Hoi allemaal,
Sinds vandaag toch ook maar eens lid geworden hier, na weleens hier terecht te zijn gekomen als ik info zocht over gear of andere onderwerpen.
Ik ben Mathijs, 24 jaar oud, woon in Utrecht en mijn DJ naam is DJ Madice. Op forums gebruik ik meestal "pietheinde26e" als username.
Vanaf dat ik net op de middelbare school zat, wilde ik al DJ worden. Ik vond al die gear echter veel te duur en dacht tot op heden dat turntables en de bijbehorende platen die je allemaal moet kopen, nog steeds de standaard waren (ik luisterde gewoon naar de muziek op de dansvloer, ik keek niet echt naar de gear

). Toen ontdekte ik afgelopen mei MIDI en heb een controller aangeschaft. Al gauw merkte ik dat ik het DJ-en erg leuk vond en dus heb ik CD-spelers en een mixer aangeschaft, plus nog meer MIDI controllers. En binnenkort ga ik zelfs voor de Xone:4D. Dus toch die dure gear waarvan ik dacht dat ik het niet zou kopen...
Als mijn komende booth compleet is, zal ik weleens een boothtopic openen.
Trance is trouwens mijn eerste echte danceliefde, maar ik begin nu toch steeds meer vreemd te gaan met house in al zijn vormen. Dat vind ik lekkerder en leuker mixen dan trance...
Heb je nog vragen, let me know