Chainmix 2010  (9/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Adrien1989    posted on 08-01-2010 18:44
Hi all,

Zojuist opperde ik het idee in het DJR Contest topic (////www.djresource.eu/Forum/topic/15872/p/30/Winnaars-DJR-Contest-BEKEND!/#last)?om weer eens een chainmix te gaan maken. Gezien er al gelijk animo is gaan we hier gelijk maar mee beginnen Happy, laughing.?

Eerst maar een korte inleiding voor de mensen die niet weten wat een chainmix is. Persoon ??n maakt een mix. Tegen het eind van zijn mix stopt hij de track gewoon abrupt op bijvoorbeeld 2:05 minuten. Persoon twee 'leent' die track of misschien heeft hij of zij die track al en start zijn mix exact waar persoon ??n begonnen is en so on. Zo krijg je dus op Youtube een lange mix gemaakt door verschillende personen.?

Style
Het lijkt mij leuk om verschillende stylen in de mix terug te zien. Dus niet alleen de mainstream van dit moment, zo krijgen we een paar blokjes in de mix. Wat mij betreft de stylen. Minimal, Tech-House, Techno, House, Urban, Trance, Electro en Latin. Ik denk dat dit een leuke combinatie zal zijn. Om het geheel een beetje te laten klinken heb ik vooraf al een lijst opgesteld met de verschillende blokjes, op de lijst staan ook de deelnemers ingepland.?

Meedoen?
Inmiddels is de mix al vol, maar wees niet getreurd, uiteraard zal dit niet de laatste mix zijn.?

Planning
1. Minimal (Main)
2. Tech-House (Bootstrap)
3. Electro (Jolly Junkie)
4. House (Beerbo)
5. Urban (Kippebotje)
6. Latin (Esm?e)
7. Trance (Steephun)
8. House (Bouncy)
9. Electro/Fidget (Matezo)
10. Techno (Adri?n)

Posten
Post je mix eerst op Youtube, gebruik de volgende titel (Naam) - Chainmix 2010 part X?Post daarna de link in dit topic en dan plaats ik hem in de openingspost.?

We hebben dit hier eerder gedaan een hele tijd terug en dat was een groot succes, uiteraard verwacht ik dat dat nu ook helemaal goed gaat komen.?

De Mix?
Inmiddels is de Chainmix 2010 al in volle gang hieronder zal ik in de loop v/d tijd de Youtube-linkjes plaatsen:?

Part 7, door Steephun:?http://www.youtube.com/watch?v=bBEVCfckSwo
User edit by Adrien1989 on 27-03-2010 @ 13:38:33 (73%)

What do you think about Chainmix 2010 ??

Vote :   

Stevendlv    posted on 10-02-2010 17:34
Ik wil de beurt met alle plezier overnemen, al wacht ik liever even tot in maart want dan heb ik m'n nieuwe gear. De VCI-300 is een zeer behoorlijk mixje uit te krijgen dus kan nu ook al. Ik doe in ieder geval graag mee aan de volgende chainmix Cool
User edit by Stevendlv on 10-02-2010 @ 17:36:48 (45%)
Adrien1989    posted on 10-02-2010 18:27
We wachten nog even t/m vrijdag Happy, laughing
Berbo    posted on 10-02-2010 19:54
Sorry voor mijn late reactie.
Ik heb vanwege een persoonlijke omstandigheid geen gelegenheid gehad de mix op te nemen.

Ik heb er door die reden ook niet echt meer aan gedacht.
Mijn oprechte excuses hiervoor.

Ik wil proberen om de mix op te nemen voor vrijdag,
maar als het zou kunnen zou ik hem ook evt wel willen ruilen met bouncy.

Nogmaals mijn excuses.
Adrien1989    posted on 10-02-2010 20:00
Wytse?
Bouncy    posted on 10-02-2010 22:03
pfffff... dan kan ik ten eerste nog niet helemaal los gaan, want dan verpest ik het voor de rest...

