Poster: bambamstudio
iedereen mag zich toch DJ noemen? of je het bent is een tweede
Poster: deadmau5
en kun je dan ook zeggen wat je gedachte is van "pc- djen" (bv traktor, deckadance, virtual dj,...)?
Poster: stefanmplayer
mag iedereen zich dj noemen, maar waar ik niet tegen kan zijn mensen die andere dj's/mensen altijd lopen af te kraken.
Poster: stefanmplayer
mag iedereen zich dj noemen, maar waar ik niet tegen kan zijn mensen die andere dj's/mensen altijd lopen af te kraken.
Poster: Esmee
nou... mensen moeten ook wel tegen kritiek kunnen en als het niet om aan te horen is, wordt het gewoon afgekraakt he...
+ kritiek maakt je beter![]()
Poster: Mixt-Ape
Agreed. Je mag toch je mening zeggen? Als een andere DJ gewoon kijhard suckt moet dat ook gezegd worden.
jaa, maar wel op een normale manier. Als je zegt; klinkt r*k! en niets meer... dan hebben mensen daar niets aan. Onderbouw je mening dan tenmiste.
jaa, maar wel op een normale manier. Als je zegt; klinkt r*k! en niets meer... dan hebben mensen daar niets aan. Onderbouw je mening dan tenmiste.
Poster: Mixt-Ape
Ik heb ook niet gezegd dat je het niet moet onderbouwen en niet op een normale manier moet overbrengen...
ja dat soort dingen kun je niet tegengaan... Ook zo'n jonge uit me klas is opeens helemaal weg van draaien enzo. Hij ahd VDJ gedownload (natuurlijk illegaal) en vindt zichzelf nu helemaal goed enzo... heeft een DJNiel fan hyves opgericht enzo... zucht. Maar ik geloof dat hij dit weekend een hercules rmx heeft gekocht.
Poster: Ywe
Niets mis mee maar zoals ik eerder voorbij zag komen is een beetje zelfkennis wel op zn plaats. Ik ben ook met illigale VDJ begonnen, toen legale versie, belt drive platenspelers gekocht met timecode platen... Dan leer je wel corrigeren. Handig is dan de visuele hulp erbij van VDJ. Later overgestapt naar CD's en nu merk ik dat ik het MOEILIJKER vind om terug te vallen op VDJ (voor als ik een keer een verjaardag draai en niet alle cd mappen mee wil slepen).... op ??n of andere manier loopt hij sneller fout dan "gewone"cd's.
maar conclusie... het is een leertraject, en dat zal het ook blijven. Ook al kan ik netjes beatmatchen ben ik nog jaloers op de mensen die het gevoel hebben voor platenkeuze en die leuk brennan heart met frans duijs (of weet ik veel hoe die man heet) kunnen mixen. Daarbij heb ik het gevoel dat het nog wel eens schort bij mij.
Noem jezelf rustig een DJ... maar ga er alsjeblieft niet te arrogant over doen. Das voor mij afknapper.
Poster: dacuba
En fatsoenlijke zinnen kan schrijven ?n bovendien niet constant topics loopt te kicken.
Poster: funk-m
er staat ook bij excuses voor eventuele typefouten.