Poster: Tomazos
maken andere dj's jou carriere of avond zuur?
of iets anders?
op welke manier?
Poster: Mixt-Ape
...en dat jij het zo lang verwoordt natuurlijk
Poster:?Tomazos
wat ik me weleens afvraag hoe het bij andere zit met vijandelijke concurrentie??
maken andere dj's jou carriere of avond zuur??
of iets anders??
op welke manier?
door bijvoorbeeld Alle grote hitjes voor jou te draaien
alles wat jou bemoeilijkt in het ding wat je doet
vertel eens!,
Poster: main
ach, zo heb ik al n paar keer meegemaakt dat iemand iets probeerde op te eisen.
ik zal de naam niet noemen aangezien deze dj hier mee leest. (ridalio snapt over wie ik t heb)
Poster: Sandr
Ik ken niemand die mij het leven wil zuur maken wat DJ'en betreft maar uiteraard lopen er wel wat mensen rond die je hetgeen je hebt niet gunnen. Op mijn residentie krijg je ook wel eens DJ's uit de buurt die beweren dat ze het allemaal beter kunnen.... Dat zou ook best kunnen, ben echt geen bijzonder dj, maar laat het eerst zien ipv alleen maar een grote mond geven...
Poster: Roov
Wij komen om in de DJ's hier in Soest, heb echter nog nooit meegemaakt dat een DJ een gig van mij stal. Ik ben ook met veel DJ's hier bevriend en juist samen krijg je meer gigs, want als 1 iemand niet kan geef ik de gig aan iemand anders. Heb wel al een paar keer gehad dat ik een paar plaatjes in mijn set heb zitten die ik altijd graag wil draaien en dat die dan voor mij weg worden gedraaid. Dat is jammer maar kan je helaas weinig aan doen. Volgens mij heb je tegenwoordig alleen nog maar last van egoistische DJ's die alles zelf willen opeisen, gelukkig heb ik hier nog geen ervaring mee.
Poster: Lucalicious
hopelijk bedoel je mij niet?!
maar ik merk het idd wel een beetje met drive-in. hier in de regio heb je veel klein drive-in dj's, ook een paar vrienden van mij, en ik merk wel dat het soms zo is van; huur pons i8n, nee huur ons in weet je wel.
ik heb nog nooit meegemaakt dat een dj mijn tracks jatte maar ik denk dat als het echt vette tracks zijn ik ze alsnog gewoon zou spelen, je bent ten? slotte wel gewoon een nieuwe dj. als je in je eigen set meerdere keren het zelfde speelt is dat iets anders denk ik...
Poster: Bart_
Concurrentie helaas wel last van hier.
Niet echt concurrentie, maar gewoon 'het neefje van de buurvrouw haar vader'-jongetjes, die met 2 DVD spelers en een oude mixert van papa die nog op het zolder lag komt draaien.
Tja, maar jammergenoeg geven mensen liever 20 euro uit aan een DJ die er geen reet van kan dan een professionele show, met alles erop en eraan voor 200 euro.
Poster: feestbeest
Ik bied meschien weer dingen die iemand anders bied(ik ben bijv heel erg vleciebel in de muziek van een avond iedereen kan vooraf
Poster: feestbeest
Je kan de concurentie hier in het gooi een stuk achter je laten als je nette apparatuur hebt(dus geen losse kabels goede lichten enzo geen mush rooms ofzo, hier in het gooi willen we graag mooi, enb wordt er veel gekeken naar je gear!
Poster: DJJS
Het is hier zo uitgestorven dat ik niet eens een concurent heb.
En ook geen plaatsen om te draaien