[BRAINSTORM] Feestje van de toekomst (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lek3ct    posted on 10-01-2010 18:57
Dag creatievelingen van DJR,

Ik was me vandaag aan het afvragen hoe een feestje op vrijdag 23 juni 2648 zou kunnen uitzien.?
Na een paar idee?n en bedenking zat ik met mijn kop tegen mijn bureau te bonken. Dus dacht ik dat dit wel een tof topic zou zijn voor op DJR.

Je mag alles gaan behandelen: gear, publiek, bar, look, inkomgeld, security,... Er zijn geen grenzen!

Dus wacht niet, en druk jezelf uit op een creatieve en boeiende manier op deze topic!

User edit by lek3ct on 10-01-2010 @ 19:00:34 (2%)

What do you think about [BRAINSTORM] Feestje van de toekomst ??

Vote :   

Yorick    posted on 10-01-2010 18:58
HM>>?
lek3ct    posted on 10-01-2010 19:02
ja ik heb per ongeluk iets ingevoerd in het 'hidden message' vakje. Ik heb wat ik ingevoerd heb verwijderd, maar in de beginpost bleef 'hidden message' maar staan.

main    posted on 10-01-2010 19:02
1mil per entree. inflatie voor t leven.
Xurion    posted on 10-01-2010 19:15
Lol, ik denk dat dan allang de inflatie is tegengehouden op een of andere manier.
Lomme_    posted on 10-01-2010 19:27
ccc    posted on 10-01-2010 19:28
Ik denk dat er dan een kabel hebt. Die plug je in je kop.
En dan kom je in een virtuele discotheek. Met virtuele drank. Druk je op een knopje, wordt je zat. Kun je zelf kiezen hoe zat je je wilt voelen. Of een knopje voor instant high. Cool
Door op een ander knopje te klikken kom je in een andere discotheek terecht.
Xurion    posted on 10-01-2010 19:30
Poster: ccc
Ik denk dat er dan een kabel hebt. Die plug je in je kop.
En dan kom je in een virtuele discotheek. Met virtuele drank. Druk je op een knopje, wordt je zat. Kun je zelf kiezen hoe zat je je wilt voelen. Of een knopje voor instant high. Cool
Door op een ander knopje te klikken kom je in een andere discotheek terecht.

Jij kijkt teveel tv XD
ccc    posted on 10-01-2010 19:50
Hoezo dat:P

Kijk wat we 600 jaar geleden hadden.
Ik kan me best voorstellen dat je over 600 jaar zoiets hebt.
Mathiz    posted on 10-01-2010 19:51
wat ik nog wel zie gebeuren is dat dj's op meerdere plaatsen kunnen optreden door het te filmen en af te spelen op flatscreens op vershillende feesten
Xurion    posted on 10-01-2010 19:59
Ik denk dat het mogelijk wordt om met meerdere dj's (10 ofzo) en een "hoofd dj" kunnen draaien, die 10 dj's gaan gewoon mixen en de hoofd dj gaat die mixes weer mixen of zoiets XD ik weet echt niet waar ik het over heb.
Renzis    posted on 10-01-2010 20:01
Poster: matezo
wat ik nog wel zie gebeuren is dat dj's op meerdere plaatsen kunnen optreden door het te filmen en af te spelen op flatscreens op vershillende feesten
  Dat gebeurt al een beetje, daarnaast is dat behoorlijk killing voor de dj-industrie dus dat zal wel niet helemaal van de grond komen.
Mathiz    posted on 10-01-2010 20:07
waar gebeurt dat dan al ? en das niet persee killing der gaat wel een kleinere bekendere groep ontstaan..
OneSixty    posted on 10-01-2010 20:18
Als er over 600 jaar nogwel dj's bestaan...
Bootstrap    posted on 10-01-2010 20:37
Ik denk dat we over een tijdje geen muziek meer uit speakers horen, maar dat onze hersenen draadloos signalen binnen krijgen waardoor we de muziek wel horen en voelen. Onze oren blijven op deze manier in topconditie. Het is dan misschien ook wel mogelijk om als VJ direct naar de hersenen van het publiek te streamen. Lijkt me echt een hele vette ervaring! Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
polly    posted on 10-01-2010 20:40
Ik denk persoonlijk dat we over 150 jaar geen aarde meer hebben.
Dan hebben WIJ de aarde kapot gemaakt.
main    posted on 10-01-2010 20:54
Poster: polly
Ik denk persoonlijk dat we over 150 jaar geen aarde meer hebben.
Dan hebben WIJ de aarde kapot gemaakt.

gooi daar 5-6 nullen bij en ik ben t met je eens.
feestbeest    posted on 10-01-2010 20:59
ik sluit me aan bij bootstrap maar voeg nog iets toe(A)
Dan heb je zegmaar een vierkantje hebt liggn en dan zet je hem aan dan krijg je zon zegmaar uuh(weetje wel zon projectie in de lucht)met welke booth je wilt(pp)
En dan kan je elke Cd/Platen/Digi speler/controller mixer selecteren voor het optimalen gebruikers gemak!
En zelf thuis je eigen booth ontwerpen en die mee nemen in het blokje pluggen en go!(dus dn ook je muziek in mp60 op je stikie(Ja dan zijn we de mp3 al 500x gepaseert(A))
En dan draaie met die handel!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
polly    posted on 10-01-2010 21:22
Poster: main

gooi daar 5-6 nullen bij en ik ben t met je eens.

