Poster: Roalin
Zo'n setje voor 350 eu stelt namelijk helemaal niets voor en met Traktor heb je veel meer functies en is veel betrouwbaarder.
Poster: Roalin
Gewoon bij Traktor (Pro) blijven en een Reloop Digital Jockey 2IE?kopen.
Zo'n setje voor 350 eu stelt namelijk helemaal niets voor en met Traktor heb je veel meer functies en is veel betrouwbaarder.
Poster: ArTy
Dat ligt toch echt aan je pc of het betrouwbaar is.
Poster: Beerbo
Ga opzoek naar 2 tweedehandse Reloop axis4. Ik heb deze ook gebruikt om het te leren en ik gebruik ze nog steeds.
Poster: djvir20
Hey ikzelf ben ook "pas" bezig met "het echte werk"sinds september namelijk en ik had ook hheel wat opzoek werk gedaan en ik kwam uit op een jb-systems setje.. euh een 340 euro dus pas nog net in je budget: het gaat om de cd-570 en de mx3 usb van jb systems
@ cd-570:16 procent pitchbereik ruim genoeg
@ mx3-usb : heeft 2 usb ingangen maar ik gebruik ze nooit XD voor de rest prima mengpaneel nix op aan te merken. ik kocht ze in de s2store in genk maarja ik zie dat jij in nederland woont maar de prijs verschilt maar over het algemeen zou je hem moeten vinden rond de 210 euro. de mx3 usb heb ik 125 euro betaald dusja ik vind het uitstekend materiaal OM TE BEGINNEN. Daarom ben ik nu ook al aan het sparen voor mijn 1e update : 2 x cdj 400 want de mixer houd ik nog eve.
@ punt 2: ik vind Clarcks wel iets hebben of ( als je t op zen engels uitspreekt) ivo Clarcks ? t is maar een ideetje
Poster: IvoDC
bedoeld Beerbo dan dat ik moet zoeken naar een axis van Numark of een van de RMP series? :P
&thx voor de reacties tot nu toe
Edit: ik zie net iemand die 2x Numark Axis 4 + Numark DM 950 Mixer aanbied voor 300?, in mijn woonplaats. is dat goed of kan ik beter verder kijken?
Poster: Vassilli
Dat zijn allemaal redelijk onnodige dingen voor beginnende DJ's
Dat is een hele mooie mixer voor beginners
Poster: TheHunter
Mid EQ is handig om erbij te hebben, maar geen must-have. Vooral voor thuis niet.
Je kunt de mid ook regelen door allebij de bass en high weg/erbij te draaien, niet optimaal, maar het kan wel.
(ik begon met een pa mixer met 5 band EQ, dat is ook niet echt handig, maar te doen)
Poster: Stefjuuh
Tot je perongeluk 2 vocals op elkaar gooit, dan ben je blij dat je die mid EQ hebt...