En ten tweede kan ik dinsdag pas beginnen met voorbereiden en opnemen (k heb dan wel vakantie, dus geef me 2 dagen..)

Dus Beerbo, kijk nog effe of het voor vrijdag kan.. en anders ie het misschien een beter plan om dan kippebotje te laten...
User edit by Bouncy on 10-02-2010 @ 22:03:35 (1%)
Berbo    posted on 10-02-2010 22:59
Ik zal kijken of het me lukt een goede mix op te nemen voor vrijdag.
zo niet laat ik het wel weten.
Bouncy    posted on 10-02-2010 23:06
Ik vind het zo jammer, dat mensen van mijn leeftijd (zullen we het houden op iedereen onder de 18?) nogal moeite hebben met hun verplichtingen. Misschien hebben mensen andere verplichtingen, maar ga dan niet nieuwe verplichtingen aan!

Serieus, ik heb in m'n agenda/takenlijst staan dat ik een chainmix moet maken voor deze community, nu ze mij ineens plotseling vragen of ik zo'n mix wil maken zeg ik ook eerlijk dat dit krap word als dat voor dinsdag moet.

Ik zou iedereen vriendelijk doch dringend willen verzoeken om nog eens goed bij zichzelf na te denken of ze wel tijd hebben om mee te doen aan deze actie, zoniet, zeg dat dan eerlijk!

Beerbo, dit is geen persoonlijk verwijt, maar gewoon een opmerking in het algemeen. Ik ken jou iets beter dan een gemiddeld forum lid hier en ik weet dat jij het nogal druk hebt met school, maar dannog had je het wel even mogen zeggen.

Communicatie is het belangrijkste om goed te kunnen werken/plezier hebben!
Yorick    posted on 11-02-2010 00:02
CoolCoolDan maak je hem toch nietCool
Adrien1989    posted on 11-02-2010 07:10
Poster: Bouncy
Ik vind het zo jammer, dat mensen van mijn leeftijd (zullen we het houden op iedereen onder de 18?) nogal moeite hebben met hun verplichtingen. Misschien hebben mensen andere verplichtingen, maar ga dan niet nieuwe verplichtingen aan!

Serieus, ik heb in m'n agenda/takenlijst staan dat ik een chainmix moet maken voor deze community, nu ze mij ineens plotseling vragen of ik zo'n mix wil maken zeg ik ook eerlijk dat dit krap word als dat voor dinsdag moet.

Ik zou iedereen vriendelijk doch dringend willen verzoeken om nog eens goed bij zichzelf na te denken of ze wel tijd hebben om mee te doen aan deze actie, zoniet, zeg dat dan eerlijk!

Beerbo, dit is geen persoonlijk verwijt, maar gewoon een opmerking in het algemeen. Ik ken jou iets beter dan een gemiddeld forum lid hier en ik weet dat jij het nogal druk hebt met school, maar dannog had je het wel even mogen zeggen.

Jup, ieder geval bedankt voor je reactie Happy, laughing. We gaan even kijken of Berend de komende dagen ergens 20 minuten van zijn tijd kan vrijmaken, ik heb zelf het idee dat het wel moet goed komen Happy, laughing
Bouncy    posted on 11-02-2010 10:05
Poster: Yorick
CoolCoolDan maak je hem toch nietCool

Ik maak hem wel hoor.. of was dat niet tegen mij?
Berbo    posted on 11-02-2010 16:51
Poster: Bouncy

Ik had toch gezegd dat het om een persoonlijke omstandigheid ging?
Als je mij echt zo goed kent als je mij meent te kennen, had je geweten dat ik het op het moment totaal niet druk heb met school.
Vorige week dinsdag kwam er plots een hecht familielid van mij in het ziekenhuis terecht, en is de dag erna overleden.
Zoals je hopelijk begrijpt zat ik toen met mijn hoofd wel ergens anders dan een chainmix, en is het overlijden van een familielid niet iets dat in je planning staat.

