Ik was me vandaag aan het afvragen hoe een feestje op vrijdag 23 juni 2648 zou kunnen uitzien.? Na een paar idee?n en bedenking zat ik met mijn kop tegen mijn bureau te bonken. Dus dacht ik dat dit wel een tof topic zou zijn voor op DJR.
Je mag alles gaan behandelen: gear, publiek, bar, look, inkomgeld, security,... Er zijn geen grenzen!
Dus wacht niet, en druk jezelf uit op een creatieve en boeiende manier op deze topic!
What do you think about [BRAINSTORM] Feestje van de toekomst ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik denk niet dat een romein ofzo zich ooit hadden kunnen voorstellen dat we zoveel eeuwen later met zwarte lichtgevende kastjes elektronische melodietjes konden manipuleren
dus ik denk eerlijk gezegt ook niet dat wij ons kunnen voorstellen hoe het er over heel veel jaar uit gaat zien, maar als ik mocht gokken denk ik dat er gewoon apparaten zijn die zelf muziek produceren en mixen op het zelfde moment, artiesten zullen overbodig worden. Elke feestavond zal exclusieve muziek bevatten die dat apparaat op dat moment toevallig produceert.
iedereen komt met zweefschoenen in een 200 m hooge club met allemaal zweefende plateaus. de dj draait met een soort bil op waarmee ie alles met zn gedachten kan besturen en de mensen zien er allemaal uit als supermodellen dankzij de verontwikkelde genetische manipulatie
Dank je wel aan iedereen voor jullie idee?n :D want ik krijg plots veel inspiratie voor mijn taak van geschiedenis! Toch wel best handig zo'n fora vind ik!
Over het geld aspect, ik denk dat we in de toekomst helemaal geen geld meer hebben.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.