Chainmix 2010  (10/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Adrien1989    posted on 08-01-2010 18:44
Hi all,

Zojuist opperde ik het idee in het DJR Contest topic (////www.djresource.eu/Forum/topic/15872/p/30/Winnaars-DJR-Contest-BEKEND!/#last)?om weer eens een chainmix te gaan maken. Gezien er al gelijk animo is gaan we hier gelijk maar mee beginnen Happy, laughing.?

Eerst maar een korte inleiding voor de mensen die niet weten wat een chainmix is. Persoon ??n maakt een mix. Tegen het eind van zijn mix stopt hij de track gewoon abrupt op bijvoorbeeld 2:05 minuten. Persoon twee 'leent' die track of misschien heeft hij of zij die track al en start zijn mix exact waar persoon ??n begonnen is en so on. Zo krijg je dus op Youtube een lange mix gemaakt door verschillende personen.?

Style
Het lijkt mij leuk om verschillende stylen in de mix terug te zien. Dus niet alleen de mainstream van dit moment, zo krijgen we een paar blokjes in de mix. Wat mij betreft de stylen. Minimal, Tech-House, Techno, House, Urban, Trance, Electro en Latin. Ik denk dat dit een leuke combinatie zal zijn. Om het geheel een beetje te laten klinken heb ik vooraf al een lijst opgesteld met de verschillende blokjes, op de lijst staan ook de deelnemers ingepland.?

Meedoen?
Inmiddels is de mix al vol, maar wees niet getreurd, uiteraard zal dit niet de laatste mix zijn.?

Planning
1. Minimal (Main)
2. Tech-House (Bootstrap)
3. Electro (Jolly Junkie)
4. House (Beerbo)
5. Urban (Kippebotje)
6. Latin (Esm?e)
7. Trance (Steephun)
8. House (Bouncy)
9. Electro/Fidget (Matezo)
10. Techno (Adri?n)

Posten
Post je mix eerst op Youtube, gebruik de volgende titel (Naam) - Chainmix 2010 part X?Post daarna de link in dit topic en dan plaats ik hem in de openingspost.?

We hebben dit hier eerder gedaan een hele tijd terug en dat was een groot succes, uiteraard verwacht ik dat dat nu ook helemaal goed gaat komen.?

De Mix?
Inmiddels is de Chainmix 2010 al in volle gang hieronder zal ik in de loop v/d tijd de Youtube-linkjes plaatsen:?

Part 7, door Steephun:?http://www.youtube.com/watch?v=bBEVCfckSwo
User edit by Adrien1989 on 27-03-2010 @ 13:38:33 (73%)

What do you think about Chainmix 2010 ??

Vote :   

thomassmith    posted on 14-02-2010 12:30
Poster: kippebotje

Waar worden alle regels aan de laars gelapt dan??

Beerbo had een speciale reden waarom hij later is, prive zaken gaan toch echt voor de djr dingen.

uhm, de stijl, geen filmpje, niet op tijd.

En als we nou zeggen dat deze kontest is begonnen op 8 januarie, en er zijn pas 4 mensen geweest. Dan is dat toch veel te weinig. en ja wat zou t uitmaken als er nog een 11de bij zou komen dat zou toch wel het minst erge zijn van alles wat ik hierboven opnoemde of niet?

ps, kijken of jij je gaat houden aan je thema urban. tis verre van house.....
User edit by thomassmith on 14-02-2010 @ 12:34:30 (16%)
Mathiz    posted on 14-02-2010 12:49
waarom wil je er zo graag bij ? maak een mixje op je eigen en zet het op het forum ? Als je toch zo graag een mixje wilt maken ?
thomassmith    posted on 14-02-2010 12:52
Poster: matezo
waarom wil je er zo graag bij ? maak een mixje op je eigen en zet het op het forum ? Als je toch zo graag een mixje wilt maken ?

Want vind het leuk om deel uit te maken van een chainmix
Mathiz    posted on 14-02-2010 12:54
oke als je mij een mixje doorstuurt waarin je toont dat je kwaliteiten beter zijn alsdie van mij (ik zal objectief beoordelen) mag je mijn plaats inemen Winking my eye wel in het zelfde genre natuurlijk .
Adrien1989    posted on 14-02-2010 13:02
Alle regels worden helemaal niet aan de laars gelapt. Als iemand een speciale reden heeft om zijn ding niet op tijd in te sturen dan moet men daar maar mee leven. House is overigens een heel breed begrip, dat is juist het leuke van zo'n chainmix, iedereen geeft zijn eigen input. En als iemand een probleem heeft met de video online te krijgen kan je daar wel lang bij stil gaan staan, maar je kan er ook voor kiezen om eerst het geluid te posten, door te gaan en ondertussen proberen die video online te krijgen Winking my eye. En vol=vol Happy, laughing. Had er ook voor kunnen kiezen om 20 mixen te betrekken, maar dan zijn we er over tig jaar nog niet. Had er ook voor kunnen kiezen om 5 mixen te betrekken en zelf de mensen uit te nodigen en het in een week af te hebben.
thomassmith    posted on 14-02-2010 13:08
Poster: Adrien1989
Alle regels worden helemaal niet aan de laars gelapt. Als iemand een speciale reden heeft om zijn ding niet op tijd in te sturen dan moet men daar maar mee leven. House is overigens een heel breed begrip, dat is juist het leuke van zo'n chainmix, iedereen geeft zijn eigen input. En als iemand een probleem heeft met de video online te krijgen kan je daar wel lang bij stil gaan staan, maar je kan er ook voor kiezen om eerst het geluid te posten, door te gaan en ondertussen proberen die video online te krijgen Winking my eye. En vol=vol Happy, laughing. Had er ook voor kunnen kiezen om 20 mixen te betrekken, maar dan zijn we er over tig jaar nog niet. Had er ook voor kunnen kiezen om 5 mixen te betrekken en zelf de mensen uit te nodigen en het in een week af te hebben.

ok ok naja heb ik wel vrede meeWinking my eye
kippebotje    posted on 15-02-2010 16:30
Poster: thomassmith

Wie zegt dan dat ik alleen house kan draaienConfused
ik kan gewoon alround draaien.
maar het word niet helemaal urban maar wel een groot deel
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Esmee    posted on 15-02-2010 16:45

uhm, de stijl, geen filmpje, niet op tijd.

