[TK] Mijn DJ meubel ivm samenwonen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ywe    posted on 08-01-2010 12:00
Beste mensen, ik ga binnenkort samenwonen in mijn flatje, en dan zal mijn ruime DJ booth zoals hij nu is het veld moeten ruimen voor een bureau waar we met zn 2en aan kunnen werken. Ik heb geprobeerd om de spullen die ik heb in de plannen te verwerken maar er is gewoon geen ruimte voor 2 expedits en een kast erbij Unhappy

wees gerust, er komt een andere vette studio in de plaats hoor, daarvan weer bouwplannen en foto's. Omdat er nu voor 2 personen een rustige studieplek moet komen ga ik 2 flightcases kopen, en de aansluitingen voor XLR & powecon inbouwen. uit het bureau komen dan alleen 2 kabels voor voeding en master en thats it. Flightcase op bureau en gaan!

om natuurlijk wel deze harde situatie (Ik raak mijn dierbare studioruimte kwijt voor extra studieruimte voor haar) een beetje draagbaar te maken gaan we samen wel CDJ800's vervangen voor hun grotere zwarte broertje... lijkt me goede ruil! Tongue

maar nu zou ik dus graag mijn expedits willen verkopen. Dus als je 2 expedits met plexiglas wilt, dit is je kans Winking my eye

De stenen die in het werkblad verwerkt zitten hou ik, dat heeft emotionele waarde

hier de bouw van het meubel, is dus kasten zijn half jaar oud.

en hier mijn booth zoals hij dus is:

richtprijs: 250 voor alles, dus met 2 LED parren, 3x blauwe TL en wandsteunen voor CDJ's

75,- voor alleen het houtwerk en de Ikea kasten en plexiglas

en 75,- extra voor de Vogel CDJ steunen
User edit by Ywe on 08-01-2010 @ 18:22:08 (58%)

What do you think about [TK] Mijn DJ meubel ivm samenwonen ??

Vote :   

walteur    posted on 08-01-2010 13:20
het ziet er enorm vet uit, heb je een richtprijs?Happy, laughing
MaximDJ    posted on 08-01-2010 13:43
Ben niet ge?ntresseerd, maar moet toch even zeggen dat je Booth er GEWELDIG uitziet!?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ywe    posted on 08-01-2010 13:45
hele ding, 75 euro, zonder wandsteunen voor de CDJ's. 150 met wandsteunen. 250 met al het licht erbij
User edit by Ywe on 08-01-2010 @ 18:18:26 (67%)
Stefjuuh    posted on 08-01-2010 16:04
Welke stenen in het werkblad? Hoe breed is het gevaarte? (en hoe hoog?)
Ywe    posted on 08-01-2010 18:15
voor de precieze maten moeten jullie even wachten, ik ben namelijk niet thuis tot zondag en weet dat niet zo. ik dacht 90 cm hoog, en 2 meter 35 breed. Zo breed is de kamer namelijk.

en de stenen zijn stukken grafsteen.

overgens voor 100 euro zit de verlichting erbij. Dus 2 LED parren met afstandsbediening en de blauwe TL verlichting die hieronder ook te zien is

This is an old Topic

No new postings for 5.737 days.
 Post CommentThat would be 191.2 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 50 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 58.596
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.465.230