Hi all,
Eerst maar een korte inleiding voor de mensen die niet weten wat een chainmix is. Persoon ??n maakt een mix. Tegen het eind van zijn mix stopt hij de track gewoon abrupt op bijvoorbeeld 2:05 minuten. Persoon twee 'leent' die track of misschien heeft hij of zij die track al en start zijn mix exact waar persoon ??n begonnen is en so on. Zo krijg je dus op Youtube een lange mix gemaakt door verschillende personen.?
Style
Het lijkt mij leuk om verschillende stylen in de mix terug te zien. Dus niet alleen de mainstream van dit moment, zo krijgen we een paar blokjes in de mix. Wat mij betreft de stylen. Minimal, Tech-House, Techno, House, Urban, Trance, Electro en Latin. Ik denk dat dit een leuke combinatie zal zijn. Om het geheel een beetje te laten klinken heb ik vooraf al een lijst opgesteld met de verschillende blokjes, op de lijst staan ook de deelnemers ingepland.?
Meedoen?
Inmiddels is de mix al vol, maar wees niet getreurd, uiteraard zal dit niet de laatste mix zijn.?
Planning
1. Minimal (Main)
2. Tech-House (Bootstrap)
3. Electro (Jolly Junkie)
4. House (Beerbo)
5. Urban (Kippebotje)
6. Latin (Esm?e)
7. Trance (Steephun)
8. House (Bouncy)
9. Electro/Fidget (Matezo)
10. Techno (Adri?n)
Posten
Post je mix eerst op Youtube, gebruik de volgende titel (Naam) - Chainmix 2010 part X?Post daarna de link in dit topic en dan plaats ik hem in de openingspost.?
We hebben dit hier eerder gedaan een hele tijd terug en dat was een groot succes, uiteraard verwacht ik dat dat nu ook helemaal goed gaat komen.?
De Mix?
Inmiddels is de Chainmix 2010 al in volle gang hieronder zal ik in de loop v/d tijd de Youtube-linkjes plaatsen:?
Part 7, door Steephun:?
http://www.youtube.com/watch?v=bBEVCfckSwo