Poster: Esmee
een andere optie is:
je verhoogt je budget met 25 euro en je koopt deze op marktplaats
ja maar die woont in overrijssel dus komt nog een hoop bezinekosten bij, de ander kan ik gewoon in mn woonplaats ophalen, wat ik morgen ook doe. ik koop wss. nog wel een betere mixer over een tijdje.
thx allemaal voor de reacties & tips
Poster: Roalin
Gewoon bij Traktor (Pro) blijven en een Reloop Digital Jockey 2IE?kopen.
Zo'n setje voor 350 eu stelt namelijk helemaal niets voor en met Traktor heb je veel meer functies en is veel betrouwbaarder (is dus niet helemaal waar.. zie hieronder)
Poster: IvoDCPoster: Esmee
een andere optie is:
je verhoogt je budget met 25 euro en je koopt deze op marktplaats
ja maar die woont in overrijssel dus komt nog een hoop bezinekosten bij, de ander kan ik gewoon in mn woonplaats ophalen, wat ik morgen ook doe. ik koop wss. nog wel een betere mixer over een tijdje.
thx allemaal voor de reacties & tips
Een andere optie is:
Die persoon opbellen en zeggen dat je de set voor ?250 vandaag nog komt ophalen, werkt 6 vd 10 keer.
Gewoon keihard afdingen.
Als ik een advies mag geven, spaar of nog even door of begin met een midi-setje.
Ik ben van mening dat gear in deze prijsklasse niet zo heel geweldig is.
Met midi heb je veel meer mogelijkheden.
Poster: LemonKickIk ben vrij benieuwd waar je een interface edition 2 voor 270 euro wou halen. Die zijn echt boven de 300.
Reloop digital jockey 2... controller versie is voor 250 te krijgen (de interface voor 270, net wat je goed vind) her en der, Leuk met traktor en een 5.1 geluidskaartje in je PC en je bent meteen klaar. zo'n geluidskaartje heb je al voor 10 euro...