan met video of in een remix. Zorg er wel altijd voor dat ik een goede openingsplaat heb waarvan ik weet dat de zaal na 30 seconden al staat mee te bleren. Soort van mijn wraak....en raar genoeg lukt dat bijna altijd
Poster: main
maar toch snap ik niet waarom sommige dj's alleen maar hits achter elkaar draaien.. dat werkt toch niet?
Maak het met de tour van TMF regelmatig mee dat degene die voor je draait (meestal de huis-dj) wanhopig alle hitjes er door heen jast. Beetje jammer wel, maar het zal wel een soort van verdedigings-mechanisme zijn. Iets van kijk eens wie hier de vloer vol krijgt. Platen draaien die ze normaal gesproken zo vroeg op de avond nooit zouden draaien er vlug doorheen schieten.
Kan er zelf wel mee omgaan en draai de hits verspreid over de avond nog een keer, maar dan met video of in een remix. Zorg er wel altijd voor dat ik een goede openingsplaat heb waarvan ik weet dat de zaal na 30 seconden al staat mee te bleren. Soort van mijn wraak....en raar genoeg lukt dat bijna altijd
Korte termijn denken.....kan een half uurtje heel erg leuk gaan. Daarna gaat je publiek het vervelen en/of loop je vast. Draaien blijft mijn inziens een kwestie van opbouwen, knallen, en daarna bewust weer een beetje afbreken om daarna weer te gaan opbouwen. En dat ritlme een aantal keer te herhalen.
Poster:?TheHunterPoster:?Stephanie
Korte termijn denken.....kan een half uurtje heel erg leuk gaan. Daarna gaat je publiek het vervelen en/of loop je vast. Draaien blijft mijn inziens een kwestie van opbouwen, knallen, en daarna bewust weer een beetje afbreken om daarna weer te gaan opbouwen. En dat ritlme een aantal keer te herhalen.
Poster: Flexii
Ik heb dj's hier in de buurt, maten van me, waarmee ik het goed kan vinden 'ik doe wat voor jou, jij doet wat voor mij' is en blijft een van de belangrijkste elementen wil je hogerop komen vind ik.
Poster: Snoey
Naarmate je bekender wordt, en je er echt werk van gemaakt heb, dan gaan je netwerk en onderlinge contacten een belangrijke rol spelen. Want op dat nivo zijn alle dj's goed en wordt het een kwestie van geluk en gunnen.
Poster: main
als je niveau dan ook nog met EAU typt is t ook ECHT op niveau..
+ zonder connecties kun je niet groot worden, waarom zou je niks aan connecties hebben als je klein bent?
ik vind t een beetje egotripperij als je t mij vraagt.. alsof dj's op 'niveau' meer connecties verdienen..
Poster: Snoey
2. Ik vertel nooit waar ik mijn muziek vandaan haal of waar ik die ene exclusieve remix vandaan heb. Wil je voorkomen dat je set verpest wordt door een dj die de hitjes gaat draaien, moet jij zorgen dat daar niet de dupe van wordt. Als ik mijn exclusieve tracks zomaar weg geef, zijn ze niet meer exclusief en kunnen ze op internet belanden. Die dj voor jou kan het dus ook gaan draaien. Daarnaast wil ik dat mensen ook voor mij terug komen naar een tent of feest, vanwege mijn muziek keuze. Draai je alle standaard dingetjes, dan val je ook niet op tussen de andere dj's.
Grappig, dat deed ik vroeger ook. Met vinyls, alle labels afdekken met stickertjes etc. Op mijn huidige leeftijd maakt me dat niet veel meer uit. Ik zet alles in me track list, en nooit geen ID - ID meer, en als mensen een track horen en vragen, wat is dat, schrijf ik het zo voor je op.
Ach, dingen veranderen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.