Alsnog mijn excuses voor de late reactie.
Ik zal proberen om de mix vandaag nog op te nemen.

Edit.
het is me niet gelukt om deze avond een kwalitatief goede mix op te nemen.
Morgen is het vakantie dus dan moet het wel lukken hehe

User edit by Berbo on 11-02-2010 @ 19:09:22 (11%)
Berbo    posted on 12-02-2010 21:00
Is het trouwens een groot probleem dat ik mijn mix upload in vimeo?
hij is namelijk net?een beetje te lang geworden.
User edit by Berbo on 12-02-2010 @ 21:03:25 (12%)
Adrien1989    posted on 13-02-2010 11:01
Ff knipknip doen? Tongue. Ik ken Vimeo verder niet, ben niet into de computers. Iemand? Leuk dat je nog ff een mix hebt gemaakt man Happy, laughing
Stevendlv    posted on 13-02-2010 11:41
Vimeo lijkt op Youtube alleen ondersteunen zij ook al langer HD en lange filmpjes. Geen probleem dus volgens mij als hij daar geupload wordt. Aangezien nummer 3 ook op Soundcloud staat zit een playlist op youtube er toch al niet meer in.
Bouncy    posted on 13-02-2010 11:44
Poster: Beerbo
Is het trouwens een groot probleem dat ik mijn mix upload in vimeo?
hij is namelijk net?een beetje te lang geworden.

Voor mij maakt het niks uit!
Adrien1989    posted on 13-02-2010 15:27
Nummer drie komt ook nog op Youtube Happy, laughing. Hoeveel is die mix telang, gewoon ff stukje van het eind afhalen is toch makkelijk zat.?Cool
Berbo    posted on 13-02-2010 19:04
Euh 3 minuten Cool
Ik knip wel wat van het einde af dan haha
Adrien1989    posted on 13-02-2010 19:10
Makkelijk zat haha Tongue. Vergeet hem niet op Youtube te posten via het format wat aangegeven staat in de startpost.
Berbo    posted on 13-02-2010 20:38
hmm is goed.
als het goed is staat hij er vanavond nog op.
Adrien1989    posted on 13-02-2010 20:48
Toppie Happy, laughing. Ff je eindtrack doorgeven aan je opvolger en we zijn weer helemaal on tha roll?Cool
Berbo    posted on 13-02-2010 21:32
http://www.youtube.com/watch?v=D8i5044yavs
Daar is hij dan eindelijk :D
hij is niet super geworden, maarja gelukkig is hij er eindelijk.
de laatse track is Rene Kuppens - Boulevard (Original Mix).
Adrien1989    posted on 13-02-2010 21:51
Toegevoegd aan de startpost.
Uiteraard gaat Kippebotje zorgen dat we op volle vaart verder kunnen Tongue.?
kippebotje    posted on 14-02-2010 11:19
Ja ik ga deze weeken de mix ff in elkaar draaien heb het nu nog ff te druk met carnaval:P
voor het weekend moet hij er op staan.
Heb al wel wat dingen uitbedacht dus komt wel goed.

CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
thomassmith    posted on 14-02-2010 11:33
Naja als toch alle regels aan de laars gelapt worden, wou ik dan ook nog even mee kunnen doen?
Want vind het leuk om deel uit te maken van een chainmixWinking my eye
kippebotje    posted on 14-02-2010 12:10
Poster: thomassmith
Naja als toch alle regels aan de laars gelapt worden, wou ik dan ook nog even mee kunnen doen?
Want vind het leuk om deel uit te maken van een chainmixWinking my eye

Waar worden alle regels aan de laars gelapt dan??

Beerbo had een speciale reden waarom hij later is, prive zaken gaan toch echt voor de djr dingen.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition

41 Users online: 15 Guests (26 Unknown)
Pages generated today : 18.706
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.123