Oke 150 is mischien wel wat snel.
Maar het jaar 3000 haalt de mensheid echt niet.
Estacy    posted on 10-01-2010 21:36
Poster: polly
Oke 150 is mischien wel wat snel.
Maar het jaar 3000 haalt de mensheid echt niet.

O jawel. let maar op. als er iets is waardoor de mensheid groot is geworden dan is dat wel door onze vindingreikheid. en dat zal ons helpen te overleven. en de aarde, die maken we niet zo maar kapot. en uitgaan in de toekomst? zal dat dan wel bestaan? ik denk van niet eigenlijk. House zou al lang verdwenen zijn. net als alle andere electronische muziek.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TheHunter    posted on 10-01-2010 22:29
Nou, als je nu kijkt of 20 jaar gelden(heb ik zelf niet meegemaakt maargoed), je hebt al veel meer beveiliging enzo nodig. Mensen zijn zo gek om messen mee te nemen naar partys(zelfs vuurwapens), dit had je toen nog niet.

Over zoveel jaren is de beveiliging 1 op 1 en nemen mensen RPG's en atoombommen meeCoolCool

EDIT:

Poster:?Bootstrap
Ik denk dat we over een tijdje geen muziek meer uit speakers horen, maar dat onze hersenen draadloos signalen binnen krijgen waardoor we de muziek wel horen en voelen. Onze oren blijven op deze manier in topconditie. Het is dan misschien ook wel mogelijk om als VJ direct naar de hersenen van het publiek te streamen. Lijkt me echt een hele vette ervaring!?Cool

JAAA, en dan krijgt de Pioneer DJV 34.000 opeens kortsluiting!Cool?
ElektrocutieCool
User edit by TheHunter on 10-01-2010 @ 22:43:40 (100%)
Berbo    posted on 10-01-2010 22:30
Mars word de uitgaansgelegenheid :D
ruben-b    posted on 10-01-2010 22:45
Poster: TheHunter
Nou, als je nu kijkt of 20 jaar gelden(heb ik zelf niet meegemaakt maargoed), je hebt al veel meer beveiliging enzo nodig. Mensen zijn zo gek om messen mee te nemen naar partys(zelfs vuurwapens), dit had je toen nog niet.

Over zoveel jaren is de beveiliging 1 op 1 en nemen mensen RPG's en atoombommen meeCoolCool

EDIT:

JAAA, en dan krijgt de Pioneer DJV 34.000 opeens kortsluiting!Cool?

dat wordt een bloederige?tering zooiCool
CDJ 2000 - DJM 800 - CDJ 2000 ------- HDJ 2000
polly    posted on 11-01-2010 00:05
Poster: Estacy

O jawel. let maar op. als er iets is waardoor de mensheid groot is geworden dan is dat wel door onze vindingreikheid. en dat zal ons helpen te overleven. en de aarde, die maken we niet zo maar kapot. en uitgaan in de toekomst? zal dat dan wel bestaan? ik denk van niet eigenlijk. House zou al lang verdwenen zijn. net als alle andere electronische muziek.

Of jij daarin gelijk heb of ik dat maken we allebei niet meer mee haha Cool
We zijn mischien vindingreik maar de mens is ook een killer. Ooit is er een einde anders liepen er nu nog steeds dinosaurussen rond die 20 meter lang waren.

Maar kijk eens naar de weersomstandigheden.
Het klimaat verandert drastisch. En je maakt mij niet wijs dat dat door weet ik veel wat komt.
Het is gewoon een feit dat dat door ons komt. Wij maken dieren kapot. Wij maken elkaar kapot. En zo moet de aarde er ooit aan gaan geloven en dat duurt echt geen 10000 jaar meer.
Mantana    posted on 11-01-2010 01:28
Poster: matezo
waar gebeurt dat dan al ? en das niet persee killing der gaat wel een kleinere bekendere groep ontstaan..

Afgelopen oud & nieuw was toch Ferry Corsten aan het draaien middels een satteliet verbinding?
Snoey    posted on 11-01-2010 01:38
Ibiza is dan geen party eiland meer, maar een party planeet!?

www.soundcloud.com/ten-hooven

133 Users online: 22 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 58.253
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.768