Poster: ccc
Ik denk dat er dan een kabel hebt. Die plug je in je kop.
En dan kom je in een virtuele discotheek. Met virtuele drank. Druk je op een knopje, wordt je zat. Kun je zelf kiezen hoe zat je je wilt voelen. Of een knopje voor instant high.
Door op een ander knopje te klikken kom je in een andere discotheek terecht.
Poster: matezoDat gebeurt al een beetje, daarnaast is dat behoorlijk killing voor de dj-industrie dus dat zal wel niet helemaal van de grond komen.
wat ik nog wel zie gebeuren is dat dj's op meerdere plaatsen kunnen optreden door het te filmen en af te spelen op flatscreens op vershillende feesten
Poster: polly
Ik denk persoonlijk dat we over 150 jaar geen aarde meer hebben.
Dan hebben WIJ de aarde kapot gemaakt.
Poster: main
gooi daar 5-6 nullen bij en ik ben t met je eens.
Poster: polly
Oke 150 is mischien wel wat snel.
Maar het jaar 3000 haalt de mensheid echt niet.
Poster:?Bootstrap
Ik denk dat we over een tijdje geen muziek meer uit speakers horen, maar dat onze hersenen draadloos signalen binnen krijgen waardoor we de muziek wel horen en voelen. Onze oren blijven op deze manier in topconditie. Het is dan misschien ook wel mogelijk om als VJ direct naar de hersenen van het publiek te streamen. Lijkt me echt een hele vette ervaring!?
Poster: TheHunter
Nou, als je nu kijkt of 20 jaar gelden(heb ik zelf niet meegemaakt maargoed), je hebt al veel meer beveiliging enzo nodig. Mensen zijn zo gek om messen mee te nemen naar partys(zelfs vuurwapens), dit had je toen nog niet.
Over zoveel jaren is de beveiliging 1 op 1 en nemen mensen RPG's en atoombommen mee
EDIT:
JAAA, en dan krijgt de Pioneer DJV 34.000 opeens kortsluiting!?
Poster: Estacy
O jawel. let maar op. als er iets is waardoor de mensheid groot is geworden dan is dat wel door onze vindingreikheid. en dat zal ons helpen te overleven. en de aarde, die maken we niet zo maar kapot. en uitgaan in de toekomst? zal dat dan wel bestaan? ik denk van niet eigenlijk. House zou al lang verdwenen zijn. net als alle andere electronische muziek.
Poster: matezo
waar gebeurt dat dan al ? en das niet persee killing der gaat wel een kleinere bekendere groep ontstaan..