En als we nou zeggen dat deze kontest is begonnen op 8 januarie, en er zijn pas 4 mensen geweest. Dan is dat toch veel te weinig. en ja wat zou t uitmaken als er nog een 11de bij zou komen dat zou toch wel het minst erge zijn van alles wat ik hierboven opnoemde of niet?

pfff huil niet zo zeg...
@ beerbo, leuke mix! Winking my eye
thomassmith    posted on 15-02-2010 18:29
Poster: kippebotje

Wie zegt dan dat ik alleen house kan draaienConfused
ik kan gewoon alround draaien.
maar het word niet helemaal urban maar wel een groot deel

dat wil ik wel is zien dan
kippebotje    posted on 15-02-2010 18:41

dat wil ik wel is zien dan

hou het topic in de gaten zou ik zeggen
Adrien1989    posted on 15-02-2010 19:50
Haha Tongue.
Berbo    posted on 15-02-2010 21:19
Jezus thomassmith wat voel jij je beter dan iedereen hier zeg.
ga je eigen chainmix beginnen ofzo.
Adrien1989    posted on 20-02-2010 15:26
:o. Ik mis wat.
kippebotje    posted on 22-02-2010 18:17
Sorry voor het lange wachten.
Na het 3x over hebben moeten doen omdat me ouders persee door het beeld heen moesten lopen,is het me toch gelukt om hem optenemen.

Dus hierbij mijn deeltje.
http://www.youtube.com/watch?v=7MucbmHlBo8

*nieuwe link toegevoegd*
User edit by kippebotje on 22-02-2010 @ 19:37:33 (60%)
main    posted on 22-02-2010 18:20
beter laat dan nooit, maar hij is nog aan t verwerken
Adrien1989    posted on 22-02-2010 18:21
Toppie! Toegevoegd aan de startpost. Esm?e, ik heb gehoord dat jij al heel snel je mix gaat posten Winking my eye.
Edit:
Nooooooooooooooos hij is verwijderd omdat ie te lang is staat hier. Knip knip tijd Tongue.
User edit by Adrien1989 on 22-02-2010 @ 18:33:01 (100%)
kippebotje    posted on 22-02-2010 18:34
Ben al bezig met knip knip
maar ze moeten windows movie maker weer zo ingewikkeld maken xD
dus ben nu bezig op me mac
User edit by kippebotje on 22-02-2010 @ 18:34:55 (7%)
Bouncy    posted on 22-02-2010 18:59
Mensen die al een linkje met originele audio naar mij kunnen sturen?
Kan ik al beginnen met het editten
kippebotje    posted on 22-02-2010 19:18
User edit by kippebotje on 22-02-2010 @ 19:18:43 (6%)
Adrien1989    posted on 22-02-2010 19:31
Toegevoegd, nice dat je het zo snel nog even aanpast Happy, laughing.
Esmee    posted on 23-02-2010 14:55
Poster: Adrien1989
Toppie! Toegevoegd aan de startpost. Esm?e, ik heb gehoord dat jij al heel snel je mix gaat posten Winking my eye.

Edit:

Nooooooooooooooos hij is verwijderd omdat ie te lang is staat hier. Knip knip tijd Tongue.

nou nou nou... heel snel is wel heel erg overdreven, maar ik ben niet vanplan jullie langer dan 2 weken te laten wachten Winking my eye Nouja.. het moet deze week want volgende week ben ik de hele week of op school of ik slaap...
Bootstrap    posted on 23-02-2010 16:47
Poster: Bouncy

Hoppa Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Steephun    posted on 23-02-2010 17:53
Esmee succes! Ben benieuwd wat je er van weet te makenHappy, laughing

Leuke mix btw Kippenbotje, vond de overgang naar dat nummer van DMX erg lekker, leuk bedacht!
User edit by Steephun on 23-02-2010 @ 17:55:53 (100%)
Bouncy    posted on 23-02-2010 18:08
Poster: Bootstrap
Poster: Bouncy

Hoppa Happy, laughing

Goedzo!

En dan te bedenken dat jouw audio nog niet zo dramatisch was...
Esmee    posted on 25-02-2010 20:01
Jezus GVD ******************
ik heb dat ding echt 4x opnieuw opgenomen... iedere keer was er weer iets... 2x bleef audacity hangen, 1x MOEST ik naar beneden komen van mn moeder en nu de laatste keer was de batterij van mn camera leeg net voor de laatste overgang.... Nou ik ben er klaar mee... Ik heb er geen zin meer in... Dus ik zal hem zometeen uploaden met video tm 8 min ofzo... Mochten jullie er echt een probleem mee hebben dat het einde lichtelijk verpest is omdat ik naar mn camera keek + er geen beeld bij is... hebben jullie even pechgehad en neem ik het volgend weekend weer opnieuw op. Ik heb nu geen tijd meer... en komende week is het druk druk druk druk.

357 Users online: 177 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 90.673
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.887.710