Opnieuw beginnen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 10-01-2010 19:36
Hoi

Ik heb een heleboel gear maar wat af en toe toch op een miskoop begint te lijken...
(kijk onder booth's voor mijn gear)
Ik had het idee om? alles te verkopen op marktplaats en er goeie gear van te kopen.
Is dit een goed idee of een slecht idee?
Eigenlijk mag ik niet klagen maar ik heb echt af en toe het gevoel dat alles wat ik koop een miskoop is.

What do you think about Opnieuw beginnen ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 10-01-2010 19:52
Ik zie niet in wat er mis zou moeten zijn met de apparatuur die je hebt staan. Je moet het natuurlijk niet met top gear gaan vergelijken. Maar als je gewoon je best doet is er vast en zeker goed en leuk mee te mixen. Het is een kwestie van oefenen en je aanpassen.
Lees goed de manuals door zodat je het onderste uit de hardware & software haalt.
Xurion    posted on 10-01-2010 19:55
Probleem 1, ik heb geen manual van de mixer en kan hem ook niet op internet vinden.

Als je die kan vinden zal ik je erg dankbaar zijn... het is een MaxGear MAX7343 (het is een OEM ik geloof dat hij ook van Citronic en Skytec is).

En je hebt wel gelijk, het gaat om de skills maar ik baal er wel van dat ik geen meerdere cue's heb :P maar dat wordt spaaren. (en ik sta nog in schuld)
User edit by Xurion on 10-01-2010 @ 19:57:47 (64%)
Stephanie    posted on 10-01-2010 20:04
Poster: DJJS
Ik had het idee om? alles te verkopen op marktplaats en er goeie gear van te kopen.
Is dit een goed idee of een slecht idee?

Slecht idee, wat je daar hebt staan krijg je tweedehands niet genoeg voor om 'wat in jouw ogen beter' is te kopen.

Probeer hier uit te halen wat je kan en met 'alle beperkingen' die er op zouden zitten zo creatief mogelijk te zijn. Dat is dj-en, creatief zijn met de mogelijkheden die je geboden worden.

En even een reality-check (zal m'n leeftijd wel weer zijn).....je bent 13, je hebt twee laptops en een mixer?Cool
User edit by Stephanie on 10-01-2010 @ 20:04:31 (1%)
Xurion    posted on 10-01-2010 20:07
Mijn vader heeft een bedrijf daar heb ik 1 laptop van gekregen en die is nou redelijk oud en heb gespaart voor een nieuwe (die is nu 1,5 jaar oud) en daarnaa heb ik die mixer gekocht die is nu een half jaar oud ongeveer.

Speakers en versterkers heb ik van mijn opa gekregen, mijn opa heeft een grote loots en daar komen mensen vaak spullen dumpen en daar proviteer ik weer van Winking my eye
Stephanie    posted on 10-01-2010 20:12
Gaat er niet om waar je het vandaan hebt, wat het gekost heeft (of juist niet) of wie het betaald heeft..... het gaat erom dat je met jouw leeftijd heel erg tevreden mag zijn met wat je hebt.
main    posted on 10-01-2010 20:13
Poster: Stephanie
Gaat er niet om waar je het vandaan hebt, wat het gekost heeft (of juist niet) of wie het betaald heeft..... het gaat erom dat je met jouw leeftijd heel erg tevreden mag zijn met wat je hebt.

ben ik t mee eens, de meeste 13 jarigen hebben niet eens een eigen laptop..
Xurion    posted on 10-01-2010 20:27
Eigenlijk ben ik ook tevreden... Dus sluit deze topic maar.
Jorrit    posted on 10-01-2010 21:09

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

262 Users online: 134 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 42.529
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.821